• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam lacht zacht om mijn soort grapje iets. "Dat zal ik zo doen, maar eerst moeten je handen verder verzorgd worden," zegt hij.
    Hij doet het verband dat hij uit de EHBO kist haalt om mijn handen en legt ze daarna op mijn schoot. Hij staat op om drinken te pakken.
    "Wat kan ik voor je inschenken?" vraagt Liam.
    "Euh, gewoon water graag, bedankt."
    Ik grinnik en bekijk de woonkamer. Ik zing zachtjes. Ik ben vrolijk vandaag, ik heb geen idee waarom. Er klinkt een stem door de kamer:
    Jullie zullen morgen de eerste opdracht krijgen. Niemand heeft tot nu toe toegegeven. Ik luister en knik dan aandachtig. Dit spel of wat dan ook zou nog wel eens interresant kunnen worden. Heel interresant. Zeker met Liam erbij. Een player, maar wel een zeker knappe player. Ik ga er voor zorgen dat hij toe zal geven. Hoe dan ook.
    Dan ga ik weer verder met mijn 'bezigheden'. "Nom, nanom, nom, nom," zing ik heel zachtjes, aan gebrek aan betere ideeën, terwijl ik wacht op de ober. Liam dus.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:02 ]


    Reality's overrated.

    Abigail *Abby* Fiona Morgan
    'Het is te luxe. Het is te gemaakt. Maar dat is alles hier. Het is te gemaakt. Alsof alles nep is. En dat is het want het is televisie. Ze zullen alles wat we doen en zeggen bewerken en in een andere context plaatsen. Ik zou oppassen met je woorden,' zei hij waarna hij naar de camera wees en ervoor ging staan. Even later likte hij de lens. Ik lachte even, zouden ze dit uit gaan zenden? Ik denk het zomaar niet. Dat zou denk ik slecht zijn voor de kijkcijfers of zoiets. Ik weet niet zoveel van zulke dingen.'Is het goed als ik nu even ga douchen?' vroeg ik hem. Ik keek hem afwachtend aan. Ik had zin om even te douchen. Gewoon even opfrissen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Trololol, Mia is een trendsetter. *gayhandje*]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    {:) ik vond het wel briljant}

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 15:33 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ik zal zo reageren.]

    Harry Styles.

    "Jij kunt." Hoor ik. ‘Goed.’ Mompel ik. Ik werp een blik op haar en zie dat ze onschuldig op haar lip bijt, damn. Ik heb geen zin om vanavond al seks te hebben. Wacht, correctie: ik heb wel zin in seks, ik heb alleen geen zin in de gevolgen. ‘Jullie zullen morgen de eerste opdracht krijgen. Niemand heeft tot nu toe toegegeven.’ Hoor ik plots. Ergens ben ik wel benieuwd naar wat de opdrachten zijn. Ik sta op en loop snel naar de douche toe. Ik doe mijn boxer uit en ga onder de kraan staan. Ik begin zachtjes te zingen terwijl ik mijn lijf was en mijn haren spoel. Ik snap het doel helemaal niet van dit programma, willen ze extra kijkcijfers ofzo? Onbewust begin ik wat ruwer in mijn haar te wrijven. Als de shampoo er is uitgespoeld zet ik de kraan uit en stap ik de douche uit. Al snel zie ik dezelfde satijnen badjas hangen. Ik sla hem om mij heen en begin mijn tanden te poetsen.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 16:18 ]

    Mia Blossom.
    "Goed." mompelt hij, en hij verdwijnt in de badkamer. Ik hoor hoe de douche aan wordt gezet, even later weer uit gaat en dan hoor ik het geluid van tandenpoetsen. Met een simpele beweging spring ik van het bed, en pak ook mijn tandenborstel. Ik loop naar Harry toe, en begin ook mijn tanden te poetsen. Na een tijdje alleen het geluid van de ruwe tandenborstel tegen onze tanden hebben gehoord, spuug ik de overige tandpasta in de wasbak, en spoel mijn mond vervolgens met water. Neuriend loop ik door het huis, om te kijken wat er allemaal te vinden is. Als ik zeker weet dat ik alle kamers bewondert heb, loop ik terug. "Er is een minibioscoop en een jacuzzi." Meld ik Harry. Ik plof neer op het bed, en kijk hem aan.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    "is het goed als ik nu even ga douchen?" ik keek op naar waar ze stond. "tuurlijk. ik red me hier wel." ik plofte neer in de zetel. het zou hier nog wel vervelen worden. met een tv die enkel maar uitzend als de programma makers het willen. en de ramen die praktisch allemaal dicht getralied zijn. ik had wel al gezien dat ik in de woonkamer het onderste deel van de tralie groter is. als ik wil kan ik er mijn benen doorsteken en zo wat 'buiten' zitten. "jullie zullen morgen de eerste opdracht krijgen. Niemand heeft tot nu toe toegegeven" het was de televisie. ik zuchtte. wat is dit? de hongerspelen? ik lig languit op de zetel en begin de tegeltjes op het plafond te tellen.


