• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Jackson Simons

    "Dat is geluk, jij had alle goede auto's terwijl ik met een rammelkast moest rijden!" Zei ik verontwaardigd
    "En ik heb zonder cheats gespeeld!" Zeg ik er nog eens bij aangezien GTA niet het spel was dat je zonder cheats zou spelen. Of toch als jongen niet, meisjes zie ik het nog doen, maar ik kende ze uit mijn hoofd. Ik nam de controller weer over en ging naar mijn garage en haalde er mijn beste auto uit. Ergens halverwege mijn missie kwamen er agenten achter me aan. Hier had ik op gehoopt. Ik doe iets met de knopjes, sneller dan zij kon zien en er viel een tank uit de lucht. Ik grijns en begin door de stad te rijden.
    "Haha Jackson met een badass tank, "juich ik.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 20:41 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Fleeko schreef:
    Valentine Rose Firenzé
    "ja klopt"antwoorde het ander meisje.Ik glimlachte even. Ik hield ervan als ik gelijk had."ik ben Carmela, hoe heet jij?" vroeg ze me dan."Ik ben Valentine,maar ik heb liever dat je me Val noemt."zeg ik tegen Carmelia. "oh, en wat voor gaves heb je, ik kan teleporteren en emoties aanpassen' zei ze dan. "Ik kan water sturen en telepatie ."beantwoorde ik haar vraag en hoor dan voetstappen in deze richting komen.
    'Ja ik ben nieuw' beantwoorde Avery ,redelijk laat mijn vraag. Avery en Carmelia stelden elkaar voor ,maar ik besteed er geen aandacht naar en kijk even vluchtig om me hen ,in de hoop dat ik iemand van mijn vrienden zou tegen komen ,maar helaas.


    Carmela Abby Scuito
    "dus jij kunt ook teleporteren?" vroeg ik aan Valentine, maar ik wist het antwoord natuurlijk wel. "en jij Avery?" ik kijk om me heen, omdat Valentine dat ook doet, maar zie niemand, raar je zou zweren dat ik het ook wel zou merken, maar ik wist al een andere reden waarom Valentine om zich heen keek, wij waren natuurlijk jonger dan haar en dat is voor haar niet echt heel erg leuk. "Avery, heb jij onze kamer al gevonden.?" vraag ik dan maar.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [ik ga minder posten deze twee weken (examens -_-)en ik heb een nieuwe username (dus ik own Jackson and William]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    William Evans

    Ik trok opnieuw mijn wenkbrauw op had ik gezegd dat ik er goed in was dan? nou ja ...
    "Goed plan, wat dachten jullie tweeën van eten. Ik heb mijn rooster bekeken en het zei zeer duidelijk om half een eten. Dus goed plan?" zeg ik met een flauwe glimlach, want eigenlijk sterf ik al even van de honger en deze twee hebben me anders de weg naat de eetzaal ook niet doen vinden.
    "Oh en liefst door de deur en niet door de muur deze keer. Ik vind dat echt vreselijk eng," zeg ik en huiver. Stel je voor dat je dan blijft steken...

    [en nu ga ik slapen want anders ben ik morgen dood een zombie dus]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [sorry had gister echt geen zin, maare waar moet ik op reageren?]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    [sorry had gister echt geen zin, maare waar moet ik op reageren?]
    [haha het staat hierboven gequote maare ik ga dan toch maar slapen ik antwoordt dan zeker morgen wel tijdens mijn pauzes]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [oh lol had ik niet gezien, slaap lekker ik heb al vacantiee :D]


    The big big bang The reason I'm alive

    Lucas Morrison
    Logan zij iets, William begreep het misschien niet, maar voor mij was het een soort klap in mijn gezicht. Ze zou zich inderdaad schamen, eerste en beste die we tegen kwamen gelijk ruzie! Logan zei nog wat tegen William, geen idee wat het kon me niet veel schelen. Wacht, nee het zou me wel moeten schelen! Ik zou moeten proberen enigszins bevriend met deze jongen te raken. 'Goed plan, wat dachten jullie tweeën van eten. Ik heb mijn rooster bekeken en het zei zeer duidelijk om half een eten. Dus goed plan?', zei William. Ik had dus niet veel gemist. Snel wierp ik een blik op mijn horloge. 12.20 al. 'Ja, we hebben tien minuten om de eetzaal te vinden', zei ik.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:24 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    (Heey, ik heb al een paar dagen niks gepost maar ik heb het heel erg druk met school en de laatste paar weken moet ik nog even heel erg mijn best gaan doen wil ik nog overgaan .... Maar ik ga dus mijn personage's even op een halt zetten, want ik ben ze nu aan het verwaarlozen en dat is niet erg leuk voor de mensen waarnee ik in gesprek ben, dus later wil ik wel weer beginnen, Maar voor nu gaat school even voor .... )


