• Nadat de jongens nog een paar jaar door waren gegaan met de band, zijn ze allemaal players geworden. Dus de platenmaatschappij heeft ze in een compleet dicht hok gezet, met allemaal camera's door het huis. Maar ze zijn niet de enigen in het huis. Vijf meiden zijn erbij gestopt, om ze te helpen van hun player-eigenschappen af te komen. De jongens van 1D moeten opdrachten uitvoeren, samen met een meisje naar keuze. Dit moeten ze doen zonder ook maar iets met het meisje te proberen. Wat de jongens niet weten, is dat de meisjes voor de uitvoerders van het programma werken. Zodra er iets bij ze geprobeerd wordt, wordt er iets dierbaars van de jongens afgenomen. En die meiden moeten daar voor zorgen.


    Rollen:
    De jongens:
    ~ Louis William Tomlinson || Amphitryon
    ~ Harry Edward Styles || Thysia
    ~ Liam James Payne || Licorne
    ~ Niall James Horan || Justined98
    ~ Zayn Javadd Malik || MyGlasses

    De meiden: (VOL)
    ~ Mia Olympe Blossom || After
    ~ Abigail Fiona Morgan || MinnieMouseX
    ~ Jillian Marintè O'Neill || Aquari
    ~ Dawnelle Loenne Garcia || Paynez
    ~ Dessy Tamara Vasquez || Depay

    Regels:
    - Minimaal 4 regels volschrijven
    - OOC in het praattopic
    Deze staat in het forum "Off-Topic"
    - Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet
    - +16 is toegestaan
    Dit houdt in geweld, schelden en seks
    - Geen Powerplay
    Het zijn players, dus ze houden niet eeuwig vol. Ook haalt je personage niet zomaar iets achter zijn/haar rug vandaan wat niet toegestaan is in het huis. Dit vind ik de belangrijkste regel
    - Naamsverandering of lange tijd weg - doorgeven.
    Stel je bent een midweekje op vakantie, geef dan aan dat je zaterdag pas weer reageert.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    Dus het is niet zo dat als jij een meisje bent en bijv. Zayn jou ineens vastgrijpt zonder dat MyGlasses dit heeft gepost. BIJVOORBEELD
    - Probeer wel eens in de 3 dagen te posten
    Als het echt niet lukt is het niet erg, maar ik zou het wel waarderen.
    - Hier worden ze opgesloten. Ze hebben elk een eigen verdieping.
    Ze mogen hier alleen van af als ze toestemming hebben of voor een opdracht.
    - Lees regelmatig de regels opnieuw door, aangezien ik wel eens wat aanpas
    - Als ik iets vergeten ben, vertel het me gewoon
    Ik bijt niet ;p











    Kamerindeling:
    Verdieping 1: Dawn & Liam.
    Verdieping 2: Dessy & Zayn.
    Verdieping 3: Jillian & Louis.
    Verdieping 4: Abigail & Niall.
    Verdieping 5: Mia & Harry.



    Het begin:
    Iedereen wordt afgezet bij het huis. Er is ze vertelt dat er 24 uur per dag camera's op hen staan, ook in de badkamer. De meisje hebben toegestaan dat ze naakt op TV zouden kunnen komen. Het programma heet Black box, aangezien het een zwart, vierkant huis is waar niemand uit kan. Voor het huis mogen de jongens zelf hun "tegenspeelster" uitkiezen, waarna ze met haar naar de desbetreffende verdieping worden gebracht. De jongens mogen op geen enkele manier romantische of lustige gebaren laten blijken tot de meisjes. Gebeurt dit wel, dan worden er punten afgenomen. Wat de jongens niet weten, is dat die punten voor dingen staan die erg belangrijk zijn voor ze...

    [ bericht aangepast op 14 juli 2013 - 18:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    Mia Olympe Blossom.
    Hij was me compleet aan het negeren, maar na mijn laatste opmerking maakte hij een snauwende opmerking. "Ga maar op de bank liggen." Hij ordende al zijn spullen, en ik besloot dat ik dat ook beter maar kon doen. Ik boog me over mijn koffer heen om mijn lingerie in een kastlade te leggen, en deed dit stiekem wat langzamer dan ik dit normaal had gedaan. Ik draaide me om en gooide mijn koffer in een hoek. Ik zag dat Harry heel sociaal aan het doen was en op het bed lag met zijn mobiel. "Sociaal." mompel ik. "Ik ga even douchen." zeg ik er achteraan. Ik schop mijn Stiletto's uit en huppel naar de badkamer, waar een verschrikkelijk luxe douche staat te wachten. Ik ontdoe me van mijn kleren, en stap onder de warme, comfortabele stralen.


    Harry Styles.

