• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MyGlasses schreef:
    Zayn Malik
    Ook zij bekeek mij van beneden naar boven, waarna ze doorhad dat ik dat ook deed. Ze maakte een beweging met haar hand naar haar gezicht. 'Daar zit het hoor.' Ik draaide met mijn ogen. Deze meid had duidelijk door waar ze me de komende weken de baas zou zijn. Ik gromde zachtjes tussen mijn tanden door. Dat ze tijdens het handen schudden precies recht in mijn ogen keek, hielp ook niet echt mee. Ze draaide zich iets om naar een aantal koffers te wijzen die op de stoep stonden. 'Daar zijn mijn koffers, breng jij ze even?' Ze zei het op zo'n doordringende toon, waar ik niet tegen kan als iemand zo tegen me praatte. Maar ik besloot maar geen opmerking te maken, voor deze ene keer. Ondertussen zat ze aan haar nagels. 'Bedankt voor het verpesten van mijn nagels.' Terwijl ik naar haar koffers toe liep, nog steeds met mijn twee eigen tassen over mijn schouders, antwoordde ik haar.
    'Graag gedaan. Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden.' Ik had nauwelijks aan haar hand gezeten, dus hoe ik überhaupt ooit die nagels verpest zou moeten hebben wist ik niet. Bij de koffers bleken het er nog best wel veel te zijn, zes in totaal. Ik pakte er twee in elke hand en begon ze naar de ingang van het gebouw te rollen. Over mijn schouder keek ik haar nog even aan. 'Die twee mag je zelf meenemen. Of je laat ze buiten staan, vind ik ook goed.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    After schreef:
    Mia Blossom.
    "Mia, kom je?" vraagt Harry. Hij leunt nonchalant tegen de muur bij de lift, en ik zie dat er achter hem een vrouw omhoog komt met de glazen lift. De liftdeuren schuiven open, en ze staart me aan. Ik staar terug. "Gaan jullie mee?" vraagt ze. Ik schatte haar rond de 30. Ik knikte, en pakte Harry bij zijn hand om hem zo de lift in te trekken. Aangezien wij op de bovense verdieping zaten, moesten we het verst naar beneden. De vrouw bleef maar blikken op Harry werpen, terwijl ze mij compleet negeerde. Dit wekte argwaan bij mij op, maar ik besloot het te laten gaan. In plaats daar van schonk ik haar een vuile blik en loop met Harry de lift uit. Ik zie dat er een lichtblauwe, een groene, een rode, een gele en een witte klaar staan. Op de lichtblauwe staat in krullerige letters Harry Styles & Mia Blossom. "Nou, ben ik even blij dat mijn vader monteur is." mompel ik, en ik leun tegen de zijkant van de licht rokende auto.


    Harry Styles.

    De vrouw in de lift werpt me de hele tijd blikken. Ik knipoog snel naar haar waarna ik zie dat Mia haar een vuile blik toewerpt. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht waarna ik Mia volg. Een paar auto’s staan op het terrein en snel loop ik maar de lichtblauwe toe. "Nou, ben ik even blij dat mijn vader monteur is." Mompelt ze. Ze leunt tegen de zijkant van de auto en ik lik even verlekkerd over mijn lippen. Ik schraap mijn keel en pak dan iets uit de gereedschapskist. Ik begin wat te draaien en al snel houd het roken op. ‘Wat nu?’ Vragend kijk ik Mia aan. Opnieuw maak ik mijn lippen nat met behulp van mijn tong, waarna ik haar met samengeknepen ogen aankijk.

    Mia Blossom.
    Harry begint wat te draaien met een moersleutel, en eerlijkgezegd zag het er best sexy uit. "Wat nu?" zijn tong schoot nogmaals over zijn lippen, en ik beet op mijn onderlip. Hij keek me met toegeknepen ogen aan, en ik pakte een tweede moersleutel uit de gereedschapskist. Ik boog me voorover en begon wat te sleutelen. "Als jij nou eens de auto start, dan kijk ik wat er voor de rest nog niet in orde is." Glimlach ik naar hem. Ik pak de sleutels uit een bakje aan het einde van de garage en gooi deze naar Harry. "Hier. Nou wees eens een gentlemen en start die auto."

