• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Dylan Ethan Mc.Down

    Blijkbaar was hij het er niet mee over eens ,dat ik zijn gaves cool vond,maar ah ,iedereen zijn eigen mening...
    Als ik mijn gaves vertel moet hij lachen, had ik wat verkeerd gezegd. 'Dus eigenlijk ben je een soort van superman/the joker? En ja heel vervelend voor mij, maarja ik ben nieuw hier.' antwoorde hij en ik grinnik zachtjes. "Een soort van ja,ookal zie ik mezelf liever als batman,maar dan super snel en zonder al die gadgets en the joker... Ah ik ben wel een grappenmaker."grinnik ik. Ik begon langzaamaan honger te krijgen.
    "Ga je mee wat gaan eten ? Ik heb namelijk trek."zeg ik met een grijnsje en wacht niet echt op een antwoord ,maar ik loop gewoon al door naar de kantine.


    Elliot Sword
    "Een soort van ja,ookal zie ik mezelf liever als batman,maar dan super snel en zonder al die gadgets en the joker... Ah ik ben wel een grappenmaker."
    Nou dat laatste volgens mij sowieso, hij moest in iedergeval om veel dingen lachen
    "Ga je mee wat gaan eten ? Ik heb namelijk trek."
    Voordat ik een antwoord kan geven is hij al weg. Langzaam haal ik mijn schouders op en gooi mijn sigaret op de grond, dramatische volg ik met mijn ogen hou hij op de grond valt. Nou dit was het dan, voor een jaar geen sigaretten meer -huil-.
    Ik begin met langzame passen achter Dylan aan te lopen en als we bij de Eetzaal komen, gris ik eerst een blikje Cola van iemands tafel af waarna ik rustig naar een tafeltje achterin loop om daar relaxte neer te ploffen op een stoel en mijn voeten op de eettafel te leggen.


    On wednesdays we wear black

    Hour schreef:
    Ciela Hamock.
    Met een grijns kijk ik hem aan. "Dat lijkt me echt geniaal om te zien," zeg ik, "ik denk dat wij nog wel eens wat uit kunnen halen." Ik begon al van alles te bedenken. "Bijvoorbeeld dat jij ruziezoekt met iemand en je kracht gebruikt, diegene doet dat ook, en dat ik dan in een leraar verander en die een verbod ergens op geef of zo." hoe langer ik praatte, hoe dommer het eigenlijk klonk. "Oke laat dat maar zitten. Dat klonk echt heel droog." mompel ik. Ik pakte een broodje met kruidenboter en mozzarella, en legde deze op mijn bord. Ook pakte ik een flesje jus d'orange.


    Jackson Simons

    Ik knik als ze haar plan uitlegd.
    "Laat maar," zegt ze uiteindelijk. Ik zie hoe ze haar eten opschept en fruitsap neemt. Ik dacht na over wat ze net gezegd had.
    "Wat dacht je van... ik zoek iemand uit die niet tegen grapjes kan, vervolgens gebruik ik mijn kracht op hem, hij wordt kwaad gebruikt zijn kracht op mij en voila! " zeg ik dan. Ik weet ni of dat goed zou lukken, maar ik heb al eerder straf gehad...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Mijn god het feestje was geweldig, we gaan dit nog een keer doen, maar dan dat iedereen wat eten en drinken mee neemt zodat niet een iemand al het eten en drinken moet regelen... Anywaays on topic, wat heb ik gehad]


    The big big bang The reason I'm alive

    SeaweedBrain schreef:
    William Evans

    Ik zuchtte toen de jongens niet terug kwamen. Ik besloot dus maar terug naar de kamer te gaan, en zoals ze er net uitzagen, liggen ze bij mij. Ik grijns. Ik mag eigenlijk mijn krachten niet gebruiken, maar kom wie kan er nu achter komen dat ik mijn charmspeak gebruik? Ik bedoel maar... Ik bekijk nog steeds alles aandachtig. Natuurlijk ziet alles er fragiel uit. Ik haalde met gemak een rubyspeler neer... Dat betekent dat ik naar mijn zin veel te sterk ben, maar hey soms komt het ook van pas! Ik loop zelfvoldaan de kamer binnen nog steeds een arrogante grijns op mijn gezicht.
    "Dus, de broertjes hebben hun kamer gevonden?" vraag ik onschuldig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [iemand voor Carmela, ze is net in de Lady's kamer]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    [iemand voor Carmela, ze is net in de Lady's kamer]


