• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    nutellafreak schreef:
    Haha dat prentje blijft duidelijk in gebruik, btw als het je niet kan schelen, waarom reageer je dan, of lees je het überhaupt??? Ik vind het wel een grappig plaatje :)


    Omdat het een grappig plaatje is eigenlijk XD. Niet omdat ik gemeen wil overkomen.


    -

    Ja, i know, spongebob is gewoon zo grappig droog :) Wel jammer dat er op het forum zoveel verkeerd wordt opgenomen, veel woorden hun betekenis worden verkeerd geïnterpreteerd. Als je niet lang over je woorden nadenkt word je vele keren verkeerd begrepen...


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    nutellafreak schreef:
    Ja, i know, spongebob is gewoon zo grappig droog :) Wel jammer dat er op het forum zoveel verkeerd wordt opgenomen, veel woorden hun betekenis worden verkeerd geïnterpreteerd. Als je niet lang over je woorden nadenkt word je vele keren verkeerd begrepen...


    So true gewoonweg!!


    -

    Super vet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Laat hem daar maar blijven.:Y)


    26 - 02 - '16

    *Doei Doei!*


    Tijd voor koffie.

    Tja, als hij dat graag wil. Ik zou voor geen goud de ruimte in willen gaan. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Cyborg schreef:
    Laat hem daar maar blijven.:Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vrouwen komen van Venus en mannen van Mars...


    Searching heavens for another earth

    Wrennah schreef:
    Ik wacht totdat ik gratis mag gaan.
    haha made my day


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Proudfoot schreef:





    opscheppertje

    Die zien we nooit meer terug!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 22:51 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    nerveus schreef:
    (...)

    Ja zijn raket wordt geraakt door een vallende meteoriet! (A)


    Dat hoop ik niet, dan gaat Leonardo er ook aan D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ach, ik snap niet waarom jullie hem zo zwart willen maken. Alsof iedereen hier zo perfect is. Ik word er een beetje gek van.

    OT: Echt heel gaaf, ik zou het ook wel willen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Hoeveel Afrikaanse schooltjes zou dat zijn?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Appa schreef:
    Ach, ik snap niet waarom jullie hem zo zwart willen maken. Alsof iedereen hier zo perfect is. Ik word er een beetje gek van.

    OT: Echt heel gaaf, ik zou het ook wel willen.

    Ik zie het zwart maken niet in dit topic....Eerder grapjes.

    OT: Als hij naar de ruimte wilt moet 'ie het zelf weten. Ik blijf lekker op de grond!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor