• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    [Zou je misschien mijn personage Riley Navaeh Smith erbij zetten? Het is een meisje ;x ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 22:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Fleeko schreef:
    Dylan Ethan Mc.Down

    'Nee dat kan dus niet!' riep hij ,waardoor ik hem licht geschrokken aankijk. Het lijkt net alsof hij zat te huilen ?
    'Wat is je naam uberhaupt? Dan kan ik een naam toevoegen aan diegene die mijn sigaret heeft vermoord' vroeg hij me.
    "Ik ben Dylan ,blijkbaar bekend als sigaret moordenaar."mompel ik. Ah zo erg kon 1 sigaret minder toch niet zijn.
    "En wat is jou naam."vroeg ik hem dan terug. Zo erg was hij toch niet,gelukkig vatte hij het grappig op.


    Elliot Sword
    'Ik ben Dylan, blijkbaar bekend als sigaret moordenaar.'
    Nou dat was sowieso waar, geen hele goede eerste indruk als je het mij vertelt!
    'En wat is jou naam?'
    Grinnikend keek Elliot hem aan. 'Tja, dat zou jij wel willen weten he?'
    'Ik word veel namen genoemd, El, elli, noem me maar geen elli anders dan heb je dadelijk een mooie rode wang met misschien als de jackpot een bloedneus! Maar de meeste noemen me Elliot, aangenaam.' Langzaam stak ik mijn hand uit, en geloof me dat doe ik niet vaak naar onbekende!

    (Oke sorry maar voor vandaag stop ik ermee, want met mijn samsung is bijna niet te typen haha)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 22:26 ]


    On wednesdays we wear black

    Jackson Simons

    "Serieus? Teleport? Cool. Had ik nu maar een foto van de kamer van de lady's. oh, wacht die heb ik niet want ik ben niet toegelaten als mannelijk persoon in die sectie van het gebouw," zeg ik ," dus tot aan de deur en verder mag ik niet, ze denken hier soms dat we 'verkeerde' dingen gaan doen. Wat eigenlijk ook al gebeurd is maar kom, " ratel ik aan een stuk.
    "Oh kleine tip naar later toe, als je me ooit kruist breed en zelfingenomen grijnzend en ik kom uit lokaal, niet binnengaan."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dylan Ethan Mc.Down

    Grinnikend keek de jongen me aan. 'Tja, dat zou jij wel willen weten he?' ik grijns even schuin. Ja is dat niet logies?
    'Ik word veel namen genoemd, El, elli, noem me maar geen elli anders dan heb je dadelijk een mooie rode wang met misschien als de jackpot een bloedneus! Maar de meeste noemen me Ell, aangenaam.' zei hij en stak langzaam zijn hand uit. Ik schudde kort zijn hand en liet die dan weer los.
    "Is goed Ell."zeg ik met een glimlachje.Ik stop mijn handen weer in mijn broekzakken en kijk hem dan even aan.
    "Heb jij ook krachten?"vraag ik hem dan geïntereseerd. "Zo nja welke dan ?"vroeg ik hem met een glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lucas Morrison
    'Kijk uit', roep ik nog tegen logan, maar het is te laat. Inmiddels is hij al in volle vaart tegen iemand aan geknald. 'Snel loop ik er naar toe. Oh godv...', begint de jongen, maar hij slikt zijn worden in. 'Dude, kun je een beetje opletten als je door de gangen loopt?' zegt hij met een arrogant gezicht. 'Kijk zelf uit zeik', zegt Logan en zet een dreigend gezicht op. Dat pakte wij dus niet, doen alsof je beter bent. Arrogante kwallen. Logan doet dreigend een stap naar voren, klaar om een klap te verkopen. Hij had vandaag nogal een kort lontje, we waren niet zo vaak weg van Pluis. Hoewel ik dat ook heb en ook pissig geraakt bent doe ik mijn voor Logan. 'Laat maar, we spreken hem later wel. Laten we eerst onze spullen weg zetten', zeg ik waarna ik hem bij zijn pols pak en door een muur sleep.