    [Mijn post is pas belabberd.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    'Het is een opdracht. Blijkbaar moeten we een mini-auto repareren,' zei hij waarna hij zuchtte. 'Oh nee, aan mij zal je niet veel hebben. Ik weet echt helemaal niks van techniek,' zei ik. Dit gaat écht niet lukken. Hopelijk weet hij wel iets van techniek af, anders zullen we niet heel ver komen met dat repareren. Hij legde de brief neer en raapte kleding op. 'En dit moeten we aandoen,' vervolgde hij en hij haalde een hand door zijn haar en zuchtte nog een keer. 'Ik zal me maar eens gaan omkleden zeker,' zei hij en hij liep met de tuinbroek naar de badkamer. Toen hij de deur dichtdeed, pakt ik de andere set en liep naar de slaapkamer, om me daar om te kleden. Ik bekeek de kleding. Het was een vrij sexy tuinbroek met een hemdje. Eigenlijk was dat wel te verwachten. Snel kleed ik me om en doe meteen mijn haren ook goed. Mijn pony ziet er meestal niet uit als ik wakker word.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Niall James Horan

    ik ga uit de badkamer. als ik dit krijg. wat zou abby dan gekregen hebben? hopelijk is het in dezelfde lijn. ik keek vlug in de woonkamer. maar abby was er niet meer. ze was waarschijnlijk haar kleren aan het aandoen. ik ging naar de kamer. jammer genoeg had ze haar kleren al aan. maar ik keek nog hoe ze haar haar aan het doen was. ze had een topje aan en damn wat kwam haar figuur er prachtig in uit. wat zeg ik. ze had een prachtlijf. uh ik kon niks doen. aan dit tempo had ik haar morgen al gekust. wat zeg ik deze avond ten laatste. waarom moest ze dan ook zo heet zijn. uh. ik realiseerde me dat ik aan het staren was en leunde tegen de deurpost. "je ziet er prachtig uit" zei ik dan maar. het was niet zo goed. en eerder laf maar ik wist niet wat ik zou doen moest ik dichter gaan.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 21:41 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    Ik had net mijn pony goed gekregen als ik een stem hoor. 'Je ziet er prachtig uit,' zei Niall trwijl hij tegen de deuropening leunde. Ik draai me om. Hij heeft dus weer staan kijken. Ik vraag me af hoe lang hij er al staat en hoeveel hij dus gezien heeft. 'Dankje,' zei ik en ik liep naar hem toe. Ik bekeek hem even. Hij droeg een tuinbroek, net als mij dus, maar bij hem zat er een afgescheurde schouderband aan. Het zag er erg sexy uit. 'Jij ook,' voegde ik eraan toe, en dat meende ik. Waarschijnlijk is het ook de bedoeling dat hij er goed uit ziet. DE broekspijpen waren wel tot zijn knieën opgerold. Waarom, weet ik niet. Ik keek hem aan, wachtend op zijn reactie.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    - Dubbel post-

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 12:40 ]


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Sorry, ik had mijn post geschreven, en toen ik op enter wou drukken werd dat per ongeluk backspace :-( Vanavond weer proberen. Ik moet nu weg.]

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 15:47 ]


    Reality's overrated.

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Shit, dit moet verzorgd worden!" zegt Liam. Ik knik en bijt nog een keer hard op mijn lip, het doet toch wel best veel pijn. "Ik heb alleen totaal geen verstand van brandwonden, we zullen er iemand bij moeten halen."
    Ik knik weer. "Mijn hand moet onder lauw water, veel meer als dat weet ik ook niet van brandwonden," zeg ik, diep nadenkent.
    Liam trekt me mee naar de vrouw. En na Liam's uitleg zegt ze dat ze zal bellen voor een dokter.
    "Bedankt," mompel ik - omdat ik vind dat -dat hoort, het is wel zo netjes. "Een gevaar voor mezelf en de omgeving, dat ben ik," mompel ik. Dit mag dan wel pijnlijk zijn, maar ik heb zeker stommere dingen gedaan. Per ongeluk, dat wel. Zoals die keer dat ik in het gips belande omdat ik van een hek was gevallen, waar ik opzat, en toen mijn arm had gebroken en een hersenschudding had. En dat valt nog wel mee voor mijn doen, die keer dat ik de voetbal was gaan halen, die op het dak van het schuurtje lag en naar beneden viel. Ik lag bewusteloos op de grond en werd naar het ziekenhuis afgevoerd, het had niet veel gescheeld of ik had mijn nek gebroken, niet te spreken van de twee enkels die geen geluk hadden, en de klapptert die mijn rug en hoofd hebben gemaakt.

