• Het gaat over een meisje van 16 die uitgehuwd word met een prins in een ander land. Het meisje moet zich netjes leren gaan gedragen, zich aanpassen aan hun manieren. Het is een hele marteling voor haar, zeker omdat ze dit niet wilde. Als ze er achter komt wat de jongen waar ze mee moet trouwen is, word het alleen maar erger.

    Ik hoop dat jullie het willen lezen. Het hoeft natuurlijk niet maar het zou wel leuk zijn. (:

    http://www.quizlet.nl/stories/69583/as-long-as-your-heart-continues-to-beat-it/


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Ik heb je proloog gelezen en ik begrijp er helemaal niets van ;) Volgens mij klopt het Engels helemaal niet, dus mijn advies is: gebruik geen Engels als je niet zeker weet dat het klopt. Voor de rest klinkt het als een interessant verhaal (het lijkt een beetje op dat van mij :D Een beetje.) Wel kan je de samenvatting wat aantrekkelijker maken door er een echt verhaaltje van te maken, als een flaptekst.

    liefs, Audience


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik ben echt helemaal niet goed in Engels, maar probeerde het gewoon. Ik praat ook niet verder dan in het Engels.
    Bedankt!


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    <33


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    Thanksss voor het lezen van mijn verhaal iedereen!


    I think the f*ck I give, went that way. ->

    De titel van je story klopt niet. De 'it' hoeft er niet achter.


    comfort in c h a o s