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans

    "Kijk zelf uit zeik," zegt hij dreigend terug. Zijn tweelingbroer kwam er kwaad kijkend bijstaan.
    "Laat maar, we spreken hem later wel. Laten we eerst onze spullen wegzetten," zegt zijn tweelingbroer. Daarna grijpt hij zijn pols vast en trekt hem door de muur. Raar.
    "He, kom terug," zeg ik met een kleine zweem van wat ik van plan was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Logan Morrison
    'He, kom terug', zegt de jongen nog, maar we zijn al weg. 'Waar was dat voor Luc', zeg ik nijdig. Ik had zoveel zin om die jongen een knal voor zijn bek te geven. Oke misschien was ik een beetje heel snel boos vandaag. Misschien altijd wel, maar ik kon ook snel weer vrolijk worden dus wat maakt het uit. 'Ach ik wou gewoon zorgen dat de eerste die ons hier kende een iets betere indruk van ons had', zei hij. 'bovendien is dit onze kamer, dus als je terug wil be my guest'. Ik keek om me heen en zag vijf bedden. 2 bij een raam, 1 bij een ander raam en een stapelbed. 'Bovenste is voor mij!' riep ik. Het stond vrijwel vast dat we een stapelbed namen, thuis hebben we er ook een gehad. Daar was de bovenste ook van mij, dus ik zag hier geen probleem. Ik slinger mijn tassen naar boven en trek mezelf op. Een trap was overbodig. Oke ik mocht dan wel niet zo sterk als Luc zijn, maar ik was wel sterk. Op eens viel mijn oog op een andere tas. 'Nee he! Het zal toch niet de tas van die jongen van net zijn', zei Luc. Ik hoopte van niet, maar aangezien hij er niet uit zag als een tweede jaars was het best logies dat hij bij ons zat. 'Laat het maar, zullen we even gaan kijken of hij er nog is?' vroeg ik terwijl ik van het bed sprong en een aanstalten maakte om weer door de muur te lopen.

    avery komt er aan


    The big big bang The reason I'm alive

    Avery Brooklyn Miller
    Rustig dwaalde ik door de gangen, opzoek naar iets om te doen. 'Hoi, jij bent zeker nieuw hier', hoorde ik. Ik wist dat het niet echt was. Stemmetjes in mijn hoofd herkende ik snel. Snel keek ik even naar links en toen naar rechts. Niemand. Toen draaide ik me om en zag een meisje tegen een muur aan leunen. Ik knikte langzaam van ja naar haar. Ik vond het best jammer dat ik nu geen kracht had om show of mee te zijn, zoals zei, Want echt getraind, had ik niet.


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans

    Ik zuchtte toen de jongens niet terug kwamen. Ik besloot dus maar terug naar de kamer te gaan, en zoals ze er net uitzagen, liggen ze bij mij. Ik grijns. Ik mag eigenlijk mijn krachten niet gebruiken, maar kom wie kan er nu achter komen dat ik mijn charmspeak gebruik? Ik bedoel maar... Ik bekijk nog steeds alles aandachtig. Natuurlijk ziet alles er fragiel uit. Ik haalde met gemak een rubyspeler neer... Dat betekent dat ik naar mijn zin veel te sterk ben, maar hey soms komt het ook van pas! Ik loop zelfvoldaan de kamer binnen nog steeds een arrogante grijns op mijn gezicht.
    "Dus, de broertjes hebben hun kamer gevonden?" vraag ik onschuldig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [MT. :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ciela "Cici" Hamock || Shapeshifting en plantensturing.
    Ik liep het enorme gebouw binnen en nam het in me op. Ik was nu vijftien, en ik vond het fantastisch om naar Great Forces te kunnen. Ik was hier nu een jaar, en ik voelde me al compleet op mijn gemak. Shapeshifting ging overigens veel beter dan plantensturing, maar ik vond ook dat ik hier meer aan had. Zo kon ik bijvoorbeeld bij de jongens naar binnen sneaken. Of vervelende geintjes uithalen. En de leraren? Ze zagen het verschil toch niet. Het enige nadeel was dat ik het nu maar een half uurtje vol kon houden. "Hey!" zei ik zomaar. Ik zou wel zien of er mensen omdraaiden die mijn stem zouden herkennen. En als dat niet zo was, dan ging ik wel opzoek naar die mensen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fleeko schreef:
    Dylan Ethan Mc.Down

    Grinnikend keek de jongen me aan. 'Tja, dat zou jij wel willen weten he?' ik grijns even schuin. Ja is dat niet logies?
    'Ik word veel namen genoemd, El, elli, noem me maar geen elli anders dan heb je dadelijk een mooie rode wang met misschien als de jackpot een bloedneus! Maar de meeste noemen me Ell, aangenaam.' zei hij en stak langzaam zijn hand uit. Ik schudde kort zijn hand en liet die dan weer los.
    "Is goed Ell."zeg ik met een glimlachje.Ik stop mijn handen weer in mijn broekzakken en kijk hem dan even aan.
    "Heb jij ook krachten?"vraag ik hem dan geïntereseerd. "Zo nja welke dan ?"vroeg ik hem met een glimlachje.


    Elliot Sword
    'Heb jij ook krachten?"
    Ik verstijf. En dat allemaal door één zo'n stomme vraag, ik wist dat deze jongen voor mij er niks aan kon doen. Hij weet niet hoe verziekt ik eigenlijk van binnen ben, wat ik heb gedaan en hoe verschrikkelijk dat was. Voor de jongen die ik in vuur had gestoken was het nog het ergste, hij was getekend voor het leven, zijn lichaam zal hem altijd herrineren aan die ene dag.
    "Zo nja welke dan ?"
    Ik pak mijn pakje sigaretten weer uit mijn zak en steek dan mijn allerlaatste sigaret aan. Op dit moment was een joint eigenlijk beter geweest, maarja dit is het enige wat ik heb dat in de buurt ervan komt. Dus ik moet het er maar mee doen.
    'Vuursturen en Gedachte's lezen'


    On wednesdays we wear black

    Dylan Ethan Mc.Down

    Ell lijkt verstijft te zijn door mijn vraag. Had ik wat verkeerd gezegd? Dit was toch een school voor speciaale gaves....
    Hij herpakt zich weer en haalde nog een sigaret uit ,die waarschijnlijk zijn laatste was.
    'Vuursturen en Gedachte's lezen' antwoorde hij dan. Ik knik even "Lijkt me cool."glimlach ik. "Ik ben super rap en kan alle gaves tijdelijk kopiëren."grijns ik.
    Ik ga even kort met een hand door mijn haar en kijk even om me heen ,het was hier nogal doods.
    "Dus euh... Ben je nieuw hier?"vroeg ik hem dan.

    Valentine Rose Firenzé
    Het meisje keek om zich heen en had dus rap door dat ik het was. Ze knikte langzaam en ik grijns zachtjes.
    "Aahn, ik ben trouwens Valentine ,aangenaam."zeg ik met een glimlachje. Ik speel wat met het topje van mijn vlecht en kijk haar even aan.
    "En jij bent?"vraag ik haar dan. "En wat voor gaves heb je?" . Ik vuurde direct vragen op haar af omdat ik nieuwsgierig ben ,wat voor mensen hier zitten.
    Ik maak mijn vlecht los ,omdat ik er niet van kan blijven en schud mijn haar dan los ,zodat mijn lokken weer over mijn schouders vallen.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 19:37 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jay Ryan Wolfe ll Telepathie & Gedachtes lezen

    Ik haal een hand door mijn haren als ik door de gangen loop. Dan wrijf ik de vermoeidheid uit mijn ogen, en gaap even.
    Vannacht heb ik niet zo veel geslapen, niet omdat ik zenuwachtig was of zo, maar ik slaap altijd eigenlijk al slecht.
    Als ik op kamer 4 kom ga ik op mijn bed liggen en sluit voor een moment even mijn ogen.
    Dan sta ik weer op en loop wat rusteloos rond, niet echt wetend what to do.

    [Who wants to meet Jay?]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [nawh mijn zijn alle twee pad sorry :s William is bij de twins en Jackson bij Carmela]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque