• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    "Bedankt Li!" roept Dawn vrolijk en eet snel haar ontbijt op. Ze heeft de kleding al aan. Het staat haar ontzettend goed. Vlug prop ook ik de laatste paar happen van het ontbijt naar binnen en kleed me om. Het is een tuinbroek, waarvan één van de bandjes kapot is. Daarna loop ik net als Dawn naar de lift. Zo te zien is onze begeleider er nog niet. Ik ga naast Dawn staan en schenk haar een flauwe glimlach. Al snel zie ik dat er een glazen lift omhoog komt, met een vrouw erin. Een vrouw van waarschijnlijk ergens rond de dertig. Ze ziet er zeker niet verkeerd uit, ook al is ze toch lang niet zo knap als Dawn. Maar dat komt waarschijnlijk ook doordat Dawn van mijn leeftijd is en mijn voorkeur dus eerder naar haar uit gaat.
    Ik stel me netjes voor aan de vrouw en stap dan de lift in. Ik kan het niet laten om, terwijl ik haar de hand schud, haar nog even een snelle knipoog te geven.

    [Tja, Liam is en blijft een player, haha.]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam schud de hand van de vrouw en knipoogt. Ik schud onmerkbaar, maar afkeurend mijn hoofd. Serieus, zelfs bij een dertig jarige vrouw? Beneden aangekomen staan er vijf kapotte auto's. Bij één van de auto's staan al twee mensen. Ik loop naar een andere auto en bekijk de spullen die erbij liggen zorgvuldig. Dan open ik de motorkap en kijk bijna scheel naar alle dingen. Hoe gaat dit hem ooit worden? Ik kan dus echt geen auto maken. Daar ben ik veel te onhandig voor. En inderdaad. Als ik een moersleutel pak laat ik die vallen op de grond. Niet dat -dat nu erg is. Ik grijns en buk langzaam. Mijn achterwerk richting Liam. Handig dat ik mijn haren in een hoge staart heb gedaan, anders had ik die nu allemaal in mijn gezicht gehad. En had mijn haren, net als mijn gezicht nu al een beetje, onder de smeerolie, of wat dan ook, gezeten.


    Reality's overrated.

    [Ik waarschuw alleen even: Niet te snel. Het moet niet zo zijn dat Dawn en Liam de auto al klaar hebben terwijl de anderen nog niet eens beneden zijn.

    Whoopwhoop, de opdracht is nog niet begonnen en ze zijn niet in het appartement (lol)]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 18:38 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dat snap ik, ze zijn nog niet eens echt begonnen ;) (Ik had geen verdere inspiratie >.< En Dawn kan btw toch geen auto's maken, dus zal Liam het zo'n beetje in zijn eentje moeten fixen.)]

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 18:18 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Beneden aangekomen zie ik vijf kapotte auto's staan. Bij één auto staan Harry en het meisje waar hij samen mee opgesloten zit. Ik volg Dawn's voorbeeld en loop naar één van de andere auto's. Ik zie hoe ze de motorkap opent en moeilijk naar alle dingen erin kijkt. Fijn, we hebben hier beiden geen verstand van.
    Ik hoor gekletter op de grond en zie dat Dawn een moersleutel heeft laten vallen. Ze bukt langzaam, steeds verder naar de grond. En haar kont steeds verder naar mij toe gericht, waardoor ik me alweer ontzettend moet inhouden. Maar dit keer kán ik me niet meer inhouden, hoe hard ik mijn best ook doe. Ik leg mijn handen op haar heupen en trek haar iets achteruit, waardoor ze bijna wel omhoog moet komen, anders valt ze. Ik draai haar in een ruk om en plant mijn lippen op die van haar, om ze er na zo'n drie seconden gefrustreerd er weer vanaf te halen.
    Fuck, ik heb toegegeven.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Ineens voel ik twee handen op mijn heupen. Ik word ietsjes achteruit getrokken en moet wel omhoog komen. Liam draait me met een ruk om en drukt dan zijn lippen op die van mij. Maar drie seconden. Dan haalt hij ze eraf. Hard op mijn lip bijtend kijk ik hem vanonder mijn lange, donkere en gekrulde wimpers vandaan aan. Mijn hand hef ik op en ik breng zijn haar in de war. Aan mijn hand zat wat van het smeeroliespul dus dat zit nu ook in zijn haar. Dan grijns ik naar hem en draai me om. Mijn haar zwiert in de staart met me mee.
    "Enig idee hoe dit werkt?" vraag ik Liam. "Want, tussen haakjes, ik ben nou niet bepaald handig, hoor de eronie. En hier heb ik al helemaal geen verstand van. Dus die auto gaat alleen maar nog kapotter in mijn handen."

