• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Hour schreef:
    (...)
    [Lol. Misschien heeft ze meer ervaring dan de gemiddelde 15jarige lol. Maar zal ik doen. En Shapeshifting en Plantensturing. Shapeshifting bijna volledig ontwikkeld, en plantensturing is armzalig. ;p]
    [Haha Watersturing volledig onder controle voor een aantal jaren, extra snel en zelfvertouwen (wbw) we mogen ze alleen niet op elkaar gebruiken]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela "Cici" Hamock.
    Ik verveelde me te pletter, en aangezien niemand nog had gereageerd, besloot ik om maar gewoon een willekeurige gang in te lopen. Ik liep door op een flink tempo, en toen ik een meisje zag moest ik moeite doen om haar niet te laten schrikken door in haar te veranderen. Ik liep met geperste lippen verder, en rolde met mijn ogen. Toen ik een schattige jongen met donker haar zag staan, die ik rond de 17 jaar schatte, beet ik op mijn lip en liep naar hem toe. Ik herkende hem wel, volgens mij was het Jack. Maar ik wist het niet helemaal zeker. 'Hey.' zei ik. Ik likte over mijn lippen, en boorde mijn ogen diep in de zijne.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Williams

    "Hey," hoor ik plots als Carmela uit mijn zicht is. Ik draai me om en zie een bekend gezicht, ik ben echt een magneet vandaag.
    "Hallo, hmm wacht ik weet het wel iets met een C," zeg ik terwijl ik haar verder bestudeer. Ze keek me diep aan en ik nam een "diep denken" pose aan.
    "Ca, co, ci, ik weet het niet meer zeg het maar," zeg ik uiteindelijk. Ugh ik had zin om iets met water te doen of zo. Ja ik neem mijn gave best serieus, deze dan toch, ik gebruik hem zo vaak en zo veel ik maar kan. Ik oefen ook graag in de weekends, ik ben een van de weinigen die dit doet. Ik ben dan ook een van de weinige waterstuurders. Ik hoop dat er bij de nieuwelingen zitten.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Ik grinnik even als hij probeert mijn naam te raden, maar hij kan er niet op komen. "Ca, co, ci, ik weet het niet meer zeg het maar." "Ciela. En jij was... Iets met een J, ehm, Je, Ji, Ja, ik weet het niet meer zeg het maar." imiteer ik hem met een grijns. Ik dacht na, en eigenlijk had ik wel zin om hem te verwarren. Mijn ogen schoten van hemelsblauw naar gifgroen, en ik deed alsof ik niks had gedaan. Ja, je gave gebruiken was verboden, maar een andere oogkleur hadden ze toch niet door. Ik bestudeerde de jongen, en kwam tot de conclusie dat hij er goed uit zag. Ik glimlachte kleintjes.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    Ciela dat was het. Ze doet me na en ik kaniet anders dan grijnzen.
    "Jackson Simons," zeg ik dan. Plots veranderen haar ogen van kleur. Omdat ik extra snel ben heb ik ook voor detail, dit is nodig als je zo snel loopt. Je zou anders nog ergens tegen botsen. Mijn ogen vernauwden en ze glimlachte kleintjes.
    "Shapeshifter zo te zien aan wat je net deed," zei ik met een grijns, "Oog voor detail is alles als je snel bent Ciela en zeker voor mij."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Ik grijnsde ook toen hij doorhad dat ik een shapeshifter was. "Goed dat je dat zag. En zo te horen jij supersnel dus. Gehoor voor detail kan ook handig zijn, Jackson." Zeg ik met een sluwe grijns. Met toegeknepen ogen bekijk ik hem nog eens, maar dan op details in lichaam qua kracht. Qua uiterlijk was het niet heel moeilijk voor mij om te zien wat voor kracht iemand had. En hij had wel de bouw van... "Een waterstuurder." zei ik tegen hem. "En ik ben een plantenstuurder. Maar daar ben ik armzalig in. Dat wil ik nog verder gaan ontwikkelen. Maar shapeshifting heb ik bijna volledig onder controle. Niet slecht he, voor een Lady?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    Ze hoeft me maar te bekijken om te weten dat ik waterstuurder ben, maar ik weet dat het vrij hard opvalt als je me op deze school kent.
    "Het ligt vooral in de ogen bij mij, ze zijn opvallend blauw, daarom wordt ik daar ook mee in verband gelegd. " zeg ik
    "Jouw sportieve bouw wijst ook op je shapeshifting, plantensturing had ik niet zo maar geraden. Maar het ligt heel anders dan je postuur alleen," zeg ik haar. "Zelfs je karakter en interesses zijn beïnvloed door de krachten die je hebt." leg ik uit, ik wist niet of ze dat al wist, maar anders wist ze het nu.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Hij legde me iets uit over dat de krachten met alles te maken hadden van jezelf. Ik knikte geintresseerd. "Ja, klopt, dat is me eerder verteld. Ik vind het wel intressant." Ik dacht aan watersturing en snelheid. De meeste mensen met snelheid waren vrij zelfverzekerd. En aangezien ik eigenlijk verder niet echt kennis had gemaakt met de kracht watersturing, kon ik daar niet zo veel uithalen. Ik had nu pas door dat hij mijn bouw sportief had genoemd, en dat beschouwde ik als een compliment. "Bedankt, trouwens." zei ik met een glimlach. Ik leunde tegen de muur aan, en beet op mijn lip.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    Ze bedankt me en gaat tegen de muur leunen. Ik kijk haar aan, mijn blauwe ogen boren zich in de haren en gebaren zich verder de gang in.
    "Ben je klaar voor morgen?" vraag ik dan als ik langzaamaan richting gang begin te lopen. Aangezien ik mijn lunch niet wou missen en het bijna lunchtijd was.
    Mijn drie grote regels: Ik heb altijd gelijk zo niet kijk naar deze regel, blijf van mij, mijn haar, mijn gsm en mijn eten af dus geen knuffels zonder toestemming en mijn laatste regel was leef je droom. Geef nooit op.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Hij begint langzaam richting de eetzaal te lopen, en ik loop op een rustig tempo met hem mee. "Ben je klaar voor morgen?" vraagt hij. Ik knikte. "Ik heb er wel zin in." Een kleine grijns schiet over mijn gezicht. Zonder verder te praten lopen we naar de eetzaal. Nu ik er op lette, merkte ik dat ik wel honger had. "Man, ik heb honger." mompelde ik dan ook. Ik keek even naast me, waar Jackson nog steeds doorliep. "Ik verveel me nu al. Je wil niet weten hoe veel moeite ik moet doen om in een willekeurige gillende keukenmeid te veranderen om 'haar' vervolgens naar een leraar te laten schreeuwen." ik wist niet wat hij hier van vond. Ik bedoel, sommige mensen vinden dat soort dingen grappig, en anderen walgen ervan. Ik hoopte dat ik er een met droge humor te pakken had.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons
    "Man, ik heb honger zegt ze. Na enige tijd van stilte zegt ze: "Ik verveel me nu al. Je wil niet weten hoe veel moeite ik moet doen om in een willekeurige gillende keukenmeid te veranderen om 'haar' vervolgens naar een leraar te laten schreeuwen." Ik grinnik.
    "Ja of met het water uit iemand glas zijn buurman nat te maken die niet oplet. Dat is echt awesome en al helemaal als ze dan elkaar beschuldigen. Of tijdens het zwemmen de impact op het water zo groot maken dat alles tegen het plafond komt en je daarna zo een megagolf krijgt," zeg ik terugdenkend aan de dingen die ik al enige keren had uitgehaald met als reactie kreunende leerkrachten en poetsvrouwen en mannen. Ze kennen me hier onderhand al wel.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ell lijkt verstijft te zijn door mijn vraag. Had ik wat verkeerd gezegd? Dit was toch een school voor speciaale gaves....
    Hij herpakt zich weer en haalde nog een sigaret uit ,die waarschijnlijk zijn laatste was.
    'Vuursturen en Gedachte's lezen' antwoorde hij dan. Ik knik even "Lijkt me cool."glimlach ik. "Ik ben super rap en kan alle gaves tijdelijk kopiëren."grijns ik.
    Ik ga even kort met een hand door mijn haar en kijk even om me heen ,het was hier nogal doods.
    "Dus euh... Ben je nieuw hier?"vroeg ik hem dan.


