• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Tegenwoordig luistert niemand meer naar een mod. Stelletje jankerds allemaal over die Bieber. Het is zíjn leven, laat hem lekker naar de ruimte gaan als hij dat zo graag wil. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan moet je zeker nog wachten tot 3013 vrees ik.:P

    Maar waar ik me vooral aan erger bij die ruimtereis, dat zijn allemaal mensen met een voorbeeldfunctie en zowiezo dat over enkele jaren een ruimtereis even duur is
    als een vliegtuigreis en dan wordt het heelal ook nog eens naar de knoppen geholpen, en zij stimuleren dat.
    Nee ruimtevaart zo alleen voor de wetenschap mogen zijn.


    Nee, echt, je kan dat winnen met mediamark, dat zeggen ze toch op de reclame op de radio in België, zotjeees...


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Well, i hope he stays there.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik zou het niet doen als ik zo veel geld had. Ten eerste omdat ik het vreselijk eng zou vinden, ten tweede omdat ik het belachelijk vind.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Wrennah schreef:
    Ik wacht totdat ik gratis mag gaan.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Het zou mooi zijn als hij zijn luchttank kwijt raakte, zijn we meteen van dat kattengejank af.

    Hiira schreef:
    Het zou mooi zijn als hij zijn luchttank kwijt raakte, zijn we meteen van dat kattengejank af.

    I lol'd.


    Some people are art and do art at the same time

    Hiira schreef:
    Het zou mooi zijn als hij zijn luchttank kwijt raakte, zijn we meteen van dat kattengejank af.
    Want jij kan natuurlijk prachtig zingen! Je eerste post en je praat al negatief. Geweldig!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    lololollol ^^^


    -

    Scairp schreef:
    (...)Want jij kan natuurlijk prachtig zingen! Je eerste post en je praat al negatief. Geweldig!

    Dus? Het is zijn mening en die mag je geven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hiira schreef:
    Het zou mooi zijn als hij zijn luchttank kwijt raakte, zijn we meteen van dat kattengejank af.



    26 - 02 - '16