• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan moet je zeker nog wachten tot 3013 vrees ik.:P

    Maar waar ik me vooral aan erger bij die ruimtereis, dat zijn allemaal mensen met een voorbeeldfunctie en zowiezo dat over enkele jaren een ruimtereis even duur is
    als een vliegtuigreis en dan wordt het heelal ook nog eens naar de knoppen geholpen, en zij stimuleren dat.
    Nee ruimtevaart zo alleen voor de wetenschap mogen zijn.


    Hahaahaha, heel veel succes om het heelal naar de knoppen te helpen. Denk niet dat je dat zomaar voor elkaar krijg, zeker niet met enkele ruimtereisjes.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Hahaahaha, heel veel succes om het heelal naar de knoppen te helpen. Denk niet dat je dat zomaar voor elkaar krijg, zeker niet met enkele ruimtereisjes.


    Jullie weten Best wat ik bedoel, al dat ruimteafval etc
    @Darksavior
    Joepie nog een planeet omzeep helpen!(nerd)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jullie weten Best wat ik bedoel, al dat ruimteafval etc
    @Darksavior
    Joepie nog een planeet omzeep helpen!(nerd)


    Ruimteafval is meer van invloed op het gebied rondom de aarde. Het hele probleem van ruimte afval is dat het om de planeet blijft zweven.



    Dus meer ons probleem dan dat van het heelal 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Jullie weten Best wat ik bedoel, al dat ruimteafval etc
    @Darksavior
    Joepie nog een planeet omzeep helpen!(nerd)


    Heb je ooit wel een bedacht hoe groot het heelal is? Als je iets kwijtraakt daar zul je het niet eens meer terug vinden.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Heb je ooit wel een bedacht hoe groot het heelal is? Als je iets kwijtraakt daar zul je het niet eens meer terug vinden.

    Daarom moet je het juist NIET doen

    @okammy

    Ja, das waar maar das geen reden het toch te rien

    En dit gaat al lang niet meer over JBxD

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb al gezegd dat men weer on-topic moest gaan, maar daar werd niet opgelet. Dus ik zeg het nu nog één keer:

    >Ontopic mensen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Er is ook al een petitie gestart dat 'ie daar moet blijven, haha. Ik ben voor. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Enkele reis hoop ik? :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Beter blijft'ie daar.


    ars moriendi

    nutellafreak schreef:
    (...)

    Waarom vind je dat? Als ik het geld had zou ik het ook doen hoor, dat is toch zot om mee te maken, ik ga bijvoorbeeld deze zomer parachutespringen, dat kost ook redelijk veel maar als het kan, waarom zou ik het dan niet willen meemaken?

    Het verschil tussen een ruimtereis en een parachutesprong vind ik pittig groot. De bedragen zijn ook niet extact hetzelfde, en dan praten we nog niet over de verschillen in uitstoot en milieuvervuiling.

    LeDerp schreef:
    (...)
    en dan praten we nog niet over de verschillen in uitstoot en milieuvervuiling.


    EINDELIJK iemand die begrijpt waar ik hier de hele tijd over aan het discusieëren was.
    Dit is de grootste reden waarom ik tegen ben.
    En ik teken de petitie!
    Hij heeft ook niks te zoeken in de ruimte.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    EINDELIJK iemand die begrijpt waar ik hier de hele tijd over aan het discusieëren was.
    Dit is de grootste reden waarom ik tegen ben.
    En ik teken de petitie!
    Hij heeft ook niks te zoeken in de ruimte.


    Je geeft wel steeds verschillende meningen waarom je er tegen bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    nutellafreak schreef:
    (...)

    Hé ik dacht plots ergens aan je kan nu een ruimtereis winnen hea? Misschien kan je zo gratis gaan, dan moet je lijk niet mee haha, let's give it a try...


    Hahaha.


    -

    Todd schreef:
    Er is ook al een petitie gestart dat 'ie daar moet blijven, haha. Ik ben voor. :Y)


    Ribery schreef:
    Beter blijft'ie daar.


    Hahha, das funny aan de ene kant, maar ook gemeen XD


    -

    Maniae schreef:
    (...)

    Je geeft wel steeds verschillende meningen waarom je er tegen bent.


    Jep :)
    Maar dit is de belangrijkste crisis réclame etc speelt ook mee.
    Gelanceerd worden kan je ook in een achbaan


    Queer zijn is gewoon alles