• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    "jammer dat je binnen dan niet vrij bent" zei ze. het klonk mysterieus. en ik wist niet meteen wat ze er mee bedoelde. "laten we dan maar naar binnen gaan." zei ik. ze knikte en we wandelen naar de plaats waar we onze koffers gedropt hadden. "geef maar" zei ik wanneer ze de zwaar lijkende koffer probeerde vooruit te kijken. "maar? jij dan?" zat ze echt met me in? zo lief. ik glimlachte en gebaarde naar de hendel van de koffer.
    "ik ben een man. ik kan dat wel aan geloof me" een beetje aarzelend gaf ze me de koffer aan.

    "dus." zei ik als we in de lift stonden. "heb jij al eens binnen geweest?" vroeg ik haar nieuwsgierig. ze schudde haar hoofd. "ik wou gewoon het gewoon weten. zie je. ik heb een klein beetje last van claustrofobie. wou gewoon weten als ik nu en dan eens naar buiten zou kunnen vluchten" zei ik zuchtend.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 21:06 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Jillian O'Neill.
    Met een kreun zette ik mijn koffer op de stoep. Ik ging rustig op de hoge stoeprand zitten en keek naar de voorbij rijdende auto's. Ik was voor zo ver ik weet alleen buiten. Met een snelle beweging haalde ik mijn knal oranje elastiek van mijn pols en bond mijn lange haren in een hoge staart, wat ik de laatste tijd vaker had. Nu maar wachten op degene die mij koos. Ik had werkelijk geen idee wie er al waren en wie niet. Zachtjes liet ik me naar achterzakken zodat ik op de stoep lag. Met een brede grijns keek ik naar een wolk die de vorm van een teddybeer had.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    DamnBieber schreef:
    Ariana Angel Braun.

    Ik duwde de deur open, Terwijl ik mijn felroze nagels zat droog te maken.. Van zelf sprekend zag ik mijn 6 felroze koffers al staan. Ik deed de zonnebril op het puntje van mijn neus en keek het meisje aan dat er al was. Aan haar ogen kon je al zien dat het een sluw persoon was. Het persoon waar ik van hou. ''Ariana'' glimlachte ik en stak mijn hand uit die al gedroogd was van het blazen. Het knuffelen zal later wel komen. Net zoals de 6 felroze koffers die maar door die directionor joch gedragen moesten worden. Mijn nagels zijn op dit moment belangrijk. Ik ging naast haar zitten wel zo voorzichtig dat mijn eigen ontwerp niet vies werd. Ja, ik was model en mode ontwerpster. Voordat ik klaar was werd ik uit mijn gedachten gehaald door een jongen met ruwe krullen die het meisje ruw beetpakte en deed alsof hij mij niet zag. Ik haalde mijn schouders op die zal vast een ruige nacht krijgen met als bedankje een paar punten eraf. Ik keek weer omhoog en zag dat ze verdwenen.


    Zayn Malik
    Met een nors gezicht stapte ik uit de limo die mij naar het huis voor het tv-programma Black Box had gebracht. Vandaag was nou niet mijn allerbeste dag. We zouden gewoon worden opgesloten, samen met vijf meiden, waar we niet eens mee mochten flirten. Fijn was dat. Gelijk stak ik een sigaret op, terwijl de chauffeur mijn tassen uit de achterbak haalde. Ik had geen idee of er op de verdiepingen balkons waren, waar ik op kon roken. Binnen roken vond ik zelf namelijk hartstikke vies en ik deed het dus liever buiten. En dit was misschien wel de laatste kans om buiten te zijn. Even keek ik op naar het gebouw, waardoor ik snapte waarom het programma de naam Black Box had gekregen. Het huis waar we in verbleven was een grote zwarte box op palen. Welke verdieping was ook al weer voor mij en mijn partner? Verdieping twee dacht ik. Nu nog een partner. Ik liet mijn blik over de straat glijden, op zoek naar mogelijke meisjes die voor de deur stonden te wachten. Ik zag er twee, die allebei niet bepaald lelijk waren. Met de twee grote tassen over mijn schouder stapte ik zelfverzekerd op één van hen af. Eenmaal bij het meisje aangekomen, nam ik het laatste trekje van mijn sigaret, om hem daarna op de grond te gooien en uit te trappen.
    'Haii, Zayn,' grijnsde ik, met mijn hand uitgestoken naar haar. Ik liet mijn blik langs haar lichaam glijden, tot ik bedacht dat, dat juist niet meer mocht. Shit. Snel verplaatste ik mijn ogen weer naar die van haar. 'Kom je mee?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ariana Brauwn

