• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    niall james horan

    ik sprong uit de limo en keek naar het huis. het zag er eng uit. zodanig eng dat ik er normaal gezien met een boogje om zou lopen. vlug ging ik op een muurtje aan de overkant van de straat zitten. Ik zuchtte wanneer ik besefte dat het waarschijnlijk nog wel eventjes zou duren voordat ik weer buiten zou zijn. ze hadden ons gezegd dat we naar de meisjes moesten toegaan en er een moesten uitkiezen. maar zo ben ik niet. Meiden kwamen naar mij. niet dat ik er een probleem mee had. het is waarschijnlijk algemeen bekend dat ik geen problemen heb met wat vrouwelijke aandacht.

    "niall" hoorde ik iemand roepen. ik lag op mijn rug op het muurtje. de wolken waren wit en de hemel blauw. ik herkende Louis zijn stem en stak mijn hand op als groet. "het is bijna 9 uur Niall" riep hij nog. "perfect" riep ik hem na. hoe sneller ze er van overtuigd waren dat ik totaal onschuldig ben hoe vlugger ik er weer uit kan. Het zou me veel acteerwerk kosten. Maar dat zou geen probleem zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:41 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    DamnBieber schreef:
    WHGAHAHAHdsbiikeasuw
    Sorry, ik weet niet wie dit gedaan heeft!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam James Payne
    Zodra mijn voertuig voor een vierkant gebouw stopt, open ik meteen het portier. Ik trek mijn t-shirt recht en wacht, ongeduldig met mijn voet op de grond tikkend, tot de chauffeur mijn bagage heeft gepakt en ze netjes voor mijn neus neerzet. Ik hijs de sporttas over mijn schouder en reik met mijn andere hand naar het handvat van mijn donkerblauwe koffer op wieltjes. Mijn blik valt meteen op een meisje dat nonchalant tegen een boom aan geleund staat. Ze ziet er zeker niet verkeerd uit. Op mijn gemak loop ik naar haar toe en zet mijn hand naast haar hoofd tegen de boom. Zo blijf ik tegen de boom geleund staan, tot onze ogen elkaar vinden. Ik geef haar een knipoog en glimlach. Ik steek mijn hand naar haar uit. 'Aangenaam, Liam. En wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 6:40 ]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Een jongen komt naar me toelopen. Hij heeft een sporttas over zijn schouder en een donkerblauwe koffer in de andere hand. Hij zet een hand naast mijn hoofd. En blijft staan tot we elkaar aankijken. Choceladebruin, dat is de kleur van zijn ogen. Als een puppy. Als hij knipoogt en dan glimlacht bijt ik even op mijn lip, waarna ik ook glimlach. Zijn hand neem ik aan.
    "Aangenaam, Liam. En wie ben jij?" vraagt hij me.
    "Mijn ouders hebben me ooit Dawnelle genoemd, maar jij mag me Dawn noemen," zeg ik met een brede grijns.
    Zijn hand laat ik los en ik kijk net iets te lang in zijn ogen, om dan weer weg te kijken. Ik ben nou niet de beste flirt, maar dit lukt me nog wel. Daarbij ben ik zo'n stuntel dat ik meestal weer eens heel charmant val, of wat dan ook. Ik ga ook niet meer doen als dit, hij mag mij proberen te versieren, ik ga hem af en toe een beetje helpen. Maar voor de rest zal ik het aan hem overlaten.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 9:51 ]


    Reality's overrated.

    Sempra schreef:
    Harry Styles.

    Mia is haar naam, en dat is voorlopig het enige wat ik van haar wil weten. Wanneer ze voor me de lift uit loopt zijn mijn ogen automatisch gefixeerd op haar billen. Ze gaat op een bankje zitten en verveeld loop ik door het appartement. Goed, mijn koffers zijn er al. Bedenkelijk kijk ik naar het tweepersoonsbed. Dat word nog moeilijk. Wat gebeurd er eigenlijk als ik toegeef? Er word iets dierbaars van me afgepakt, maar wat? Mijn oma kunnen ze moeilijk meenemen. Ik bijt op mijn lip en ga met mijn hand door mijn haar. Ik loop naar de keuken en schenk wat cola in voor mezelf. Als er wat cola over de rand gaat begin ik luid te vloeken. ‘Tering!’ Snel ruim ik alles op en geïrriteerd leun ik tegen het keukenblad aan.