    Elliot Sword
    Hij knikt en kijkt me dan aan. 'Lijkt me cool.'
    Snuivend neemt Elliot nog een trekje van zijn sigaret. Duidelijk oneens over dat het super cool is.
    'Ik ben super rap en kan alle gaves tijdelijk kopiëren'
    Hierbij moet ik lachen. Waarna Dylan vraagt of ik nieuw ben. 'Dus eigenlijk ben je een soort van superman/the joker? En ja heel vervelend voor mij, maarja ik ben nieuw hier.

    (Sorry voor het lange wachten maar ik ben een beetje inspiratieloos ;s
    en is het nog steeds de eerste dag?)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 16:29 ]


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    (Sorry voor het lange wachten maar ik ben een beetje inspiratieloos ;s
    en is het nog steeds de eerste dag?)

    [ja Ik was al naar de eetzaal aan het gaan met Jackson dus dat is misschien wel een idee voor iedereen?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dylan Ethan Mc.Down

    Blijkbaar was hij het er niet mee over eens ,dat ik zijn gaves cool vond,maar ah ,iedereen zijn eigen mening...
    Als ik mijn gaves vertel moet hij lachen, had ik wat verkeerd gezegd. 'Dus eigenlijk ben je een soort van superman/the joker? En ja heel vervelend voor mij, maarja ik ben nieuw hier.' antwoorde hij en ik grinnik zachtjes. "Een soort van ja,ookal zie ik mezelf liever als batman,maar dan super snel en zonder al die gadgets en the joker... Ah ik ben wel een grappenmaker."grinnik ik. Ik begon langzaamaan honger te krijgen.
    "Ga je mee wat gaan eten ? Ik heb namelijk trek."zeg ik met een grijnsje en wacht niet echt op een antwoord ,maar ik loop gewoon al door naar de kantine.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ciela Hamock.
    Met een grijns kijk ik hem aan. "Dat lijkt me echt geniaal om te zien," zeg ik, "ik denk dat wij nog wel eens wat uit kunnen halen." Ik begon al van alles te bedenken. "Bijvoorbeeld dat jij ruziezoekt met iemand en je kracht gebruikt, diegene doet dat ook, en dat ik dan in een leraar verander en die een verbod ergens op geef of zo." hoe langer ik praatte, hoe dommer het eigenlijk klonk. "Oke laat dat maar zitten. Dat klonk echt heel droog." mompel ik. Ik pakte een broodje met kruidenboter en mozzarella, en legde deze op mijn bord. Ook pakte ik een flesje jus d'orange.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.