    (van mij mag je haar ,naar Valentine en Avery sturen als Cheesburger ,dat ook goed vind ^^ )

    Dylan Ethan Mc.Down

    Ik ga naar de kantine en neem een broodje ham en een blikje fanta. blijkbaar had Ell al een tafeltje gevonden helemaal achteraan. Ik ga naar hem toe en zet me ook aan die tafel. Ik keek eens rond en zag al een paar mensen die ik kende zitten. Er waren ook heel veel nieuwe mensen bij.
    "Geen honger?"vroeg ik hem toen ik zag dat hij alleen maar een drankje had.

    (sorry voor de korte post s: )

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 14:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (van mij mag je haar ,naar Valentine en Avery sturen als Cheesburger ,dat ook goed vind ^^ )

    oké, waar zijn zij?


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    (...)


    (ergens op de gang ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Carmela Abby Sciuto
    Als ik in mijn kamer aankom, pak ik als eerste mijn mobiel en maak wat foto's, de voorfoto's. als we een maand hier slapen, maak ik nog een foto, een "na"foto. ik dump mijn koffer midden in de kamer, nog niet wetend in welk bed ik zal gaan slapen, en loop de gang weer op, sluit de deur en kijk of Jackson er nog is, dat is niet zo, wat best logisch is, maar ik voel me toch wel weer eenzaam.
    ik ga, hopend dat ik niet verdwaal, door de gang. dan zie ik twee meisjes staan. aan een uniform te zien zitten ze al langer op deze school. "hooi" zeg ik tegen hen, en ga bij hen staan.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Valentine Rose Firenzé

    Aangezien het meisje Avery niet meer reageerde ,had ik zin om weg te gaan. "hooi" hoorde ik achter me en ik draaide me om. Een meisje ,met blonde lokken en een wit uniform,wat betekende dat ze een lady was net als Avery. "Hoi,jij bent hier ook nieuw zeker?"vraag ik haar met een glimlachje. Tja bijna alle lady's en Lords zijn nieuw ,maar vragen kan geen kwaad. Hopelijk moest ik niet aan alle nieuwelingen het gebouw laten zien of iets anders doen.

    (ik ben even weg ,ben over een uurtje terug ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Carmela Abby Scuito
    "hoi, jij bent hier ook nieuw zeker" vroeg een meisje, in een zwart uniform. "ja klopt" antwoord ik vrolijk. ik had niet verwacht dat de ouderen hier ook aardig zouden zijn voor de nieuwelingen. van iedereen hoor je altijd dat eerste klassers heel erg worden gepest door oudere leerlingen, maar dat is hier zeker niet het geval, ik denk eigenlijk dat komt omdat wij allemaal het feit delen dat we een gave hebben. "ik ben Carmela, hoe heet jij?" vraag ik haar. "oh, en wat voor gaves heb je, ik kan teleporteren en emoties aanpassen'

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 20:59 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Lucas Morrison
    Ik wou net achter Logan aan gaan toen ik een stem achter me hoorde. 'Dus, de broertjes hebben hun kamer gevonden?' Dat stond dus vast, we sliepen met hem op de kamer. 'Oh god nee he! Hebben we dat onderkruipsel weer', zei Logan. Ik zuchtte, de jongen zag er sterker uit dan Logan, maar zeker niet sterker dan mij. Toch was de kans groot dat hij en ik dezelfde kracht hadden en in dat geval kon Logan zich er beter buiten houden. 'Wat moet je', zei ik. Ik kon een heel aardige jongen zijn, maar vandaag even niet.


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans

    Ik lach even.
    "Excuseer je gewoon voor het tegen me aan lopen,"zeg ik en haal mijn arrogante blik weg. Als ze zouden weigeren zou ik het doen, anders liet ik mijn charmspeak achterwege, het zou zielig zijn. Ze zouden doen wat ik wilde en eigenlijk was het erg voor de mensen die er niet van weten.

    (Ik weet niet hoe lang dit is ik typ dit op ipod
    edit het spijt me dat het er geen vier zijn)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2013 - 21:23 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (@Cheesburger kun je met Avery posten ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [oh ja sorry was ik vergeten ik ga nu schrijven]


    The big big bang The reason I'm alive