• ''Kijk niet zo boos'',zeggen ze dan.
    Nouja zeg mag toch zelf weten hoe ik kijk. Als ik moe ben kijk ik automatisch boos 3: Soms word ik er een beetje gek van hihiii.
    En als ik niet wil lachen,wil ik niet lachen ,dat moeten ze dan maar begrijpen [aa]

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 19:06 ]


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Ik heb precies hetzelfde, dan kijk ik normaal en dan zeggen ze: "Kijk niet zo boos." en dan denk ik echt Wtf?! Moet ik boos kijken ofzo -.-'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Basilisk schreef:
    Ik heb precies hetzelfde, dan kijk ik normaal en dan zeggen ze: "Kijk niet zo boos." en dan denk ik echt Wtf?! Moet ik boos kijken ofzo -.-'

    hahah ja idd. ik vind zelf niet echt dat ik boos kijk.
    ik kijk gewoon normaal [aa]


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    argh, dat heb ik dus ook altijd. Gaan ze zitten vitten van 'Is er iets of kijk je gewoon altijd zo nijdig.' en dan ga ik meestal iets gemeens antwoorden waardoor ze ophouden (A)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Inderdaad1 Dat gesprek had ik vanmiddag met mijn moeder nog --'


    Forever.

    Heb ik ook.
    Ik kijk gewoon voor me uit en ik krijg altijd dat gezeur of er iets is. Neeeeeen er is niets, wat kan ik er aan doen dat mijn mondhoeken niet opgetrokken zijn?
    En als er dan wel iets is, merken ze niks.
    I totally understand.


    Has no one told you she's not breathing?

    Precies. Ik stond een keer bij de bushalte te wachten. Het regende hartstikke hard, en de bus was al 12 minuten te laat waardoor ik te laat kwam bij een afspraak. Stap ik de bus in en vraagt de buschaffeur die droog is; "waarom zo chagerijnig?" met zijn blijste gezicht die hij maar kon trekken(cat)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Rebelicious schreef:
    argh, dat heb ik dus ook altijd. Gaan ze zitten vitten van 'Is er iets of kijk je gewoon altijd zo nijdig.' en dan ga ik meestal iets gemeens antwoorden waardoor ze ophouden (A)

    Ja dan beginnen ze meteen met vragen of er iets is.


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Persefoneia schreef:
    Precies. Ik stond een keer bij de bushalte te wachten. Het regende hartstikke hard, en de bus was al 12 minuten te laat waardoor ik te laat kwam bij een afspraak. Stap ik de bus in en vraagt de buschaffeur die droog is; "waarom zo chagerijnig?" met zijn blijste gezicht die hij maar kon trekken(cat)

    Aaarghhh dat is pas iritant!


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Echt, hè. Volgens m'n familie kijk ik altijd boos. Niet waar (nerd) Ik hoef toch ook niet 24/7 met een glimlach rond te lopen 8D Maar als ik boos ben, dan kan ik wel heel boos kijken...

    (6)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Grindylow schreef:
    Echt, hè. Volgens m'n familie kijk ik altijd boos. Niet waar (nerd) Ik hoef toch ook niet 24/7 met een glimlach rond te lopen 8D Maar als ik boos ben, dan kan ik wel heel boos kijken...

    (6)

    Ik weet niet hoe ik boos kijk 8D Ik ben zelden boos, maar wel vies. En volgens een vriendin van mij zie je dat heeeeel hard, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn ouders zeggen altijd dat ik chagerijnig kijk en dan zeg ik altijd dat mijn gezicht gewoon zo zit hahahaha XD


    ~Live your life!~

    Grindylow schreef:
    Echt, hè. Volgens m'n familie kijk ik altijd boos. Niet waar (nerd) Ik hoef toch ook niet 24/7 met een glimlach rond te lopen 8D Maar als ik boos ben, dan kan ik wel heel boos kijken...

    (6)


    Je hebt helemaal gelijk!


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Secretive schreef:
    Heb ik ook.
    Ik kijk gewoon voor me uit en ik krijg altijd dat gezeur of er iets is. Neeeeeen er is niets, wat kan ik er aan doen dat mijn mondhoeken niet opgetrokken zijn?
    En als er dan wel iets is, merken ze niks.
    I totally understand.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik zeg altijd gewoon; "zo zit mijn gezicht lekker."


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik snap wat je bedoeld
    en op vakantie met mn ouders daar word ik ook gek van
    k ga volgend jaar lekker alleen, vrienden heb ik ook niet