• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    "Overal. Meestal vallen ze amper te zien. Maar echt overal. De meisjes hebben moeten tekenen dat ze zonder kleding op TV zouden komen. " Fluisterd ze in mijn oor. Fuck. Geweldig. Great. Awesome. Hoor je dat? Pure sarcasme. Ik draai ons ruw om. Fuck dit programma. Of niet? Wel iets dierbaars? Wat zullen ze doen? Ze kunnen moeilijk mijn familie vermoorden. Ik druk mijn lippen weer op die van haar terwijl ik boven haar hang. Ik klem haar polsen boven haar hoofd en zet een knie aan elke kant van haar heupen. Met één hand houd ik haar beide polsen vast en met de andere streel ik over haar lichaam. Haar bovenbeen, haar onderbuik, haar borsten, haar gezicht. Ik druk mijn lippen nogmaals op die van haar en mijn tong dringt haar mond binnen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 20:18 ]

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    "Oké, zal ik je dan maar iets 'leren?" zegt Liam grijnzend en zijn gezicht komt dichter bij dat van mij. Zijn lippen raken die van mij net niet. Jammer. Ten eerste, hij mag dan wel een player zijn, maar hij is hot. Ten tweede, ik heb ook wel zin. (Sorry hoor, ook meisjes hebben hun behoeften.) Ten derde, het is de bedoeling dat hij toegeeft.
    Ik bijt op mijn lip en knipper met mijn lange wimpers.
    "Ik denk dat we het beste een romantische film kunnen nemen," fluisterd Liam.
    "Hmmm," mompel ik alleen maar.
    Ik verschuif mijn hand iets en doe dan alsof er niks aan de hand is. Alsof ik niet door heb hoe graag hij me nu zou willen.


    Reality's overrated.

    Mia Blossom.
    Hij lijkt in eerste instantie een tweestrijd met zichzelf te voeren, maar dan draait hij ons ruw om en ik voel zijn zachte lippen ruw op de mijne en komt boven me te hangen. Hij klemt mijn polsen boven me en zet een knie aan elke kant van mijn lichaam. Hij houdt mijn beide polsen nu met een hand vast, en laat zijn andere hand over mijn lichaam gaan. Ik bijt op mijn lip en besef me dat ik machteloos sta. Ik voel zijn tong mijn mond binnendringen en ik kus hem hebberig terug. Dit is de bedoeling, toch? Dat heel de wereld zou zien hoe de jongens zich zouden verliezen. Maar waarom voelt het dan zo wreed? Begrijp me niet verkeerd, Harry is fantastisch. Maar ik wil niet dat hij iets dierbaars verliest. Ik sla mijn benen om zijn middel, aangezien dat het enige is wat ik kan doen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [iPayphone --> Aquari]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Liam James Payne
    Ik breng mijn gezicht weer wat terug naar achteren en sta dan op om een film te pakken. Ik neem de eerste romantische film die ik zie: Love Actually. Een erg goede film, vind ik. Ik start de film en ga weer naast Dawn zitten. Dit keer sla ik mijn arm om haar middel in plaats van haar nek en kan het niet laten mijn hand op haar heup te laten rusten. Ik richt me op het scherm en zie hoe de film begint. Ik kan merken dat ik deze film al vaak heb gezien, want hoe graag ik deze film eerst keek, zo erg verveel ik me nu. Ik begin zenuwachtig met mijn hand op mijn been te trommelen. Ik verstop mijn neus in haar haren en snuif de geur van shampoo op. Het ruikt goed, meer dan goed. Het ruikt geweldig. Ik bijt hard op mijn lip om me in te houden. Damn, hadden ze niet gewoon een meisje met veel puisten en wratten, scheve tanden en een stinkende adem kunnen kiezen? Dan was dit een stuk makkelijker geweest. Ik breng mijn lippen bij haar oor, en moet moeite doen om niet zachtjes mijn tanden in haar oorlel te zetten.
    "Weet je wat ik nu ontzettend graag zou doen?" zeg ik hees. Nee, nee! Ik mag niet toegeven. Afleiding, ik moet afleiding zoeken. "Jou de kieteldood geven!" roep ik snel en begin met de hand, die eerst op haar heup lag en waarvan de arm nog steeds om haar middel ligt, in haar zij te porren.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 21:31 ]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Als Liam Love Actually op heeft gezet slaat hij zijn arm om mijn middel en legt zijn hand op mijn heup. Eerlijk gezegt heb ik Love Actually nog nooit gezien, maar erg geïnterreseerd ben ik niet. Liam strommelt op zijn been en snuift dan de geur van mijn haar op. Zijn lippen gaan richting mijn oor.
    "Weet je wat ik nu ontzettend graag zou doen?" zegt hij hees. "Jou de kieteldood geven!" gooit hij het opeens op een andere boeg. Hij begint met de hand die eerst op mijn heup lag in mijn zij te porren.
    Ik grom. Hij doet misschien dan van niet, maar ik heb het wel gehoord. Ik ben niet dom. Hij krijgt het steeds moeilijker. Ik kietel hem lachend terug. En zorg dat ik op begeven moment bovenop raak. Ik stop even met kietelen en kijk diep in zijn ogen. Waarna ik hard op mijn lip bijt.
    Zijn ogen zijn best mooi... Wat zeg ik? Ze zijn net als chocolade.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2013 - 22:03 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Lachend begint ze me terug te kietelen. Niet veel later ligt Dawn boven op me. Ze boort haar ogen diep in de mijne en bijt op haar lip. Ik zie dat ze mij ook wil. Voor mij alleen maar nadelig, want de kans dat ik me niet in kan houden is dan groter.
    Zonder dat ik het wil, komt mijn gezicht alweer dichterbij dat van haar. Als een magneet worden mijn lippen naar haar toe getrokken. Maar ik kan mezelf nog net op tijd terug op aarde halen. Ik pak haar polsen vast - haar handen liggen namelijk nog steeds op mijn buik van het kietelen - en haal ze van me af. Ik kruip vlug onder haar uit en sta op van de bank, waarna ik wegloop. Ik loop naar de badkamer en draai de deur op slot. Ik moet nu echt even tot mezelf komen. Het is nu al weet ik veel hoe vaak gebeurd dat ik me bijna verloren gaf, maar op het laatste moment nog net in bedwang kon houden. Maar lukt dat me de volgende keer nog een keer?


