• Hee hallo allemaal. (:

    Ik heb een vraagje aan jullie. Ik woon in een cafe, en we hebben een dartclub. Deze is net opgericht. Maar nu willen we shirtjes hebben, en daar moet natuurlijk een dartlogo op komen. Alleen hebben we nu al meerdere dingen geprobeerd en het is allemaal gefaald.
    Daarom wil ik graag jullie hulp vragen. Ik kan er helaas geen credits of wat voor beloning aan geven. Tenzij het een abo is op je story, daar wil ik natuurlijk wel even voor kijken.
    Maar zouden jullie me willen helpen met een logo maken?
    Er moet in ieder geval boven komen te staan: DC De Harmonie
    en eronder: Roswinkel

    Verder was er hier al gesuggereerd om er een dartbord met 3 pijlen in de bull (die middelste rode stip) te doen. Hiermee waren de meesten het wel eens, alleen nu moet het nog gemaakt worden en dat is niet echt gelukt..

    Als je me wilt helpen, heel erg bedankt! (flower)

    x.

    Ik heb geen idee of dit hier goed stond, btw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zal even kijken, en goed nadenken mis kan ik wel iets bedenken of vinden..
    Wat je E.V.T kunt gebruiken...
    Als iets om een goed Logo te kunnen krijgen..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Girl89 schreef:
    Ik zal even kijken, en goed nadenken mis kan ik wel iets bedenken of vinden..
    Wat je E.V.T kunt gebruiken...
    Als iets om een goed Logo te kunnen krijgen..

    XxX


    Dankjewel! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn zus werkt bij een reclamedrukbedrijf. Bij dat bedrijf helpen ze je ook met ontwerpen etc. als je dat wilt, en je kunt ook aanvragen. Kost wel geld, though, maar het is wel gaaf. Ik ga je het bedrijf alleen niet tippen, want ik vind dat mijn woonplaats privé is, sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Eh, ben niet zo verstandig in zulke dingen. Het spijt me, verder veel succes!


    Some people are art and do art at the same time