• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    dooddoenervo schreef:
    (...)
    Jep.
    Toch midden in crisistijd.


    Dus, als ze het zouden doen als het goed zou gaan met de economie, dan zou het niet dom zijn?
    Wat een fucking onzin zeg.
    Als ze het geld hier niet aan uit zouden geven, dan zouden ze het wel ergens anders aan uitgeven. Bovendien creëert dit waarschijnlijk ook wel werkgelegenheid, wat juist goed is voor de economie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cas schreef:
    I would do the same damn thing if I had the money.
    Stelletje schijnheilen hier, alsof jullie alles aan anderen zouden geven.


    Volgensmij heb ik dat nooit gezegd, als ze echt de ruimte in gingen vanuit eigen initiatief; allá. Maar ik word een beetje misselijk van die publiciteitsstunts.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Maniae schreef:
    (...)

    Dus, als ze het zouden doen als het goed zou gaan met de economie, dan zou het niet dom zijn?
    Wat een fucking onzin zeg.
    Als ze het geld hier niet aan uit zouden geven, dan zouden ze het wel ergens anders aan uitgeven. Bovendien creëert dit waarschijnlijk ook wel werkgelegenheid, wat juist goed is voor de economie.


    Ik heb het eigenlijk over solidariteit.
    En ook erbuiten is het dom

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:16 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Licet schreef:
    (...)

    Volgensmij heb ik dat nooit gezegd, als ze echt de ruimte in gingen vanuit eigen initiatief; allá. Maar ik word een beetje misselijk van die publiciteitsstunts.


    Die 'schooltjes in Afrika' zouden een even grote publiciteitsstunt zijn. Who cares, serieus. Iedereen maakt er echt een groot probleem van terwijl die gast lekker zijn geld uitgeeft en zich lekker gaat vermaken in de ruimte of in zijn broek schijt van angst.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Die 'schooltjes in Afrika' zouden een even grote publiciteitsstunt zijn. Who cares, serieus. Iedereen maakt er echt een groot probleem van terwijl die gast lekker zijn geld uitgeeft en zich lekker gaat vermaken in de ruimte of in zijn broek schijt van angst.


    Een school daar is nodig.
    Een ruimterijs?
    I think not.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik heb het eigenlijk over solidariteit.
    En ook erbuiten is het dom


    Als je bedoelt dat hij zijn geld aan goede doelen moet geven: dat doet hij ook.

    En geef dan eens antwoord op mijn vraag: Wáárom is het dom?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Een school daar is nodig.
    Een ruimterijs?
    I think not.


    Nou, ga je geld maar vast sparen. Dat computerspelletje heb je niet nodig, maar die kinderen in Afrika hebben wel eten nodig.


    Your make-up is terrible

    Maniae schreef:
    (...)

    Als je bedoelt dat hij zijn geld aan goede doelen moet geven: dat doet hij ook.

    En geef dan eens antwoord op mijn vraag: Wáárom is het dom?


    Das gewoon speciaal doen
    oohh ik ben jong en rijk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:20 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Maar Justin had toch ook ooit wat aan het goede doel geschonken? Dus wat is het probleem?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Laat ik dit eens aan de mensen vragen die vinden dat hij zijn geld aan scholen in Afrika moet geven: Hoeveel geld geven jullie aan goede doelen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Een school daar is nodig.
    Een ruimterijs?
    I think not.


    Een school in Nederland is ook nodig zie ik....


    quidquid excusatio prandium pro

    Maniae schreef:
    Laat ik dit eens aan de mensen vragen die vinden dat hij zijn geld aan scholen in Afrika moet geven: Hoeveel geld geven jullie aan goede doelen?


    Uit mijn spaargeld zoveel ik kan.

    @okkammy
    Srry van mijn engels als je dat bedoelt(A)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 23:22 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Das gewoon speciaal doen
    oohh ik ben jong en rijk.


    Jup, want als jij geld had zou je in een rijtjeshuis wonen en iedere dag braaf naar je baantje in de supermarrkt gaan om vakken te vullen 8D

    Overigens had ik dat geld liever uitgegeven aan een ubersuperdupercomputer die dwarf fortress aankan... xD


    quidquid excusatio prandium pro

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Das gewoon speciaal doen
    oohh ik ben jong en rijk.


    Wat een belachelijke reden.
    Zoveel mensen zouden het doen, gewoon omdat het een fantastische ervaring is, niet zo zeer omdat ze "speciaal willen doen"

    Serieus, ik weet zeker dat er geen haan naar had gekraaid als het bijvoorbeeld Daniel Radcliffe zou zijn die naar de ruimte zou gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ImAwesome schreef:
    Maar Justin had toch ook ooit wat aan het goede doel geschonken? Dus wat is het probleem?


    Meerdere keren, laatst weer.

    En daar gaan we weer met de discussie. Ik mag er niks van zeggen want nu ben ik heel eerlijk, ik reageer er altijd op en verdedig Justin. Misschien niet het beste maar dat is tenslotte mijn keuze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."