    Ik volgde haar bewegingen goed vanachter mijn mobiel. Ze legde haar lingerie in een kastlade, expres langzaam. Grommend keek ik weer naar mijn mobiel. "Ik ga even douchen." Meldde ze. “Nee.” Riep ik snel, maar ze was al weg. Zo snel als ik kon sprintte ik naar de badkamer. Ik had last van een smetvrees waardoor ik om de tien minuten mijn handen moest wassen, en alles schoon moest houden. Denkend dat ze nog niet naakt is, trok ik de deur open. Mijn adem bleef in mijn keel stokken toen ik zag dat ze wel naakt was. Mijn blik ging over haar lichaam; perfect. Zuchtend liep ik snel naar de kraan. Ik mocht geen sexuele handelingen maken, anders werd er iets dierbaars afgenomen. Snel wastte ik mijn handen.

    Loubearx schreef:
    (...)

    [Wanneer worden er punten afgetrokken? Al bij flirten of pas bij echt zoenen ofzo? Waar is zeg maar de grens?]


    [leuk :)]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Mia Olympe Blossom.
    Toen ik net onder de douche stond met mijn rug naar de deur, hoorde ik deze opengaan. Ik beet op mijn lip en hoorde dat zijn adem in zijn keel stokte. Een paar seconden daarna hoorde ik een kraan die aangezet werd. Ik vloekte toen ik voelde dat het water dat over mij heen stroomde kokend heet werd, en stapte snel onder de straal vandaan. "Godver. Als de koude kraan aangaat, wordt de douche dus kokend heet." Snauw ik. Even bedenk ik dat het niet aardig was. "Sorry." mompel ik. Ik sla mijn armen voor mijn boezem en kijk Harry's kant op. Ik beet zacht op mijn lip, en keek hem aan. "Ehm..." Mompelde ik ongemakkelijk.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne.
    "Nou, je hebt me omgetoverd tot een afro, dat is niet eerlijk," jammert Dawn.
    Ik grinnik. "Het staat je anders best goed hoor."
    De lift vertrekt langzaam naar boven zodra ik op het knopje van onze verdieping heb gedrukt. Ik realiseer me wel dat ik moet oppassen met mijn complimenten. Voor ik het weet zien ze het als flirten en worden er punten afgetrokken. In ieder geval mag ik Dawn wel. Met haar houdt ik het wel een tijdje vol, al is het als alleen vrienden. Het maakt het aan de andere kant moeilijker haar te weerstaan, maar het is beter dan de hele tijd ruzies en meningsverschillen hebben.
    Als de grijze liftdeuren opengaan, stap ik uit de lift. In ons appartement waar we voorlopig opgesloten zitten, loop ik gelijk door naar de luxe woonkamer. Ik zet de spullen zomaar ergens neer en plof neer op de bank.


    "Family don’t end in blood”

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    Zuchtend kijk ik om me heen. er zijn weer nieuwe mensen en er zijn ook al mensen binnen. Er is nog steeds niemand naar me toe gekomen. Eigenlijk heb ik het liefst dat er iemand naar mij komt dan dat ik naar iemand moet gaan, want ik wil niet laten zien dat ik een voorkeur heb. Mijn oog valt op een blonde jongen. Hij ziet er niet verkeerd uit, vanaf hier dan. Ik kijk nog één keer om me heen om te zien of er écht niemand naar me toe komt. Ik zucht weer en loop richting de jongen. Als ik er ben zeg ik: 'Heey, ik ben Abby.' Ik glimlach liefjes naar hem. Afwachtend kijk ik hem aan, met nog steeds die glimlach.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam grinnikt bij mijn haar-grap iets over mijn warrige krullen. "Het staat je anders best goed hoor," zegt hij.
    Bij de verdieping aagekomen - de eerste verdieping - dumpt Liam zijn spullen gewoon neer en neemt plaats op de bank. Ik zet mijn spullen ook neer - iets minder zomaar ergens - en ga dan op 'ontdekkingstocht'. Waarna ik er al snel achter kom dat het appartement absoluut luxe is en dat het bed voor twee personen is. Ik vul een glas met water en roep wat naar Liam.
    "Ook wat drinken?"
    Daarna loop ik met het drinken richting de woonkamer. Waarna ik over het kleed val. Het drinken valt over me heen en ik lig languit op de grond. In het glas.
    "Oh nee, oh nee," mompel ik. "Waarom toch altijd... Ik viel tenminste een keer niet over mijn eigen voeten... Maar alsof dit zoveel beter is."
    Ik wil opstaan. Wat niet werkt. Want zodra ik mijn handen stevig op de grond zet zitten er stukken glas in mijn handen. Mijn handen beginnen te bloeden en ik kijk er een beetje verschrikt naar. Serieus, nu al?


    Reality's overrated.

    [Sorry, de foto van de woonkamer doet het niet. En er zal vast wel ergens een (klein) kleed liggen. En anders verander ik het wel.]


    Reality's overrated.

    Lake schreef:
    [Sorry, de foto van de woonkamer doet het niet. En er zal vast wel ergens een (klein) kleed liggen. En anders verander ik het wel.]


    [Het is goed, hoor. Ik ga even een praattopic maken :3

    Edit: Praattopic]

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:31 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan


    ik zat op. het was bijna negen uur en ik moest wel naar binnen. wat als ze daar ook al punten beginnen voor af te trekken? er waren niet veel mensen meer en eigenlijk besefte ik dat het meisje die wat verloren stond te kijken op de stoep waarschijnlijk de mijne moest zijn. dat klonk zo verkeerd maar eigenlijk is het wel zo ironisch eigenlijk. ze willen dat we minder gaan flirten terwijl ze ons iemand laten kiezen als een prooi. ze gaat met me leven. we zullen heel veel tijd samen doorbrengen. MAAR we gaan minder flirten.

    ze keek naar mij en voor ze naar me toekwam keek ze nog eens rond haar. we waren echt nog de laatsten. ze staat voor me. "hey, ik ben abby" ze glimlachte. ik stond voor haar. ik was een paar centimeter groter. ik nam haar hand. "Niall" zei ik terwijl ik haar hand kuste. ik lachte om mijn actie. verbaasd keek ze me aan. "je kan nooit weten hoe lang we in het huis opgesloten gaan zitten. en kijk we zijn nog steeds buiten. ik kan doen wat ik wil hier. hier ben ik vrij" zei ik lachend.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:45 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    [Zou je de naam van je personage boven de post willen zetten?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam James Payne
    Ik schrik op als ik Dawn een klein gilletje hoor slaken en draai mijn hoofd richting haar. Ik zie haar liggen op het kleed. Ik loop naar haar toe en schrik als ik haar handen zie bloeden, waar grote stukken glas in steken. Bezorgd pak ik haar polsen zodat ik haar handen beter kan bekijken.
    "Oke, dit kan even pijn doen," waarschuw ik haar en haal dan voorzichtig de stukken glas eruit. Daarna bekijk ik de wonden zorgvuldig. Het hoeft waarschijnlijk niet gehecht te worden, maar verband zou wel handig zijn. Ik sta op en kijk zoekend om me heen. Waar zou hier ergens een verbanddoos zijn?
    Ik doorzoek verschillende kasten, tot ik uiteindelijk een witte doos zie staan. Ik pak het ding en kan uit het rode kruis wat erop staat opmaken dat dit een EHBO kist is. Ik loop weer terug naar Dawn en begin dan zo voorzichtig mogelijk de wonden te ontsmetten.


    "Family don’t end in blood”

    Hour schreef:
    [Zou je de naam van je personage boven de post willen zetten?]


    [sorry, ik had het eerst ingetypd maar dan weer verwijderd]


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Dawnelle "Dawn" Loënné Garcia

    Liam komt naar me toe en pakt mijn polsen voorzichtig vast.
    "Oké," zegt hij. "Dit kan even pijn doen," vervolgt hij zijn waarschuwing.
    Ik knik. "Daar kan ik wel tegen."
    Ik bijt op mijn lip als hij het glas uit mijn handen haalt en bekijkt dan de wonden. Als hij opstaat kijkt hij om zich heen en doorzoekt wat kasten. Tot hij vind wat hij zocht: een EHBO kist. Hij begint mijn wonden te ontsmetten en wat dan ook - ik heb er niet erg veel verstand van. Ik heb mijn EHBO examen, maar het is niet mijn sterkste punt.
    "Bedankt," zeg ik. "Ik ben ook zo onhandig." Ik schud mijn hoofd afkeurend om mezelf. "Nu zijn de glazen kapot, en hebben we geen drinken meer," zeg ik lachend, met een klein pruillipje. "Dat mag jij zomenteen pakken! Als mijn bediende!" ik kijk hem triomfantelijk aan, de lichte, stekende pijn in mijn handen negerend. Ik ben niet van suikergoed gemaakt.


    Reality's overrated.

    Abigail *Abby* Fiona Morgan

    Hij nam mijn hand en zei: 'Niall.' Daarna kuste hij mijn hand en lachte even. Ik keek hem even verbaasd aan. Dat mocht toch niet? Waarom deed hij dat dan? 'Je kan nooit weten hoe lang we in het huis opgesloten gaan zitten. En kijk we zijn nog steeds buiten. Ik kan doen wat ik wil hier. Hier ben ik vrij,' legde hij ut. Ik glimlachte weer. 'Jammer dat je binnen dan niet vrij bent,' reageerde ik. Ik ben blij met deze jongen. Doordat hij nu al mijn hand kuste, zou het makkelijk kunnen dat hij zich binnen snel overgeeft. Ik kijk weer naar hem en wacht op zijn reactie.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Deelnemer van het programma Black Box, Harry Styles, heeft op vastgelegd beeld nu al zijn tegenspeelster naakt gezien. Hiervoor worden geen punten afgetrokken, omdat de producenten zeiden dat het niet "expres" was. De media geloof hier niks van, maar er valt niks aan te doen. Er wordt nu al massaal gestemd op polls op het internet, en hier hebben wij de officiele stemming tot nu toe, van blackbox.com, over wie er als eerste toe gaat geven:
    Harry Styles: 83729 stemmen
    Liam Payne: 74029 stemmen
    Zayn Malik: 59170 stemmen
    Niall Horan: 58438 stemmen
    Louis Tomlinson: 45992


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.