    Mia Olympe Blossom.
    Ik blijf een tijdje op de bank zitten, terwijl Harry door het appartement struint. Na een tijdje verdwijnt hij in de keuken, en ik bijt op mijn lip. "Tering!" Ik sluit mijn ogen en grijns. Ik open ze en plak een lief poppenglimlachje op mijn gezicht. Ik loop naar de keuken, en zie Harry ruw bezig zijn met een doekje. "Lukt het?" vraag ik met een licht geamuseerde ondertoon. Hij leunt tegen het keukenblad aan, en ik bijt op mijn lip. "Maar die cola kan er ook niks aan doen." Merk ik droog op. Ik ga op het keukeneiland zitten en kijk hem met een licht schuingetrokken hoofd aan. "Dus... Kan je het vanavond aan om in een tweepersoons bed te slapen, of moet ik op de bank gaan liggen?' Vraag ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 11:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    Het meisje stelt zich voor als Dawn. Daarna laat ze mijn hand weer los en haar ogen blijven net ietsjes langer in de mijne kijken dan normaal is. Ik grijns. Ze begint nu al met flirten. Voor mij alleen maar een voordeel, want zo doe minder snel iets fout. Er is ons verteld dat als we iets fout doen, er iets dierbaars van ons wordt afgenomen. Dat maakte me wel een beetje bang. Mijn familie is dierbaar, en mijn vrienden. Maar die kunnen ze eigenlijk bijna alleen maar van me afnemen door ze te doden. En ik vermoed, sorry, ik wéét dat ze niet zo ver zullen gaan. Toch is het geen prettig idee, wat als ik me niet in kan houden? Dawn is dan ook nog eens heel erg knap. Ze heeft lange bruine krullen en bijzonder mooie groene ogen. Ze heeft simpele kleding aan met eronder een paar licht versleten gympen, maar zelfs zo ziet ze er ontzettend sexy uit.
    Wat zou ze van mij vinden? Ik heb expres een strak t-shirt aangetrokken, waardoor mijn gespierde bovenlichaam er beter uitkomt. Misschien moet ik die spieren ook maar eens werkelijk gaan bewijzen. In een vlugge beweging liggen mijn armen al onder haar lichaam en ligt ze in mijn armen, waarna ik met haar het huis binnenloop. Kijk, zo doe je dat.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Als hij me ineens optilt trek ik één wenkbrauw op en lach. Hij wilt duidelijk indruk maken, en weet je, het scheelt. Zo kan ik in ieder geval niet over de stoep struikelen, wacht, niet de stoep, mijn eigen voeten. Ik ben al zo vaak over mijn eigen voeten gestuikelt dat ik de tel gewoon kwijt ben geraakt - ik heb het geprobeert te tellen toen ik klein was, ik leerde net tellen en viel constant, ik vond dat wel een goede manier om te leren tellen. Oh, en in de hoop dat ik minder vaak onhandige acties zou maken. Maar het is alleen maar erger geworden, véél erger. Hij loopt het huis in.
    "Euhm," grinnik ik terwijl ik met mijn vlakke hand een klap tegen zijn absoluut gespierde borstkas geef. "Koffers?"
    Mijn koffers staan nog buiten. En ik heb geen idee hoe het met de zijne zit. En ik laat ze liever niet buiten staan.


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Dawn geeft met haar vlakke hand een ferme tik tegen mijn borstkas.
    "Euhm," zegt ze grinnikend. "Koffers?"
    Shit, die had ik op de stoep laten staan. Zowel mijn als haar bagage. Niet zo netjes van me. Ik overweeg om ze straks op te halen als ik Dawn naar boven heb gebracht, maar bedenk dan dat ze zo meegenomen kunnen worden. Voorzichtig zet ik het meisje weer neer en pak haar hand. Ik trek haar zachtjes mee in de richting naar buiten. Ze begrijpt de hint en loopt met me mee. Ik herken mijn spullen al vlug, en de bagage die er naast staat is dan waarschijnlijk van Dawn. Ik probeer me maar zo netjes en beleefd mogelijk te gedragen. Zo valt mijn eigenlijke karakter, dat van een player, een beetje weg. Hoop ik. Ik hou de deur voor haar open. Als ze haar koffers wil pakken, ben ik haar voor.
    "Ik draag je spullen wel."


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam zet me voorzichtig neer en pakt mijn hand. Hij trekt me mee naar buiten en pakt de bagage. Als ik die van mij wilt pakken is hij me al voor.
    "Ik draag je spullen wel," zegt hij.
    Ik glimlach. "Bedankt, Liam," zeg ik beleefd.
    Ik loop weer naar binnen en ga de lift in. Ik kijk even naar de knopjes en draai me om, richtig Liam. Ik gooi mijn haar over mijn schouders. Ik leun tegen de 'muur' van de lift en kijk hem vragend, met een glimlachje, aan. Ik haal mijn cap weer van mijn hoofd. Want die is doordat Liam me optilde bijna afgevallen. Meteen merk ik dat mijn haar niet meer zit.
    "Nou," jammer ik lachend. "Je hebt me omgetoverd tot een afro, dat is niet eerlijk."


