• Nightschool Returns | Rollentopic


    De Demonen zijn weer losgeslagen in Cimmeria.
    Mensen worden gemanipuleerd en misbruikt zonder dat er iemand iets aan doet.
    Een paar Engelen proberen de boel op orde te stellen en de oude scholieren -demonen & engelen- moeten zich aanpassen aan de nieuwe sfeer. Het is niet meer zo rustig als 17 jaar geleden.
    Er is een nieuwe koning aan de macht in de onderwereld. En daardoor worden de demonen in 2 groepen gesplitst. De gene die trouw zijn aan de nieuwe koning en dus door en door slecht zijn en de gene die trouw zijn aan de oude koning.



    Demonen:
    Kant oude koning:
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - MusicAngel
    Mayra Kate Parker - MusicAngel
    Elizabeth Moore - Macabre
    Leslie Day - Crave


    Jongens:
    Tyler Daniël Parker - MusicAngel
    Jake Alexander Sadler - MusicAngel
    Aaron Michaelson - WillNotLearn
    Viderian Orion Gytowe - Traitor


    Kant nieuwe koning:
    Meisjes:
    Lily Anderson - Macabre


    Jongens:
    Nick Garcia - WillNotLearn

    Damon Garcia - WillNotLearn

    Engelen:
    Meisjes:
    Scarletta Shantelle Salazana - GhostCider

    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn


    Mensen:
    Meisjes:
    Judy Faith - Crave
    Casey Rose Hazel. - BlueHeaven
    Elisabeth Lucinda Jones - Cancelled


    Jongens:
    Lucas Booth - MusicAngel
    Callum Whitefield - WillNotLearn


    Heksen

    Wegwerppersonages, niet uitgewerkt dus
    - Nate Sadler - MusicAngel - Demon
    - Drew - MusicAngel - Demon
    - Michelle Fox - Crave

    Regels
    - 16+ toegestaan
    - OOC [] () {}
    - Geen ruzie OOC
    - Waarschuwen ivm naamveranderingen, vakantie of examens
    - Ik open de topics behalve als ik er aan iemand anders toestemming voor geef.
    - Wegwerppersonages zijn toegestaan maar moeten niet in het rollentopic staan.

    Mensen kunnen worden verandert in demon of engel, als ze het bloed van een demon of engel drinken. Daarbij komt verschrikkelijke pijn kijken, je ingewanden worden vanbinnen verbrand en verplaats door nieuwe, beter, waardoor je zintuigen beter zijn en je krachten hebt. Engelen kunnen zoiezo helen en demonen kunnen alles wat met vuur te maken heeft. De verandering duurt 3 dagen, en gewone pijnstillers of slaapmiddelen helpen niet. Hulp van een heks wel.


    OK=Oude Koning
    NK= Nieuwe Koning

    Het is de eerste schooldag op Cimmeria, mensen komen toe en zoeken hun kamer op. Ze leren hun kamergenoten kennen. De eerste 2 dagen zijn "kennismakingsdagen" de derde dag -5 september- beginnen de lessen pas. Cimmeria heeft een groot domein met een bos en een groot meer waar je in kan zwemmen. De zolder is verboden terrein voor de leerlingen net als de achterste sectie van de bibliotheek en de kerker.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 19:08 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Weet je, die duikpakken zien er altijd heel onsexy uit," deel ik mee. Dan laat ik Nate zijn hand los en loop terug naar binnen. Ik kleed me uit en trek een bikini aan. Hij is wit met felblauwe Azteken-tekens. Dan loop ik weer naar buiten. "Klaar."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik lach 'Vind je dat? Ik vind het wel leuk, ze benadrukken de vormen van je lichaam zo mooi.' lach ik en laat 2 pakken verschijnen. Ik laat mijn boxer in een zwembroek verschijnen, aangezien een short niet zou gaan en begin het pak aan te trekken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Slijmbal," zeg ik dan tegen hem en lach als ik hem echt in een zwembroek zie en niet een short. "Sexy hoor," zeg ik plagend. Ik laat dan Nate al in het water verschijnen terwijl hij nog bezig is met het pak. "Dat is om al het slijm van je af te halen!" Hij kan geen spullen bij zich hebben gehad, want hij had alleen dat pak. "Lekker het water?" zeg ik lachend en ik trek dan het pak aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate Sadler
    Ik kijk haar zuchtend aan en doe mijn pak met de hulp van mijn krachten aan.
    Ik laat haar er dan ook in verschijnen. 'Heel leuk les.' Ik bevestig een zuurstoffles aan haar rug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Sadler
    "Je zou toch wel het water in moeten, ik was alleen zo lief om je daarmee te helpen!" zeg ik met een brede glimlach. Deze nacht rust heeft me goed gedaan. Even weg van gedachten. Mijn rug is naar Nate toe als hij bezig is met de fles. Daarna maak ik ook zijn fles vast. "Je ziet er hartstikke knap uit in dat pak," zeg ik dan met een knipoog. Eigenlijk vind ik Nate ook echt knap, maar het echt zeggen mag ik niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach. 'Jij bent ook een stuk.' glimlach ik. 'Maar best dat we hier de enige zijn anders had ik je moeten beschermen tegen alle blikken.' Ik lach zachtjes en bevestig haar ademhalingstuk en geef haar haar duikbril.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nate :P