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    HERINNERING: Het zijn wel allemaal players nu, dus ze hebben het niet makkelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ( Waar moet ik nog op reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    iPayphone schreef:
    Jillian O'Neill.
    Met een kreun zette ik mijn koffer op de stoep. Ik ging rustig op de hoge stoeprand zitten en keek naar de voorbij rijdende auto's. Ik was voor zo ver ik weet alleen buiten. Met een snelle beweging haalde ik mijn knal oranje elastiek van mijn pols en bond mijn lange haren in een hoge staart, wat ik de laatste tijd vaker had. Nu maar wachten op degene die mij koos. Ik had werkelijk geen idee wie er al waren en wie niet. Zachtjes liet ik me naar achterzakken zodat ik op de stoep lag. Met een brede grijns keek ik naar een wolk die de vorm van een teddybeer had.


    Ik denk hierop.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Styles.

    Na een paar seconden staat Mia naast me, om ook haar tanden te poetsen. Na drie minuten is ze weer weg en spuug ik mijn tandpasta uit. Ik maak alles schoon en loop terug naar het bed om daarop neer te ploffen. "Er is een minibioscoop en een jacuzzi." Meld ze me. Mijn ogen lichten even op. ‘Ga je mee de jacuzzi in?’ Vraag ik. Ik verwacht toch niet dat er chloor in zit. Daarbij wil ik haar wel eens in een bikini zien. Zonder op haar antwoord te wachten pak ik één van mijn zwembroeken en verwissel die snel in de badkamer. Daarna loop ik weer terug de kamer in. ‘Dus, waar is die jacuzzi?’ Vraag ik hees. Ik loop wat dichter naar haar toe en laat mijn blik, ongegeneerd, over haar heen glijden.

    [Wees gerust, Liams player eigenschappen gaan nog wel meer naar voren komen. Ik heb nog grote plannen met hem, mwuahahah.]

    Liam James Payne
    Ik hoor vanuit de woonkamer een stem. "Jullie zullen morgen de eerste opdracht krijgen. Niemand heeft tot nu toe toegegeven."
    Ik pak het glas water voor Dawn en het glas cola voor mezelf en loop daarmee weer terug naar de woonkamer. Ik glimlach en ga naast Dawn op de bank zitten. Hoewel de bank groot genoeg is, kies ik er toch voor zo dicht mogelijk tegen haar aan te gaan zitten, waardoor ik haar lichaamswarmte kan voelen. Ik overhandig haar het glas water. Ik neem een grote teug van mijn cola en slik het borrelende goedje in één keer door. Ik geniet van het prikkelende gevoel in mijn keel. Ik werp een blik op de tv en herinner me opeens iets. Ik breng mijn gezicht iets dichter bij dat van Dawn.
    "Toen ik de EHBO kist aan het zoeken was, ontdekte ik dat hier een thuisbioscoop is. Tv kijken is leuk, maar een bioscoop is nog beter, niet?" fluister ik, met mijn lippen vlakbij haar oor.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 21:23 ]


    "Family don’t end in blood”

    [Loubearx = Licorne]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loenné Garcia

    Als Liam me het glas water geeft en naast me gaat zitten, zit hij zo dichtbij dat ik zijn lichaamswarmte kan voelen. Mooi. Zijn gezicht komt als hij zijn cola op heeft gedronken en een blik naar de televisie heeft geschonken dichter bij dat van mij. Zijn lippen zijn vlak bij mijn oor en ik voel zijn warme adem over de huid strijken.
    "Toen ik de EHBO kist aan het zoeken was, ontdekte ik dat hier een thuisbioscoop is. Tv kijken is leuk, maar een bioscoop is nog beter, niet?" fluisterd hij.
    "Zeker weten," zeg ik met een glimlach.
    Ik haak mijn arm in dat van hem, omdat ik mijn handen even niet zo makkelijk kan gebruiken, en sleur hem bijna mee naar de thuisbioscoop. Waar ik neer plof en Liam meteen meetrek. Ik nestel me half tegen hem aan.
    "Oh, het glas," mompel ik, als ik bedenk dat het glas nog steeds op de grond licht voor zover ik het weet. "Ach, dat komt later wel."


    Reality's overrated.