    Verveeld keek ik naar achteren toen ik één stem hoorde. Ik draai me om en liet mijn ogen even glijden over de jongen zijn lichaam. Zwart haar en licht getint. Hij had veel weg van een pakistaan. Toen ik doorkreeg dat de jongen het ook deed wees ik met een gebaar naar mijn gezicht ''Daar zit het hoor''. Ik schudde de jongen zijn hand en keek hem even recht in zijn ogen aan. ''Daar zijn mijn koffers breng jij ze even?.'' ik wees op de stoep voor het huis. Ik vroeg het niet op een normale toon maar op een doordringende toon. ik Ik keek even naar mijn nagels en ze zagen eruit alsof er net aan gepulkt was. Ik keek Zayn aan die hier nog steeds stond. ''Bedankt voor het verpesten van mijn nagels'' mompelde ik.


    (Kort stukje ik ga douchen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    'Laten we dan maar naar binnen gaan,' zei Niall en ik knikte. Ik begon het toch koud te krijgen. We liepen naar onze koffers. 'Geef maar,' zei hij toen ik mijn koffer pakte. 'Maar jij dan?' vroeg ik. Ik had besloten dat ik gewoon mezelf zal zijn en hem tegelijkertijd hem zal proberen te verleiden, maar ik ben dus zo'n persoon dat er niet tegen kan als iemand anders iets voor me doet. 'Ik ben een man. Ik kan dat wel aan geloof me,' haalde hij me over en ik gaf hem mijn koffer.
    'Dus,' begon hij toen we in de lift stonden, 'heb jij al eens binnen geweest?' Ik schudde mijn hoofd. 'Ik wou het gewoon weten zie je, ik heb een klein beetje last van claustrofobie. WOu het gewoon weten als ik nu en dan eens naar buiten zou kunnen vluchten.' 'Zover ik weet kunnen we niet naar buiten. En misschien is er wel een balkon of zo?' vraag ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall James Horan

    "er is misschien wel een balkon ofzo?" vroeg ze. "er is maar 1 manier om erachter te komen he" de lift kwam uit op onze verdieping en zo snel als ik kon was ik uit de lift. ik dumpte mijn koffer naast de deur en besloot om eerst eens alles te bestuderen. de woonkamer was mooi. een beetje te modern voor mij maar het was oke. de keuken was weer hypermodern en ik keek uit het raam. er was tralies voor gespannen. dit was niet goed. zonder tralies zou ik op de vensterbank kunnen zitten. misschien waren ze bang dat we eruit zouden springen. op de eerste verdiepen zou ik het nog snappen. maar hier. de kans is groot dat ik in die struiken beland en mijn nek of ruggengraat breek. ik zuchtte en ging maar terug naar de woonkamer. "ik slaap wel op de bank" riep ik door het appartement


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    ( Ik reageer straks..Ik moet mijn spreekbeurt afronden voor vrijdag)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DamnBieber > Scairp


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abigail *Abby* Fiona Morgan\

    'Er is maar 1 manier om daar achter te komen he,' zei hij en de liftdeuren gingen open. Hij rende meteen uit de lift en gooide de koffer naast de deur. Ik grinnikte zachtjes en volgde hem rustig. Hij bekeek alles en ik volgde zijn voorbeeld. De woonkamer zag er al erg mooi uit, nu de andere kamers nog. Ik liep als eerst naar de badkamer. Er was een bad en een douche. Daarna ging ik door naar de slaapkemer die er dus vrij luxe uitzag. Ik ging op het bed zitten en keek om me heen. Het is echt mooi. 'Ik slaap wel op de bank,' hoorde ik vanuit de woonkamer. 'Is goed!' riep ik terug. Ik stond weer op en liep terug naar de woonkamer. 'Het ziet er allemaal vrij luxe uit,' zei ik tegen Niall


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall james Horan

    "is goed" riep ze terug van wat ik denk is de slaapkamer. ik zat neer in de zetel. het voelde koud en onwennig aan. alsof ik in een ikea brochure ben beland. "het ziet er allemaal vrij luxe uit" zei ze tegen me. ik keek op. "het is te luxe. het is te gemaakt. maar dat is alles hier. het is te gemaakt. alsof alles nep is. en dat is het want het is televisie. ze zullen alles wat we doen en zeggen bewerken en in een andere context plaatsen. ik zou oppassen met je woorden" ik keek haar aan en wees naar de dichtste camera bij ons. Ik stond op en ging er met mijn rug voorstaan. ik keek er in. en likte de lens. ik lachte en nam mijn koffer van waar ik het neergegooid had.


