• ik ga 22 februari al naar ahoy toe, maandag ochtend : D en ik wil weten wie dat nog meer doet.. want ik wil meeten >:3

    wie gaat 23 februari erheen, en dan vroeg? want die zie ik vast ook wel =]]

    Ik ga 23 feb zo vroeg mogelijk.
    maar ik weet niet hoe vroeg.
    Niet al om 6 uur ofzo, moet ook een eindje reizen dus idunno hoelaat precies XD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga misschien zondag al naar Rose toe of zij komt hier maar i don't know ;x


    when words fail, music speaks.

    Ik ga 23 februari vroeg, 5 uur 's morgens fzo al :'D
    En dat betekent dat ik rond half 6 aankom >woont vlakbij<.


    ok

    Don't know yet. Hangt ervan af of ik vrij kan krijgen. Als ik vrij kan krijgen trek ik maandag al richting mijn luxueuze stulpje in Rotterdam zodat ik dinsdag morgen op zijn vroegst naar AHOY kan vertrekken :Y). Maar ik denk dat ik niet echt aan meetings ga doen ofzo. Mensen die me niet echt kennen zullen me toch niet herkennen, denk ik.


    Wie du mir, so ich dir.

    Keizer schreef:
    Ik ga misschien zondag al naar Rose toe of zij komt hier maar i don't know ;x


    Ik wilde eerst ook zondag er al heen ;x maar .. ik weet niet waarom niet meer : D

    madenaah schreef:
    Ik ga 23 februari vroeg, 5 uur 's morgens fzo al :'D
    En dat betekent dat ik rond half 6 aankom >woont vlakbij<.


    Oke! ik woon in Overijssel en moet waarschijnlijk met de trein denk ik : D

    [ bericht aangepast op 12 nov 2011 - 18:39 ]

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Ik wilde eerst ook zondag er al heen ;x maar .. ik weet niet waarom niet meer : D
    Omdat je dan echt goed gek bent :'D. Je zult ziek worden. Hoogstwaarschijnlijk vriest en sneeuwt het dan nog. Ik zou je eigen gezondheid niet opofferen voor een stel jongens als ik jou was.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Don't know yet. Hangt ervan af of ik vrij kan krijgen. Als ik vrij kan krijgen trek ik maandag al richting mijn luxueuze stulpje in Rotterdam zodat ik dinsdag morgen op zijn vroegst naar AHOY kan vertrekken :Y). Maar ik denk dat ik niet echt aan meetings ga doen ofzo. Mensen die me niet echt kennen zullen me toch niet herkennen, denk ik.


    Ik weet niet of ik jou herken : D

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Omdat je dan echt goed gek bent :'D. Je zult ziek worden. Hoogstwaarschijnlijk vriest en sneeuwt het dan nog. Ik zou je eigen gezondheid niet opofferen voor een stel jongens als ik jou was.


    Neeh idd : D maandag is al gestoord zat <3

    ik wil er maandag vroeg gaan om mensen te meeten (gewoon kijken of ik mensen herken van quizlet ofz) :P


    Nvt

    WootCakex3 schreef:
    (...)

    Neeh idd : D maandag is al gestoord zat <3
    Gheheh precies. En het idee dat ik maandag avond in een heerlijk kingsize bed kan slapen in de buurt van AHOY, dat idee sla ik zeker ook niet af! :'D -daar gaat mijn geld, alweer-


    Wie du mir, so ich dir.

    JojoDiamonds schreef:
    ik wil er maandag vroeg gaan om mensen te meeten (gewoon kijken of ik mensen herken van quizlet ofz) :P


    Dan zie je mij waarschijnlijk ook wel : D
    misschien...

    KaidaANDOU schreef:
    Ik ga 23 feb zo vroeg mogelijk.
    maar ik weet niet hoe vroeg.
    Niet al om 6 uur ofzo, moet ook een eindje reizen dus idunno hoelaat precies XD


    Ik moet ook een eindje reizen XD

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Gheheh precies. En het idee dat ik maandag avond in een heerlijk kingsize bed kan slapen in de buurt van AHOY, dat idee sla ik zeker ook niet af! :'D -daar gaat mijn geld, alweer-


    Whehhe , ik ben daar wel gewoon maandag ochtend =]]

    Ik heb gewoon tot 3uur school @: