• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Ciela Hamock.
    Ik grijns. "Ja, ik ga even checken wie er op de kamer zite en wie niet, maar waarschijnlijk is iedereen nog hier, kom je? Normaal zullen ze nu wel op weg zijn naar hier of hier zijn, je hebt genoeg aan foto's hoop ik? En deze zullen het niet erg vinden als je een van hen speelt, het is gewoon een kwestie van in en uit geraken." Ratelt hij. "Ehm, is goed, ik heb genoeg aan foto's, en daar ben ik blij mee." zeg ik met een glimlach. Ik loop met hem mee, terwijl ik me alvast een beetje concentreer op het Shapeshiften. Ik moest er goed mijn best voor doen. "Wie had je in gedachten?" vraag ik nieuwsgierig.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    "Wie had je in gedachten?" vraagt ze. Ik deed mijn mond al open om iets te zeggen, maar kreeg toen een betere ingeving.
    "Ander plan, wat dacht je van mij? Dan leg ik je de weg uit en gaan we alle twee naar de kamer," grijns ik. Oh dit wordt leuk. Ik hoop dat haar reactie meevalt, want ik denk dat dit er raar gaat uitzien, maar toch het is volgens mij wel awesome. Daarbovenop zou ik anders lopen, en dus ander personeel tegenkomen.
    "Dus wat denk je?" vraag ik.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    "Ander plan, wat dacht je van mij? Dan leg ik je de weg uit en gaan we alle twee naar de kamer. Dus, wat denk je?" Ik grijns ook, en trek hem mee, een congiergehokje in. Algauw wordt de grijns op mijn gezicht identiek aan die van hem. Ik schiet de lucht in, terwijl mijn haar zich terugtrekt in mijn hoofd. Het kleurt bruin, net als mijn ogen. Ik bijt op mijn lip als ik het ongemakkelijke gevoel krijg van het meest vreemde om van te veranderen, en kijk dan Jackson aan. Het enige verschil wat nog te merken viel, was mijn kenmerkende infinity tattoo op mijn pols. Maar daar zou niemand naar vragen. Gelukkig nam ik bij het shapeshiften ook de kleding over, zodat ik me niet hoefde om te kleden. Ik pakte zijn hand vast en schudde die. "Jackson Simons, aangenaam." Zeg ik met een diepe jongensstem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson SImons

    Ik grijns, nu stond er een exacte kopie van mij voor me.
    "Klein detail, mijn ogen zijn blauw niet bruin en euhm mijn haar is meer zwart dan bruin. Oh god ik klink als een meisje. Maar het is wel zo. Wel ik denk het is raar en awesome tegelijk," zeg ik. Ik lach bij de gedachten dat ze voor me staat in jongensvorm dus ik vroeg me af... Oh nevermind, ik ben ook maar zeventien hoor ik heb ook mijn gedachten over die dingen


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    De ogen schoten van bruin naar blauw. Het haar liet ik maar zo, want anders kostte het me te veel energie. "Wel ik denk het is raar en awesome tegelijk." zei hij dan. Hij lacht even, en zag hem daarna denken. "Ja. Ja, Jackson, ook dat is meeveranderd." grinnikte ik. Jongens waren zo voorspelbaar. "Nou, jij via de linkerroute en ik via de rechter?" Ik lach even. "Denk je dat ik dit soort dingen niet vaker gebruik? Het is machtig." Ik stap het hokje uit en wandel rustig naar de slaapzaal van de Gods. Ik open de deur en probeer zo veel mogelijk als Jackson te bewegen, al is dit wel vrij lastig na zo'n korte tijd. Ik zet mezelf neer op -wat ik dacht- mijn bed was, en liet me achterover vallen, waarna ik weer in mezelf veranderde. Ik kruip onder de comfortabele, warme dekens om mezelf te verstoppen, en wacht tot iemand deze van me aftrekt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    "Ja. Ja, Jackson, ook dat is meeveranderd." zegt ze. Ik kijk op en moet lachen. We spreken af hoe we wandelen, zij de korte route en ik de lange en zouden elkaar weer zien in het verblijf van de gods. Ik liep rustig de gang door en kom de kamer zacht binnen. Ik gniffel wanneer ik zie dat ze in het verkeerde bed ligt. Geloof me in het mijn wilt ze niet gaan liggen. Ik plof rustig op mijn warboel van lakens en vuile was en grijns.
    "Ik weet dat mijn bed er niet aanlokkelijk uitziet, maar ik weet niet of het zo slim is om in die van de anderen gaan te liggen," zeg ik droogjes.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Ik schrok op toen ik Jacksons stem hoorde. Ik sloeg de dekens van me af en keek hem aan. Ik was bijna in slaap gevallen in het sterk geurende bed, en ik beet op mijn lip. "Ik weet dat mijn bed er niet aanlokkelijk uitziet, maar ik weet niet of het zo slim is om in die van de anderen gaan te liggen." zegt hij droog. Ik lach even. "Ik dacht echt dat het jouw bed was!" Riep ik uit. Aangezien ik had getwijfelt tussen twee bedden, kroop ik deze uit en sprong op degene die wel van hem was, waarna ik mijn neus optrok. "Wil ik weten wat jij allemaal doet in dit bed?" Vraag ik met een gedempte stem door het bed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    Ik grijns.
    "Slapen, als bureau gebruiken, waarna ik meestal ook in slaap val, eten af en toe en we gebruiken mijn bed ook wel eens als zetel en oh ja, als ze er niet af willen wordt het ook wel eens nat..." zeg ik opsommend. Ik wist dat ik niet een van de meest nette personen was, maar het kon erger.
    "Je had het mijn eerste jaren eens moeten zien, nog veeel erger al dit, toen was het niet alleen vuile was, maar ook papiertjes gomsel enzovoort enzoverder, nu haal ik mijn lakens er dagelijks af, omdat het nodig is," zeg ik nog steeds grijnzend.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Ik grijns ook, en voor even verandert mijn grijns in die van hem. Alleen de mond. Daarna is het weer weg, en ik kijk hem met een schuin hoofd aan. "En dit krijg jij binnen een dag allemaal op je bed?" Vraag ik verbaasd. "Ik gebruik mijn bed waar het voor gemaakt is. Slapen." Lach ik. Ik loop langzaam op hem af en kom heel dichtbij staan. Ik vond het wel grappig om met jongens hun gedachten te sollen. "Maar, wat had je nog meer voor plannen?