    Leslie Sadler
    "Grapjas," zeg ik tegen hem. "Weet je hoe erg dit pak glibbert en flubbelt?" Toch moet ik lachen om wat Nate zegt. "En welke blikken? Niemand die hier naar zal kijken." Ik steek mijn tong uit naar Nate voor ik het ademhalingstuk aanneem. Ik help Nate ook en zet mijn duikbril op


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damn it

    NATE Sadler
    Ik zet ook mijn duikbril op en leg het aan. Ik pak dan Leslie haar hand vast. Ik laat zwemvliezen verschijnen.
    En vraag haar met tekens. 'WIl je ook zulke?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    (...)

    Tyler Parker
    Ik grinnik en druk een klein kusje op haar lippen. Ik hou haar hand vast.
    Het kreunen is luider en ik wil gewoon niet meer kijken nu


    Katherine Garcia

    Hij grinnikt en drukt een klein kusje op mijn lippen, 'laten we gaan' zeg ik met een korte lach en laat ons op het strand waar ik hem eerdat naar toe nam verschijnen. 'Het is warm'zeg ik dan.





    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Sadler
    Ik zie de zwemvliezen bij Nate en ik laat ze voor mezelf verschijnen. Ik doe die aan en knik naar Nate. "Ik ben er klaar voor." Zijn hand is nog steeds in die fijn mij, als een soort houvast.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tyler
    Ik lach als we plots op het strand zijn enj kijk haar aan. 'Beetje afkoelen.' en hup ze staat terug in het water.
    Ik kijk haar grijzend aan, dat gaat me nooit vervelen.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en duik dan onder. Ik hou haar hand goed vast en leid haar dieper het water in.
    Na een tijdje belanden we aan de bodem van de zee en ik zie een onderwater grot.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler
    Ik lach als we plots op het strand zijn enj kijk haar aan. 'Beetje afkoelen.' en hup ze staat terug in het water.
    Ik kijk haar grijzend aan, dat gaat me nooit vervelen.

    Nate Sadler
    Ik glimlach en duik dan onder. Ik hou haar hand goed vast en leid haar dieper het water in.
    Na een tijdje belanden we aan de bodem van de zee en ik zie een onderwater grot.


    Katherine Garcia
    Ik zeg niks als ik plots weer in het water lig, maar inplaats van boven water te komen blijf ik onder. Ik kon mijn adem lang in houden eens kijken hoe lang het duurde voordat Tyler bezogerd zou worden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zie Katherine niet boven komen en zelf een minuut zie ik haar bekende haren nog niet.
    Ik ren dan bezorgt naar het water en duik erin om haar onder water te zoeken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MusicAngel schreef:
    Tyler Parker
    Ik zie Katherine niet boven komen en zelf een minuut zie ik haar bekende haren nog niet.
    Ik ren dan bezorgt naar het water en duik erin om haar onder water te zoeken.


    Katherine Garcia
    Ik hoor hem het water in duiken en sla mijn armen om zijn nek als hij bij mij aan komt. Ik ga rechtop uit het water staan nogsteeds met mijn handen om zijn nek, 'liet ik je schrikken?' Vraag ik hem dan en druk een kusje op zijn lippen. 'Je bent nu in iedergeval al nat.


    Don't be like the rest of them, darling

    Tyler Parker
    Ik zucht opgelucht en druk mijn lippen op de hare.
    'Doe me dat niet nog eens aan.' zeg ik zachtjes. 'Je bent dan wel een demon, je kan wel meegesleurd worden door de stroming.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'