    Reality's overrated.

    Hour schreef:
    (...)


    Mia Olympe Blossom.
    Ik blijf een tijdje op de bank zitten, terwijl Harry door het appartement struint. Na een tijdje verdwijnt hij in de keuken, en ik bijt op mijn lip. "Tering!" Ik sluit mijn ogen en grijns. Ik open ze en plak een lief poppenglimlachje op mijn gezicht. Ik loop naar de keuken, en zie Harry ruw bezig zijn met een doekje. "Lukt het?" vraag ik met een licht geamuseerde ondertoon. Hij leunt tegen het keukenblad aan, en ik bijt op mijn lip. "Maar die cola kan er ook niks aan doen." Merk ik droog op. Ik ga op het keukeneiland zitten en kijk hem met een licht schuingetrokken hoofd aan. "Dus... Kan je het vanavond aan om in een tweepersoons bed te slapen, of moet ik op de bank gaan liggen?' Vraag ik met een glimlach.


    Harry Styles.

    Alles wat ze zegt probeer ik te negeren. Als ze op het keukeneiland gaat zitten werp ik toch een blik op haar. "Dus... Kan je het vanavond aan om in een tweepersoons bed te slapen, of moet ik op de bank gaan liggen?' Vraagt ze. ‘Ga maar op de bank liggen.’ Zeg ik vijandig. Ik loop naar de kamer toe en begin alles een beetje neer te leggen. Als mijn koffer leeg is en alles goed staat, laat ik me zuchtend op het bed vallen. Wat zou er gebeuren als ik wel seks met haar zou hebben? Ze zouden iets dierbaars afpakken maar wat? Ze kunnen moeilijk mijn familie omleggen. Ik besluit om gewoon goed met Mia om te gaan. Ik pak mijn mobiel en nestel me beter op het bed.

    [Whoopwhoop. Ik heb besloten hoe ik het wil gaan doen:
    - Iedereen start met duizend punten.
    - Deze zullen groots op de zijkant komen te staan op een display op de verdieping.
    - Bij elke poging zullen er punten afgenomen worden, hoe erger de poging hoe erger het puntenaftrek.
    - De straffen worden steeds erger. Bij elke 100 punten wordt iets afgepakt.
    - Dit wordt steeds meer dierbaar.
    ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Mia Olympe Blossom.
    Hij was me compleet aan het negeren, maar na mijn laatste opmerking maakte hij een snauwende opmerking. "Ga maar op de bank liggen." Hij ordende al zijn spullen, en ik besloot dat ik dat ook beter maar kon doen. Ik boog me over mijn koffer heen om mijn lingerie in een kastlade te leggen, en deed dit stiekem wat langzamer dan ik dit normaal had gedaan. Ik draaide me om en gooide mijn koffer in een hoek. Ik zag dat Harry heel sociaal aan het doen was en op het bed lag met zijn mobiel. "Sociaal." mompel ik. "Ik ga even douchen." zeg ik er achteraan. Ik schop mijn Stiletto's uit en huppel naar de badkamer, waar een verschrikkelijk luxe douche staat te wachten. Ik ontdoe me van mijn kleren, en stap onder de warme, comfortabele stralen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    [Whoopwhoop. Ik heb besloten hoe ik het wil gaan doen:
    - Iedereen start met duizend punten.
    - Deze zullen groots op de zijkant komen te staan op een display op de verdieping.
    - Bij elke poging zullen er punten afgenomen worden, hoe erger de poging hoe erger het puntenaftrek.
    - De straffen worden steeds erger. Bij elke 100 punten wordt iets afgepakt.
    - Dit wordt steeds meer dierbaar.
    ]


    [Wanneer worden er punten afgetrokken? Al bij flirten of pas bij echt zoenen ofzo? Waar is zeg maar de grens?]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 19:20 ]


    "Family don’t end in blood”

    Loubearx schreef:
    (...)

    [Wanneer worden er punten afgetrokken? Al bij flirten of pas bij echt zoenen ofzo? Waar is zeg maar de grens?]


    [Hoe erger, hoe meer punten. Flirten kan bijvoorbeeld 1 zijn. Zoenen 5, Tongen 10, seks 50 enzovoort.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    [Hoe erger, hoe meer punten. Flirten kan bijvoorbeeld 1 zijn. Zoenen 5, Tongen 10, seks 50 enzovoort.]


    [^^]