• Yeah tell me, kan het?(dan heb ik het niet over een celebrity crush)want ik ben nu wel verliefd op iemand die ik niet persoonlijk ken.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik vind van niet.


    <3

    Ik denk meer dat je dan op het imago van die persoon valt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Ik denk meer dat je dan op het imago van die persoon valt.


    Bedoel je dan het uiterlijk en of hij/zij populair is? zeg maar?;3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Jawel, fer sure, maar je moet oppassen dat je niet verliefd wordt op het beeld van de persoon wat je hebt, ipv de persoon zelf

    Ik denk wel dat het kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ik denk wel dat het kan. Ik weet alleen niet hoe, maarja... 'liefde' is sowieso niet te begrijpen toch?


    Te quiero y solamente usted.

    Element schreef:
    Jawel, fer sure, maar je moet oppassen dat je niet verliefd wordt op het beeld van de persoon wat je hebt, ipv de persoon zelf


    Ja, ik denk wel dat je gelijk hebt want ik kijk bijna nooit naar het uiterlijk, ik voelde gewoon gelijk een klik en zo, weet je? (;


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik denk dat je dan in dit geval over een ander soort liefde praat, maar in principe zou het wel kunnen, lijkt me. Zeker wanneer je vooral afgaat op het innerlijk van deze persoon. Alleen denk ik dat het in de werkelijkheid nogal tegen kan vallen, omdat je nu ongetwijfeld een ander beeld van deze persoon hebt..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    DreamMoments schreef:
    ik denk wel dat het kan. Ik weet alleen niet hoe, maarja... 'liefde' is sowieso niet te begrijpen toch?


    True.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik denk van niet...


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Nightlock schreef:
    Ik denk dat je dan in dit geval over een ander soort liefde praat, maar in principe zou het wel kunnen, lijkt me. Zeker wanneer je vooral afgaat op het innerlijk van deze persoon. Alleen denk ik dat het in de werkelijkheid nogal tegen kan vallen, omdat je nu ongetwijfeld een ander beeld van deze persoon hebt..


    Hoe noem je het dan?;3.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Element schreef:
    Jawel, fer sure, maar je moet oppassen dat je niet verliefd wordt op het beeld van de persoon wat je hebt, ipv de persoon zelf


    + Ik heb het zelf meegemaakt, al was het dan met vriendschap en niet met liefde.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2011 - 19:32 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Element schreef:
    Jawel, fer sure, maar je moet oppassen dat je niet verliefd wordt op het beeld van de persoon wat je hebt, ipv de persoon zelf

    ^ dit heb ik gehad, en sindsdien geloof ik niet meer dat het kan, je weet niet hoe die persoon is, hoe die reageert, waar hij/zij mee bezig is. Je bent dan niet verliefd, maar voelt je gewoon aangetrokken tot die persoon, that's all.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Olivesoul schreef:
    (...)

    Hoe noem je het dan?;3.


    Dat weet ik niet, hahah. Ik denk gewoon dat je in zo'n geval om een andere manier om iemand geeft, dan als je deze in het echt ontmoet had. Maar ik zeg ook maar wat, vooral niet op mij letten.:W


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Nou, ik weet het niet. Ik zeg niet dat het echt onmogelijk is maar ik heb niet zo'n vertrouwen in internetrelaties o.d.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!