    [Sorry, fail, het lukt niet meer. Ik ben helemaal chagie.]


    Reality's overrated.

    [Lake --> Paynez.]


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    "Een gevaar voor mezelf en de omgeving, dat ben ik," mompelt Dawn. Ik werp haar nog een bezorgde blik toe, maar zie dat ze in gedachten verzonken is. Dus richt ik me weer op de auto. Oke, hoe ga ik dit aanpakken? Ik betwijfel of de auto uberhaupt nog te redden is, nu er een paar onderdelen verbrand zijn. Eerlijk gezegd vrees ik van niet. Ik pak voorzichtig een onderdeel op om beter bij een ander onderdeel te kunnen -geen idee hoe al die onderdelen mogen heten- om hem meteen weer geschrokken los te laten. Automatisch stop ik de twee zere vingers in mijn mond en trek een pijnlijk gezicht. Tja, die onderdelen waren dus nog heet. Had ik kunnen weten. God, ik moet echt beter nadenken. Ze zeggen dat ik de slimste van de groep -van One Direction, niet de groep waar we nu de opdracht mee moeten doen, oftewel; niet de groep met de meisjes erbij- ben, maar op dit soort momenten betwijfel ik dat.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2013 - 22:49 ]


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënne Garcia.

    Liam staat op en begint weer aan de auto te sleutelen. Waarna hij blijkbaar iets heets aanraakt. Daarna raakt hij in gedachten verstrikt. Dat is ook het moment dat de dokter komt die naar mijn verwondingen kijkt. Water. Onderzoeken. Ontsmetten. Nieuw verband. Die volgorde. Als de dokter dan eindelijk vertrekt ga ik weer naar de auto.
    "Hey, Li," zeg ik. "Ik kan niet meer met mijn hand werken. En met mijn andere hand moet ik ook voorzichtig zijn. Niet dat je wat aan me had, maar nu ben ik al helemaal niks meer waard. Het spijt me."
    Ik leg mijn goede hand even op zijn schouder en kijk dan naar de auto.
    "Gaat het wel met jou handen?" vraag ik dan. "Ik zag dat je -je brande."


    Reality's overrated.

    Liam James Payne
    Als de dokter weer weg is, komt Dawn naar me toe en legt uit dat ze niet meer mee kan helpen, wat ik eerlijk gezegd al verwacht had. En zou ze wel mee willen helpen, had ik haar tegengehouden. Ik snap dat haar handen nu rust nodig hebben, ik wil niet dat ze zich nog meer verwond. Het klinkt misschien niet zo aardig maar ze is nogal... Heel erg onhandig. Ook toen met die glazen. Maar dat vind ik ook wel weer schattig. Maar het is op dit moment wel vervelend, meer voor haar dan voor mij.
    Ik voel hoe ze haar goede hand, die ook niet helemaal goed is door de sneeën van het glas waarvan ik weet dat ze er nog steeds zitten - ook al zitten ze onder verband - op mijn schouder legt.
    "Gaat het wel met jouw handen?" vraagt ze dan. "Ik zag dat je - je brandde."
    "Ja, het gaat wel. Dankje," zeg ik met een glimlach."Ik raakte maar kort een heet onderdeel aan."
    Voorzichtig pak ik een ander onderdeel op, zo ver mogelijk van alle verbrande onderdelen af. Ik geef er een harde ruk aan. Vervolgens hoor ik luid gekraak waarna het onderdeel losschiet. Geen vonken dit keer, maar wel rook wat er vanaf komt. Oeps...


    "Family don’t end in blood”

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia.

    "Ja, gaat wel. Dankje," beantwoord Liam mijn vraag hoe het met zijn handen gaat met een glimlach. 'Ik raakte maar kort een heet onderdeel aan."
    "Gelukkig," zeg ik met een klein glimlachje.
    Dan gaat Liam verder met het repareren van de auto. Al hoewel, repareren? Nee. Zo kan je het niet noemen. Het is eerder slopen. Maar ach, hij is hier nog altijd handiger in als ik. Dan pak ik maar toch een moersleutel, of hoe het voorwerp ook heet en begin te prutsen. Letterlijk prutsen. Ik heb namelijk geen idee wat ik doe. En daarbij, mijn handen doen nogal pijn.


    Reality's overrated.

    [Oke, ik zoek een nieuw Zayn meisje. Scairp reageert nergens op, dus ik trap haar eruit.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.