• Mystical Island

    Op een onbewoond, ver afgelegen eilandje ergens in de Atlantische Oceaan lijkt alles vredig..
    Tot er mensen beginnen aanspoelen.
    Wanneer ze wakker worden, weten ze niet waar ze zijn, sommigen slaan in paniek.
    Het eiland bestaat uit strand en een grote jungle in het midden, die naarmate je dieper gaat steeds dichter word.
    In de jungle zijn er talrijke eetbare planten te vinden en hout voor hutjes en andere praktische dingen, MAAR als iemand het ook maar durft iets te diep te gaan, kun je verdwaald raken, of gewoon verdwijnen.. In het hart van het eiland is iets mysterieus aan de hand.. Ondanks dat alles blijft de verleiding om naar binnen te gaan groot.
    Na een tijdje beginnen sommigen gek te worden, of zelfs paranoïde.
    Zullen de mensen weten te overleven? Zullen de verdwenen mensen terugkeren?

    Rollentopic (als je mee wil doen plaats jou personage dan hier):
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152075

    REGELS:
    - Meld naamveranderingen en afwezigheden.
    - Minimum 6 lijntjes als je schrijft, aub.
    - Je hebt alleen de controle over je eigen personages.
    - Maximum twee personages
    - Je mag er altijd bijkomen, zelfs als de RPG al een tijdje aan de gang is.
    - Wanneer je ermee stopt, laat dan jezelf doodgaan of redden.
    - Wanneer je in het verhaal komt, begin je met hoe je bent aangespoeld. Vliegtuig gecrasht? Boot gezonken? Alles kan!
    - Let op je taal en 16+ mag, overdrijf alleen niet.
    - Hij/Zij-vorm of ik-vorm maakt niet uit, doe maar wat jou het beste afgaat
    - Vermijdt aub lange zinnen zonder leestekens zoals bijvoorbeeld deze want hoe grammaticaal correct ze ook mogen zijn en hoe goed je spelling ook is zinnen als deze lezen niet makkelijk en staan niet zo mooi.

    PERSONAGES:
    - Naam speler - roltopic;pagina
    - Melissa Merckx Iniminimoshi - 1;1
    - Bell "Nima" Liv Pasquana Appa - 1;1
    - Mike Jo Dickens xSunshineee - 1;1
    - Raven Elliot Cavett Macabre - 1;1
    - Belinte Calis Smith Aquari - 1;1
    - Luna Riley Moon Wolfheart - 1;1
    - Avalon Rosely Williams After - 1;2
    - Felix Peaux Yakatchi - 1;2
    - Sophia Martin NikkiD - 1;2
    - Amara Celia Rossini Telephonic - 1;2
    - Lucille Maya Owers Karmin - 1;3
    - Evan Smith Marlijncraft - 1;4
    - Lucas Mathis Stone Karmin - 1;3
    - Bradley Dusk Telephonic - 1;6
    - Logan Adams NikkiD - 1;7
    - Leonard Aaron Hayes Hylla - 1;5
    - Nikolaus Maximilian Ludwig Castamere - 1;7
    - Earl Sammy Yellowsand Marlijncraft - 1;8

    [ bericht aangepast op 8 aug 2013 - 17:26 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    ['K ben vier weken op vakantie, dus dan kan ik niet reageren. Jullie mogen mijn personage besturen.]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    | @Abelard: Ik wil helemaal niet ongeduldig zijn, maar ik wacht nog op je reactie met Bell (: |


    kindness is never a burden.

    Hylla schreef:
    (...)


    Leonard Aaron Hayes.

    Leo rekte zijn armen uit en staarde om zich heen. Zijn ogen waren nog niet bepaald gewend aan het licht, waardoor hij een tijdje met zijn ogen tot spleetjes geknepen rondliep. Hij knipperde even en haalde een hand door zijn haar. Waar was hij in godsnaam? Zouden hier nog anderen zijn? Leo vroeg zich af hoe ver van huis hij was. Er leek hier niets bekends... Thuis kon voor hetzelfde geld vijftien als duizend kilometer verderop zijn, maar het enige dat hij zag was voor zich de oceaan en achter zich een verwilderd bos.
    "Hey! Hey!" hoorde Leo plotseling iemand roepen. Hij draaide zich om en zag iemand op hem afkomen, fronste even zijn wenkbrauwen.
    "Hallo?" riep hij terug. Hij zette een paar stappen in de richting van de jongen. "Wie ben jij? Kan jij me zeggen waar ik ben?" Hij krabde even aan zijn achterhoofd en nam de jongen in zich op. Het leek hem zo'n typische gast waar alle meisjes op verliefd werden; stevig gebouwd, zwart haar dat in een kuif zat en duidelijk heel wat spieren. Hij leek rond Leo's leeftijd.


    help

    [ik kan volgende week maandag tot vrijdag waarschijnlijk niet reageren, ik weet het nog niet zeker. Ik zit dan in sunparks. Als ik die maandag geen reactie zet betekend dat dus dat jullie mijn personage mogen besturen.]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 16:13 ]


    Prettig gestoord zijn is een gave, geen ziekte.