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam's gezicht komt steeds dichter bij. Voor de zoveelste keer vandaag. Maar ook voor de zoveelste keer vandaag weet hij zich in bedwang te houden en trekt hij zich terug. Niet alleen terug trekken. Hij pak mijn polsen vast en kruipt onder me vandaan. Hij gaat naar de badkamer en doet de deur dicht, op slot. Shit, dit was zeker niet de bedoeling. Maar terugstappen ga en kan ik niet.
    Waarom ik met dit spel heb ingestemd weet ik niet. En of ik er spijt van heb weet ik ook nog niet. Ten eerste: ik kom naakt op tv (Of ik moet gewoon niet douchen en zorgen dat Liam verschrikkelijk op me 'afknapt'. Niet douchen zorgt waarschijnlijk meteen voor het andere. - Of hij moet van stinkende meisjes houden, waarna ik hem eng zou vinden - maar dat ga ik dus níet doen. Het is vies. Never dat ik niet ga douchen, en Liam gaat zich nog wel over geven. Al vind ik het wel een beetje zielig als er iets van hem word afgepakt.
    Ik zucht en ga naar de slaapkamer. Ik moet maar even wachten met douchen voor Liam klaar is. Zou ik met mijn bikini aan douchen? Nah. Ik maak de bretels vast los en zet de cap van mijn hoofd. Omdat mijn handen pijn doen gaat het wat langzamer en moeilijker als normaal. Mijn schoenen schop ik ook maar vast uit.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne

