• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Goed mensen. Nu weer ontopic!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Maniae schreef:
    (...)

    Wat een belachelijke reden.
    Zoveel mensen zouden het doen, gewoon omdat het een fantastische ervaring is, niet zo zeer omdat ze "speciaal willen doen"

    Serieus, ik weet zeker dat er geen haan naar had gekraaid als het bijvoorbeeld Daniel Radcliffe zou zijn die naar de ruimte zou gaan.


    Dat zou ik niet durven zeggen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Cas schreef:
    I would do the same damn thing if I had the money.
    Stelletje schijnheilen hier, alsof jullie alles aan anderen zouden geven.

    Ik zeg niet dat hij alles zou moeten weggeven ofzo, maar dit is wel een hele stomme manier om een bak geld weg te gooien.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat hij alles zou moeten weggeven ofzo, maar dit is wel een hele stomme manier om een bak geld weg te gooien.

    Hier sluit ik mij bij aan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Maniae schreef:
    Laat ik dit eens aan de mensen vragen die vinden dat hij zijn geld aan scholen in Afrika moet geven: Hoeveel geld geven jullie aan goede doelen?


    Elk jaar 75 euro naar greenpeace; because greenpeace are awesome motherfuckers


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Uit mijn spaargeld zoveel ik kan.

    @okkammy
    Srry van mijn engels als je dat bedoelt(A)


    Het is ruimtereis met een ei. Geen ij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Het is ruimtereis met een ei. Geen ij.

    Owh sorry.
    En nu genoeg over mijn belabberde schrijven terug naar de rEIs

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:27 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Uit mijn spaargeld zoveel ik kan.

    @okkammy
    Srry van mijn engels als je dat bedoelt(A)


    Jezus, zelfs als iemand je erop wijst... Reis is met korte ei. Dus niet ruimterijs maar ruimtereis!


    quidquid excusatio prandium pro

    LeDerp schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat hij alles zou moeten weggeven ofzo, maar dit is wel een hele stomme manier om een bak geld weg te gooien.


    Er zijn genoeg mensen die geld "op een stomme manier weggooien", maar daar wordt niet over gezeurd. Hier wordt alleen over gezeurd omdat het Justin Bieber is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik las het inderdaad. Ach ja, hij moet wat met al dat geld, hè.


    Bad decisions make good stories.

    LeDerp schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat hij alles zou moeten weggeven ofzo, maar dit is wel een hele stomme manier om een bak geld weg te gooien.


    Waarom vind je dat? Als ik het geld had zou ik het ook doen hoor, dat is toch zot om mee te maken, ik ga bijvoorbeeld deze zomer parachutespringen, dat kost ook redelijk veel maar als het kan, waarom zou ik het dan niet willen meemaken?


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Wrennah schreef:
    Ik wacht totdat ik gratis mag gaan.


    Hé ik dacht plots ergens aan je kan nu een ruimtereis winnen hea? Misschien kan je zo gratis gaan, dan moet je lijk niet mee haha, let's give it a try...


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Anarose schreef:
    Ik las het inderdaad. Ach ja, hij moet wat met al dat geld, hè.


    Als ik zo veel geld had als hem,zou ik ook zoiets doen waarschijnlijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    nutellafreak schreef:
    (...)

    Hé ik dacht plots ergens aan je kan nu een ruimtereis winnen hea? Misschien kan je zo gratis gaan, dan moet je lijk niet mee haha, let's give it a try...


    Dan moet je zeker nog wachten tot 3013 vrees ik.:P

    Maar waar ik me vooral aan erger bij die ruimtereis, dat zijn allemaal mensen met een voorbeeldfunctie en zowiezo dat over enkele jaren een ruimtereis even duur is
    als een vliegtuigreis en dan wordt het heelal ook nog eens naar de knoppen geholpen, en zij stimuleren dat.
    Nee ruimtevaart zo alleen voor de wetenschap mogen zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 8:37 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan moet je zeker nog wachten tot 3013 vrees ik.:P

    Maar waar ik me vooral aan erger bij die ruimtereis, dat zijn allemaal mensen met een voorbeeldfunctie en zowiezo dat over enkele jaren een ruimtereis even duur is
    als een vliegtuigreis en dan wordt het heelal ook nog eens naar de knoppen geholpen, en zij stimuleren dat.
    Nee ruimtevaart zo alleen voor de wetenschap mogen zijn.

    Pardon me? Volgens die logica zouden we nooit naar andere leefbare planeten mogen vliegen. Kom op zeg :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.