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Harry Styles.

    ‘Wat jij wilt!’ Roep ik geïrriteerd, waarna ik nog snel een blik werp op haar lijf. Haar ondingen zijn perfect. Ik ga weer op het bed zitten en trek alvast mijn kleding uit omdat ik van plan ben zo ook te gaan douchen. Als ik alleen nog in mijn boxer zit, loop ik naar de keuken om wat water in te schenken en het op te drinken. Vervolgens loop ik weer terug naar de slaapkamer en ga op het bed liggen. Ik leg mijn hand op mijn onderbuik, ik had vanochtend veel te veel gegeten, en mijn andere hand achter mijn hoofd, wachtend tot ik in de douche kan.

    [Sorry, voor het korte stukje, heb net ge'bbq't en kon niet echt een stukje typen op mijn mobiel.]

    (Zit ook op mobiel dus kan wat langer duren ...)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    "Nu zijn de glazen kapot, en hebben we geen drinken meer," zegt Dawn lachend, en trekt een klein pruillipje. "Dat mag jij zomenteen pakken! Als mijn bediende!" Triomfantelijk kijkt ze me aan.
    Ik lach zachtjes. "Dat zal ik zo doen, maar eerst moeten je handen verder verzorgd worden."
    Ik zocht in de EHBO kist naar verband. Ik pakte opnieuw haar hand vast en wikkelde het verband er stevig omheen. Ik herhaalde dit bij haar andere hand, tot haar handen beiden stevig in de witte stof gewikkeld zaten. Ik knikte tevreden en legde haar handen op haar schoot neer, waarna ik opstond om drinken te pakken. "Wat kan ik voor je inschenken?" roep ik naar de woonkamer en wacht rustig op antwoord terwijl ik de inhoud van de koelkast inspecteer.


    "Family don’t end in blood”

    Sempra schreef:
    Harry Styles.

    ‘Wat jij wilt!’ Roep ik geïrriteerd, waarna ik nog snel een blik werp op haar lijf. Haar ondingen zijn perfect. Ik ga weer op het bed zitten en trek alvast mijn kleding uit omdat ik van plan ben zo ook te gaan douchen. Als ik alleen nog in mijn boxer zit, loop ik naar de keuken om wat water in te schenken en het op te drinken. Vervolgens loop ik weer terug naar de slaapkamer en ga op het bed liggen. Ik leg mijn hand op mijn onderbuik, ik had vanochtend veel te veel gegeten, en mijn andere hand achter mijn hoofd, wachtend tot ik in de douche kan.

    [Sorry, voor het korte stukje, heb net ge'bbq't en kon niet echt een stukje typen op mijn mobiel.]


    Mia Olympe Blossom.
    "Wat jij wilt!" gilt hij geirriteerd, en zijn blik blijft voor even op mijn lichaam geplakt. Met de deur nog open kan ik zien dat hij op het bed gaat liggen in zijn onderbroek. Wat was daar nou weer de bedoeling van? Ik richtte me weer op de douchestralen en zette deze uit. Met een zachtbeige fluwelen handdoek droog ik me af, en besef me dan dat ik geen kleding heb meegenomen. Ik draai een rondje, en zie dan aan de muur twee satijnen badjassen hangen, waarvan een duidelijk een vrouwelijke vorm had. De andere was veel rechter, en dus blijkbaar voor Harry bedoeld. Ze waren in dezelfde kleur als de handdoeken. Ik trok er een aan, en het voelde heerlijk licht aan. Ik fohnde mijn haar nog even tot het wat pluizend was, maar het was wel droog. Ik liep de badkamer uit, en kwam naast Harry op het bed liggen. "Jij kunt." zeg ik koel, aangezien hij net zo geirriteerd had gereageerd. Ik beet op mijn lip en staarde naar het plafond. Ik schrik me kapot als er ineens een blikkenstem door het appartement klinkt. Jullie zullen morgen de eerste opdracht krijgen. Niemand heeft tot nu toe toegegeven.

    [Voor iedereen is het misschien handig dat jullie de laatste schuingedrukte regel lezen.
    Ik voel me ook steeds zo lullig dat ik eerst om Harry vraag en dan die avond niet reageer :x]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 9:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.