    Ik gooi een plens koud water in mijn gezicht en denk koortsachtig na. Ik moet gewoon zo min mogelijk aan haar denken, dus ook zo min mogelijk contact met haar hebben, dus ook geen oogcontact. Ook al is dat niet gemakkelijk aangezien we hier de komende tijd samen opgesloten zitten. Misschien moet ik haar gewoon negeren. Ja, dat is het. Ik moet doen alsof ze er niet is. Ik draai de badkamerdeur van het slot en gooi hem open. Ik loop meteen door naar de slaapkamer, waar ik Dawn aantref. Ik loop zonder om te kijken langs haar heen en pak mijn pyjama. Ik besluit vroeg te gaan slapen. Zonder nog een woord met haar te wisselen loop ik naar de woonkamer en kleed me daar om. Ik doof er het licht zo goed mogelijk en ga op de bank liggen, proberend zo snel mogelijk in slaap te vallen.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam loopt langs me heen en pakt zijn pyjama, waarmee hij naar de woonkamer vertrekt. Als ik kijk wat hij doet merk ik dat hij probeert te slapen. Ik zucht en pak een deken, die ik over hem heen leg. Dan ga ik naar de badkamer en neem een douche. Met een handdoek om mijn lichaam en een handdoek om mijn haar heen gewikkeld ga ik naar de slaapkamer. Waar ik een simpele pyjama over mijn onder goed aantrek. Ik draai een vlecht in mijn haar. De weinige make-up die ik al droeg - alleen een beetje mascara en eyeliner - heb ik al van mijn gezicht af gehaald en ik heb mijn tanden ook al gepoetst na het douchen. Ik zucht en knip een lamp aan. Waarna ik aan één kant van het bed ga liggen en de dekens over me heen trek. Ik open het boek en begin te lezen.


    Reality's overrated.

    -

    [ bericht aangepast op 15 juni 2013 - 22:51 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    'Tuurlijk. ik red me hier wel,' zei hij rustig. Het viel me op dat hij best relaxed was, aangezien ze dus allemaal een soort van players zijn. Ik loop naar de slaapkamer en pak daar wat nieuwe kleding en daarna ging ik naar de badkamer. Ik deed expres de deur niet op slot, want het is juist de bedoeling dat hij verleid zou worden. Ik kleedde me uit en zette de douche aan. Na een paar minuten was ik genoeg opgefrist en zette hem weer uit. Ik stapte uit de douchecabine en trok mijn ondergoed weer aan om daarna mijn make-up te gaan doen. Ja, het is een rare gewoonte, ik doe eerst mijn make-up altijd en daarna pas mijn kleding.

    {het kan zijn dat ik deze week weinig reageer in verband met proefwerkweek. Ik ben zo'n dom mensje dat op het laatste moment begint met leren}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Liam James Payne
    Ik voel hoe Dawn een deken over me heen legt en dan weer weggaat. Dat is eigenlijk best lief. En wat doe ik? Ik negeer haar en doe alsof ze lucht voor me is. Ben ik niet te hard voor haar? Is het niet gemeen haar te negeren? Zij heeft eigenlijk niets fout gedaan.
    Ik zucht diep. Ach ja, soms moet je mensen nu eenmaal op afstand houden om iets te kunnen bereiken. En dat is precies wat ik nu doe. Ik hou Dawn op afstand om daarmee te kunnen bereiken dat ik niet toegeef. Ik kan haar nummer altijd nog vragen zodra ik hier weer weg mag.
    Ik draai om. Het mag dan een super-de-luxe bank zijn in een super-de-luxe huis, maar lekker slapen doet hij niet.
    Zo lig ik nog een half uur te woelen. Ik begin last van mijn nek te krijgen en bedenk me dat ik niet in slaap ga vallen zolang ik op deze bank lig. En daarbij is het ook nog eens best vroeg om te gaan slapen. Er zit maar een ding op: Ik zal toch bij Dawn in het tweepersoonsbed moeten gaan liggen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 10:53 ]


    "Family don’t end in blood”

    Niall James Horan
    ik werd zo verveeld dat ik uiteindelijk besloot om mijn koffer weg te plaatsen. ik zette die in de slaapkamer. toen ik ongeveer alles wel in een hoekje gestockeerd had wou ik terug naar de woonkamer. Maar toen ik langs de badkamerdeur passeerde stopte ik vlug. De deur stond open. De slet. ze was aan het douchen. en natuurlijk kon ik alles perfect volgen. die paar minuten dat ze zich aan het wassen was waren wel goed. ze stapte uit de douche en ik ging staan zodat ze me niet zou zien kijken. Ik wachtte aan de deur tot ze klaar was. ze kwam voorbij gewandeld. Ik floot eens en ze keek me geschrokken aan. ik weet niet als ze het door zou hebben dat ik heb zitten kijken. maar om het toch duidelijk te maken kijk ik haar verleidelijk aan en zei iets dat 2 kanten op zou kunnen gaan “jij lijkt me ook niet slecht weetje?”


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    [Ik heb mijn laatste post wat aangepast, want ik was al naar de volgende dag gegaan en weet niet of dat eigenlijk wel al mocht.]


    "Family don’t end in blood”