    On wednesdays we wear black

    William Evans

    "We hebben nog tien minuten om de eetzaal te vinden," mengt Logan zich. Ik knik.
    "Kleine tip, ik heb een slecht richtingsgevoel, dus als jullie niet willen verdwalen laat mij zeker niet voorop," zeg ik. Tja wat moet je anders zeggen? Die Lucas was een heethoofd daar twijfel ik niet aan. Logan daarentegen leek me aardiger, een persoon die eerst nadacht voor hij iets deed.
    "Dus wie van jullie heeft er hier richtingsgevoel, en oh ga niet door de muren als het kan," zeg ik met een benepen glimlachje achter die laatste zin.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [oke dashed, kan ik heel goed begrijpen Zeg het maar waneer je weer tijd hebt :)]


    The big big bang The reason I'm alive

    [btw reageer hopelijk over een halfuurtje weer, nu ff nie]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    [btw reageer hopelijk over een halfuurtje weer, nu ff nie]
    [oki]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [halfuurtje wat uitgelopen (A) nou ja, hier is hij dan]

    Logan Morrison
    'Kleine tip, ik heb een slecht richtingsgevoel, dus als jullie niet willen verdwalen laat mij zeker niet voorop', zei William. Ik grinnikte, wij allebei ook niet. Het was echt vreselijk. 'Dus wie van jullie heeft er hier richtingsgevoel, en oh ga niet door de muren als het kan'. Oh ja, dat was waar. Hij kon dat natuurlijk niet. Best jammer, het is meestal wel handig. 'He wat jammer nou', zei Luc die kennelijk hetzelfde dacht. We dachten altijd min of meer hetzelfde dus dat verbaasde me niet heel erg. 'Nou ik denk dat we er wel komen als jullie mij de richting laten kiezen en dan juist de andere kant op lopen', zei ik glimlachend.

    [Ik haal ze de hele tijd door elkaar xD best lastig eigenlijk]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 6:47 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Silverton schreef:
    Jackson Simons

    "Dat is geluk, jij had alle goede auto's terwijl ik met een rammelkast moest rijden!" Zei ik verontwaardigd
    "En ik heb zonder cheats gespeeld!" Zeg ik er nog eens bij aangezien GTA niet het spel was dat je zonder cheats zou spelen. Of toch als jongen niet, meisjes zie ik het nog doen, maar ik kende ze uit mijn hoofd. Ik nam de controller weer over en ging naar mijn garage en haalde er mijn beste auto uit. Ergens halverwege mijn missie kwamen er agenten achter me aan. Hier had ik op gehoopt. Ik doe iets met de knopjes, sneller dan zij kon zien en er viel een tank uit de lucht. Ik grijns en begin door de stad te rijden.
    "Haha Jackson met een badass tank, "juich ik.


    Ciela Hamock.
    Hij protesteerde luid, en verwijtte me vervolgens dat ik cheats had gebruikt. "Ik heb echt geen cheats gebruikt!" Riep ik luid. Ik keek een tijdje zwijgend naar het beeld, toen er ineens bij Jackson een tank uit de lucht viel terwijl hij politieagenten achter zich aan had. Hij begon door de stad te bombarderen en ik glimlachte hoofdschuddend. "Haha Jackson met een badass tank!" Juichde hij. Ik rolde met mijn ogen. Ik beukte zacht tegen hem aan met mijn schouder, en grijnsde. Maar doordat ik me even niet concentreerde leunde ik iets te ver opzij en viel bovenophem. Dit zorgde voor een lachbui. "O my god, sorry!" Op het beeldscherm zie ik hoe zijn tank opgeblazen wordt.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.