    [ bericht aangepast op 18 juni 2013 - 20:59 ]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne.
    Ik bijt gefrustreerd op mijn lip. Ik ben boos, boos op mezelf. We zijn hier nog niet eens twee dagen, en ik heb nu al toegegeven. Ik vind het ook een belachelijke opdracht. Waarom zou je vijf jongens, die gewoon willen genieten van het leven en wat lol willen maken, verbieden seks te hebben, verbieden te zoenen?!
    Dawn heft haar hand op en woelt door mijn haar, waardoor er smeerolie in mijn haar terecht komt. Ik grom. Fijn, dat kan er ook nog wel bij. Ze draait zich weer om, waardoor haar staart bijna in mijn gezicht zwiept. Ik kan hem nog net ontwijken.
    "Enig idee hoe dit werkt?" vraag ze me. "Want, tussen haakjes, ik ben nou niet bepaald handig, hoor de ironie. En hier heb ik al helemaal geen verstand van. Dus die auto gaat alleen maar nog kapotter in mijn handen."
    "Sorry, dan moet ik je toch teleurstellen, maar... Ik ook niet."
    Ik buig me toch maar over de auto heen en bekijk de onderdelen. Niet dat het wat helpt, integendeel. Ik raak er alleen nog maar meer van in de war.


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    Liam gromt als ik door zijn haar woel. Ik vind dat juist leuk, veel meer mijn stijl. Ik hou ervan jongens een beetje te plagen. Maar een flirt ben ik niet. Dat ga ik ook nooit worden. Het licht niet in mijn aard.
    "Sorry, dan moet ik je teleurstellen, maar... Ik ook niet," antwoord Liam op mijn vraag of hij verstand heeft van auto's maken.
    "Dat is nou handig," zeg ik met een vrolijk glimlachje.
    De onderdelen bekijkent tromel ik vrolijk neurïend op mijn blote buik. Waarna ik de moersleutel weer oppak en maar wat ga zitten sleutelen. Ik moet toch iets doen.


    Reality's overrated.

    After schreef:
    [Ik waarschuw alleen even: Niet te snel. Het moet niet zo zijn dat Dawn en Liam de auto al klaar hebben terwijl de anderen nog niet eens beneden zijn.

    Whoopwhoop, de opdracht is nog niet begonnen en ze zijn niet in het appartement (lol)]


    [Huh?]


    Reality's overrated.

    bombersweet schreef:
    Niall james Horan

    ik word wakker. een beetje stijf van op de bank te liggen. na alles had ik toch een goede nacht gehad. ik moest eerst even naar het toilet en kroop zo wat uit de zetel. toen ik langs de deur passeerde en een pakketje zag liggen bleef ik even staan. zie ik nu dubbel of? ik kijk naar het en inderdaad 2 pakketjes. bruine pakketjes. saai. vanboven ligt er een brief. beste kanidaten. waarschijnlijk een opdracht. op 1 van de pakketjes stond mijn naam. ik scheurde het open. wat is dit. ik schud het uit en een hoopje kleren valt op de grond. ik scheur de brief open en begin het te lezen


    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    Langzaam open ik mijn ogen en rek me uit. Na even te hebben geknipperd ga ik rechtop zitten en kijk om me heen. Oh ja. Ik was hier. Langzaam sta ik op uit het bed en loop richting de deur. Ik open hem en kijk de kamer in. Niall staat er al, hij is dus al wakker. 'Goedemorgen,' zeg ik en ik loop nar hem toe als mijn oog op de enveloppen valt. 'Wat is dat?' vraag ik hem. Waarschijnlijk is het een opdracht, maar ik weet het niet zeker dus is het wel handig om het na te vragen. Misschien weet Niall al wat er in de brief zit. Als het een opdracht is, ben ik best benieuwd wat het is.

    {sorry voor late reactie, maar ik had volgens mij al gezegd dat ik proefwerkweek heb}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall james Horan



    "goeiemorgen" hoorde ik abby achter mij zeggen. vlug keek ik om en knikte. "wat is dat?" vroeg ze nu. "het is een opdracht. blijkbaar moeten we een mini-auto repareren." ik zuchtte. een auto repareren. ik bedoel. denken ze nu echt dat ik dat kan? ik leg de brief neer en raap de kleren op. het is een tuinbroek. en de schouderband is kapot. dat doen ze gewoon expres. "en we moeten dit aandoen" ik ging met mijn hand door mijn haar en zuchtte nog eens. "ik zal me dan maar eens omkleden zeker" ik nam de tuinbroek in mijn handen en ging naar de badkamer. ik had me gisteravond nog vlug gedoucht. ik deed het ding aan en keek hoe ik eruit zag. gruwelijk sexy dus. ik rolde de pijpjes op tot aan mijn knieën en keek nog eens. nog steeds niets beter