    [Sorry dat het zo weinig is, hb echt geen inspiratie.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    "Meestal wel. Het lijkt veel, maar op een dag kan er veel gebeuren," zeg ik, ze komt dicht bij me staan.
    "En ja ik dacht wel dat we konden brainstormen, dat ene plan moet toch niet het enige zijn dat we kunnen uitvoeren, dat maak je me niet wijs," zeg ik en ik doe alsof ik niet merk dat ze dichtbij stond, ik ben misschien een grapjas, maar ik heb een sterke wil en een goede geest.
    "Dus, enige ideën?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    Ik knik goedkeurend als hij niet meteen toehapt. "En ja ik dacht wel dat we konden brainstormen, dat ene plan moet toch niet het enige zijn dat we kunnen uitvoeren. Dat maak je me niet wijs. Dus, enige ideeen?" Vraagt hij. Ik bijt op mijn lip en denk na. "Hmm. Het is niet dat de ideeen op het moment bij me binnenstormen. Maar ik denk ook zeker dat wij wel meer kunnen." Ik denk echt heel hard na, maar er komt niks binnen. Ik grom zacht, en zet een stapje achteruit. "Ik weet echt niks." Ik ging met mijn armen over elkaar geslagen op Jackson's bed zitten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jackson Simons

    "Ja ik heb meestal ingevingen, ik zal ze vanaf nu opschrijven dan kunnen we ze samen uitvoeren," zeg ik en ik dacht eigenlijk op dit moment alleen maar aan relaxen, de tv met playstation en een goed potje Grand Theft Auto.
    "Hey, zullen we een testen hoe goed je game skills zijn?" vraag ik dan. "Gran Turismo 5 of Grand Theft auto?" vraag ik vervolgens en keek haar afwachtend aan. Wat haar keuze ook zou zijn, ik was in beide verdomd goed.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    "Hey, zullen we eens testen hoe goed je game skills zijn? Gran Turismo 5 of Grand Theft Auto?" vraagt hij. "GTA." zeg ik meteen. Daar was ik sowieso beter in dan in Gran Turismo. Ik pakte een controller en zat te wachten tot Jackson dat ook deed. Ik beet op mijn lip en glimlachte breed. "Nou kom op dan. Denk je dat een meisje niet kan gamen of zo?" Vraag ik met een uitdagende blik op mijn gezicht. Al gauw staat het klaar, en laat ik de knopjes soepel heen en weer bewegen onder mijn slanke vingers. Mijn ogen keken geconcentreerd naar het scherm, en ik grijnsde toen ik zag dat ik Jackson de eerste keer had verslagen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Mag ik even zeggen dat ze om de beurten moeten ;) er nl geen multiplayer aan GTA xD)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (Mag ik even zeggen dat ze om de beurten moeten ;) er nl geen multiplayer aan GTA xD)


    [Damnit, is ook zo. Ik haalde het even door de war xd. Doe dan maar dat Jackson eerst ging.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.