• Justin Bieber wil zichzelf de ruimte laten inschieten. Dat is toch wat de 19-jarige zanger en zijn manager Scooter Braun samen plannen te doen. Het kadert in een programma georganiseerd door Sir Richard Branson.

    Sir Richard maakte de deelname van de twee officieel bekend via Twitter. "Goed om te horen dat Justin Bieber en Scooter Braun zich bij de toekomstige astronauten hebben gevoegd. Gefeliciteerd, ik zie jullie daarboven!"

    Daily Mail schrijft dat ze de laatste celebs zijn die meegaan in een trip naar de ruimte. Onder meer acteurs Ashton Kutcher en Leonardo DiCaprio hebben 250.000 dollar (190.000 euro) neergelegd om als eerste de fameuze reizen te maken. Wanneer de reis precies zal doorgaan is nog onbekend.


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, stay strong ~ Justin Drew Bieber ~

    Alles voor publiciteit. Je moet iets doen om bekend te blijven.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Licet schreef:
    Hoeveel Afrikaanse schooltjes zou dat zijn?

    Dat vraag ik mij ook af
    @Appa midden in de crisis? Das zeggen: ik ben verheven.


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat ik vooral dom vind: Er wordt alleen gezeurd dat Justin Bieber het doet, van de andere celebs die het doen wordt er niks gezegd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Wat ik vooral dom vind: Er wordt alleen gezeurd dat Justin Bieber het doet, van de andere celebs die het doen wordt er niks gezegd.


    Dat is niet waar maar dan zouden we oftopic gaan die Andere zijn net zo dom.


    Queer zijn is gewoon alles

    En waarom is dat zo dom om precies te zijn?
    Als zij dat graag willen, wat maakt dat dan uit?
    Als ik het geld had, dan zou ik het ook doen, maakt dat mij ook dom?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    En waarom is dat zo dom om precies te zijn?
    Als zij dat graag willen, wat maakt dat dan uit?
    Als ik het geld had, dan zou ik het ook doen, maakt dat mij ook dom?


    Ja


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Proudfoot schreef:


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    +ik heb er persoonlijk ook totaal geen behoefte aan :Y)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Maniae schreef:
    En waarom is dat zo dom om precies te zijn?
    Als zij dat graag willen, wat maakt dat dan uit?
    Als ik het geld had, dan zou ik het ook doen, maakt dat mij ook dom?

    Jep.
    Toch midden in crisistijd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Licet schreef:
    Hoeveel Afrikaanse schooltjes zou dat zijn?


    Dat vroeg ik me dus ook af.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Laat ze maar neerstorten. (:


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    I would do the same damn thing if I had the money.
    Stelletje schijnheilen hier, alsof jullie alles aan anderen zouden geven.


    Your make-up is terrible

    Nou, ik zou het ook doen als ik zo rijk was als hem. Ja het had anders besteed kunnen worden, maar kom op, hoelang ondersteunen we Afrika nu al? Jaren en er veranderd geen ruk. Ik besteed het wel ergens anders aan :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cas schreef:
    I would do the same damn thing if I had the money.
    Stelletje schijnheilen hier, alsof jullie alles aan anderen zouden geven.


    Niet alles maar ik ga er niet mee naar de ruimte of iets anders als dit


    Queer zijn is gewoon alles

    DarkSavior schreef:
    Nou, ik zou het ook doen als ik zo rijk was als hem. Ja het had anders besteed kunnen worden, maar kom op, hoelang ondersteunen we Afrika nu al? Jaren en er veranderd geen ruk. Ik besteed het wel ergens anders aan :'D

    Dat komt omdat 90% van het geld van goede doelen gewoon naar de eigenaren en medewerkers gaat.

    Ik zou niet eens de ruimte in durven, dadelijk laten ze me niet meer terugkomen. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.