    [Ik vertrek morgen op reis voor vijf dagen.]


    help

    Evan Smith

    Ik zat rustig bij het kampvuur, tot ik plotseling een nieuwe stem hoorde. ''Hallo?'' klonk het van ver af en een jongen kwam op me af. Hoeveel mensen waren hier wel niet aangespoeld? De jongen had lichtbruin haar en groene ogen, en leek best sterk en zelfverzekerd. Hij zou het vast lang overleven. ''Wie ben jij? Kan je me zeggen waar ik ben?'' zei de jongen toen hij dichtbij genoeg was. ''Ik ben Evan,' antwoordde ik. ''Ik ben hier sinds vandaag aangespoeld, ik weet ook niet waar we zijn.'' Iniedergeval, dacht ik, ben ik hier niet alleen. Ik voelde honger, maar nu kon ik niet opzoek naar eten. Ik had nu wel een kampvuur, maar ik krijg geen vlees zonder wapens of een vishengel. Ik kon ook niet weglopen van de jongen, dat zou raar zijn. Ik keek naar de jongen, en vroeg ''Jij weet dus ook niet waar ik ben.. Ehm, wat is je naam eigenlijks? Je mag trouwens wel bij het kampvuur, het is ijskoud.''
    Nu was het wachten op het antwoord van de jongen.


    May StarClan light your path.

    [Gaan we nog door?]


    May StarClan light your path.

    [Ik kan nog steeds niet verder..]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Ik kan nog steeds niet verder..]


    [Waarom niet, mijn post staat bovenaan de pagina nog eens gequote.]


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    [Waarom niet, mijn post staat bovenaan de pagina nog eens gequote.]


    [Oh oeps sorry, dat heb ik helemaal niet gezien, vast over gelezen omdat je een andere naam en foto hebt. Ik reageer morgen (eigenlijk al vandaag, maar straks dan)]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    [Oh oeps sorry, dat heb ik helemaal niet gezien, vast over gelezen omdat je een andere naam en foto hebt. Ik reageer morgen (eigenlijk al vandaag, maar straks dan)]


    [Haha, no worries. :3]


    help

    |Me is waiting for Abelard (:

    Nikolaus Maximilian Ludwig
    Niko schoot in de lach toen Bell hem dacht te verbeteren. "Wat is er toch allemaal aan de gang in de kapje van je?" vroeg hij en nam nog een trek van zijn sigaret. Ze begon alweer te ratelen over dagen van de week en over de Avatar. Niko had die serie vroeger ook nog bekeken met zijn oudere broer. "Oh, dan ben ik Sokka!" onderbrak hij haar. Ze maakte een vaag handgebaar met haar handen en ratelde verder over sprookjes, Batman, oorlellen en eten. "Ik heb wel wat pepermuntjes zitten, als je er wil?" Hij haalde het doosje uit zijn broekzak en overhandigde het aan Bell. "We kunnen ook wat fruit gaan zoeken?" opperde hij vervolgens. Bell zou vast denken dat hij te veel naar Expeditie Robinson had gekeken, wat ook zo was, maar het kon altijd handig uitkomen op momenten als deze. Niko keek even in het rond, naar de bomen aan de rand van het woud. Hij nam een laatste trek van zijn sigaret en duwde die uit in het zand. Toen pas zag Niko dat hij één van zijn schoenen kwijt was. "Oh gut," mompelde hij en trok ook zijn andere schoen uit, anders leek het wat vreemd.
    |


    kindness is never a burden.

    [Sorry ik kan amper typen ofwel komen er veel fouten door een snee in mijn vinger dus ik reageer straks als die stomme pleister van mijn vinger is want nu blijft het bloeden en kan ik mijn vinger niet fatsoenlijk gebruiken. Wow het duurde lang voor dit getypt was]


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    [Sorry ik kan amper typen ofwel komen er veel fouten door een snee in mijn vinger dus ik reageer straks als die stomme pleister van mijn vinger is want nu blijft het bloeden en kan ik mijn vinger niet fatsoenlijk gebruiken. Wow het duurde lang voor dit getypt was]


    [No worries, je hoeft je niet te haasten. (: En veel beterschap? :'D]


    help

    Hylla schreef:
    (...)

    [No worries, je hoeft je niet te haasten. (: En veel beterschap? :'D]


    [Oh damn, ik was het vergeten! Sorry! Ik ga meteen reageren]


    16 - 09 - '17