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Liam James Payne
    "Dat is nou handig," zegt Dawn vrolijk en glimlacht. Ik erger me aan haar vrolijke gedrag, ook al kan zij daar ook niets aan doen. Maar ik heb op momenten dat ik baal gewoon altijd een hekel aan vrolijke mensen. Nu dus ook. En ik baal van die zoen. Ik ben een slappeling, die niet van vrouwen af kan blijven. Maar goed, ik ben nu dus de rest van de dag een brok chagrijn, waarschijnlijk.
    Dawn bekijkt vrolijk de onderdelen en neuriet daarbij wat terwijl ze op haar blote buik trommelt. Ik zie dat ze de moersleutel ook weer opraapt.
    Ik zucht. Misschien moet ik ook maar eens wat gaan doen. Ik pak ook iets uit de gereedschapskist. Geen idee wat het precies is, maar het ziet er uit als een soort tang. Ik buig me over de motorkap heen en begin zomaar ergens aan te wrikken met mijn tang. Totdat ik een flits zie en er een klein vonkje ontstaat. Het vonkje is dan niet groot en het ziet er niet naar uit dat het de auto straks in brand laat vliegen, waarschijnlijk dooft het zo wel weer, maar het zit wel gevaarlijk dicht bij Dawn's hand.
    "Dawn, pas op!" roep ik, maar ik ben al te laat, want het vonkje heeft Dawn's hand al bereikt. Dawn's hand, waar nog steeds verband om heen zit.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2013 - 21:12 ]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Dawn, pas op!" roept Liam ineens.
    Maar dat is te laat, want ineens verspreid de vonk - die ik net opmerkte, te kort om mijn hand weg te kunnen trekken - raakt mijn hand en het verband. Het brand door het witte stof heen en raakt mijn huid, wat ik raar genoeg niet lijk te voelen. Het vuur verspreid zich snel. En dan pas besef ik dat ik niet meer ademhaal en maar met grote ogen zit te staren. Ik besef dat ik wat moet doen en bijt keihard - tot het bloeden aan toe - op mijn lip. Nu de pijn ineens aan komt zetten. En het doet echt veel pijn. Bij gebrek aan beter haal ik het verband zo snel mogenlijk van mijn hand - wat nog net ga - en stamp het op de grond uit. Het verband is ondertussen compleet in de brand gevlogen en mijn hand steekt verschrikkelijk. Ik kijk om me heen op zoek naar water, wat ik zo snel niet kan vinden. Snel doe ik wat nodig is om mijn hand 'uitgebrand' te krijgen en kijk Liam dan - nog steeds op mijn lip bijtend - aan. Een heel klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht.
    "Zo, dat was nog eens... Spectaculair," grap ik.


    Reality's overrated.

    After schreef:
    Mia Blossom.
    "Mia, kom je?" vraagt Harry. Hij leunt nonchalant tegen de muur bij de lift, en ik zie dat er achter hem een vrouw omhoog komt met de glazen lift. De liftdeuren schuiven open, en ze staart me aan. Ik staar terug. "Gaan jullie mee?" vraagt ze. Ik schatte haar rond de 30. Ik knikte, en pakte Harry bij zijn hand om hem zo de lift in te trekken. Aangezien wij op de bovense verdieping zaten, moesten we het verst naar beneden. De vrouw bleef maar blikken op Harry werpen, terwijl ze mij compleet negeerde. Dit wekte argwaan bij mij op, maar ik besloot het te laten gaan. In plaats daar van schonk ik haar een vuile blik en loop met Harry de lift uit. Ik zie dat er een lichtblauwe, een groene, een rode, een gele en een witte klaar staan. Op de lichtblauwe staat in krullerige letters Harry Styles & Mia Blossom. "Nou, ben ik even blij dat mijn vader monteur is." mompel ik, en ik leun tegen de zijkant van de licht rokende auto.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    "Zo, dat was nog eens... Spectaculair," maakt Dawn er een grapje van. Ik frons en besef dan dat ik hier al de hele tijd als een zoutzak sta, in plaats van Dawn te helpen. Snel loop ik naar haar toe en bekijk haar hand. Er zitten een aantal brandwonden en verder zijn de wonden die nog open waren van het glas-incident nu dichtgeschroeid.
    "Shit, dit moet verzorgd worden! Ik heb alleen totaal geen verstand van brandwonden, we zullen er iemand bij moeten halen.
    Ik kijk zoekend om me heen en zie de vrouw lopen die ons vanuit ons appartement hier naartoe heeft begeleid. Vlug pak ik Dawn's pols beet, degene met haar goede hand. Nou ja, goede hand... Er zit natuurlijk nog steeds verband om heen. Ik trek haar mee naar de vrouw en leg het hele verhaal uit. Als ik klaar ben kijk ik de vrouw afwachtend aan. Ik volg haar bewegingen en zie hoe ze voorzichtig Dawn's hand pakt en hem observeert, waarna ze antwoordt dat het er inderdaad nogal pijnlijk uitziet en dat ze een dokter zal bellen om langs te komen. Naar een dokter toe gaan gaat natuurlijk niet, want we mogen hier niet weg.


    "Family don’t end in blood”