• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    SeaweedBrain schreef:
    Jackson Simons

    "Serieus? Teleport? Cool. Had ik nu maar een foto van de kamer van de lady's. oh, wacht die heb ik niet want ik ben niet toegelaten als mannelijk persoon in die sectie van het gebouw," zeg ik ," dus tot aan de deur en verder mag ik niet, ze denken hier soms dat we 'verkeerde' dingen gaan doen. Wat eigenlijk ook al gebeurd is maar kom, " ratel ik aan een stuk.
    "Oh kleine tip naar later toe, als je me ooit kruist breed en zelfingenomen grijnzend en ik kom uit lokaal, niet binnengaan."


    Carmela Abby Scuito
    "dank je, vind het zelf ook wel cool maar ik ben er niet zo goed in. zal ik een foto voor je maken, en hoezo zou ik "verkeerde" dingen met je doen, ik ken je net, en wat voor verkeerde dingen zijn al gebeurt, ik volg je niet helemaal volgens mij" waarschijnlijk lag dat aan mezelf maar ik kon er toch niets aan doen. "oké ik zal het onthouden, dat van zelfingenomen grijns uit lokaal komend: dan mag ik niet naar binnen gaan." langzaam vraag ik me af waarom, dan bedenk ik me het watersturen en extra snel lopen, en snap het direct.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Jackson Simons

    "Niet ik gekkerd, anderen en verkeerd als ik het S woord..." zeg ik geheimzinnig
    "Ok ik zal het onthouden, van het grijnzen bedoel ik," zegt ze nog.
    "Ja dat zou ik best doen," zeg ik als ik zie dat ze me een beetje schuin aankijkt. "Ik ben nogal in met grapjes, en het feit dat ik makkelijk de benen kan nemen, ja je ziet het al aankomen. Ik ben weg voor ze het doorhebben. Meestal ben je nat als ik nog in de buurt ben en je gaat binnen," zeg ik en houd halt bij de deur van de meisjesvertrekken.
    "Zo, hier is het, vanaf hier moet je het even alleen vinden, en ik wil die foto nog steeds he!" roep ik haar achterna.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [bedankt apple voor het uitvinden van de ipod nu weet ik altijd precies hoe laat het is in new york]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [haha ik reageer bij mij morgen ochtend ;) daarna school en een feestje daarna is het ergens halverwege de volgende dag, misschien reageer ik vanavond nog, na het eten. het eten is laat :c en als ik honger heb heb ik nergens zin in]


    The big big bang The reason I'm alive

    Carmela Abby Scuito
    "denk je echt dat ik dom ben, ik weet heus wel wat het "S" woord is" sommige mensen .... echt alsof een 14-jarige niet weet wat ze daar mee bedoelen. ik ben echt niet dom ofzo.
    dan zijn we bij de kamers. hij "dumpt me daar", nou ja hij brengt me eigenlijk gewoon naar mijn kamer maar oké. "en ik wil die foto nog steeds he!" hoor ik hem roepen. "tuurlijk krijg je die..." dan loop ik de kamer binnen.


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    (Iemand voor simon??)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (Iemand voor simon??)


    [Ik heb Jay, maar als ik mijn andere personage afmaak, heb ik ook nog Alicia]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wolfheart schreef:
    (...)

    [Ik heb Jay, maar als ik mijn andere personage afmaak, heb ik ook nog Alicia]
    (ja is goed stuur hem maar op me af :Y))


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [En is er ook iemand voor Ciela? :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Fleeko schreef:
    Dylan Ethan Mc.Down

    Ell lijkt verstijft te zijn door mijn vraag. Had ik wat verkeerd gezegd? Dit was toch een school voor speciaale gaves....
    Hij herpakt zich weer en haalde nog een sigaret uit ,die waarschijnlijk zijn laatste was.
    'Vuursturen en Gedachte's lezen' antwoorde hij dan. Ik knik even "Lijkt me cool."glimlach ik. "Ik ben super rap en kan alle gaves tijdelijk kopiëren."grijns ik.
    Ik ga even kort met een hand door mijn haar en kijk even om me heen ,het was hier nogal doods.
    "Dus euh... Ben je nieuw hier?"vroeg ik hem dan.

    Valentine Rose Firenzé
    Het meisje keek om zich heen en had dus rap door dat ik het was. Ze knikte langzaam en ik grijns zachtjes.
    "Aahn, ik ben trouwens Valentine ,aangenaam."zeg ik met een glimlachje. Ik speel wat met het topje van mijn vlecht en kijk haar even aan.
    "En jij bent?"vraag ik haar dan. "En wat voor gaves heb je?" . Ik vuurde direct vragen op haar af omdat ik nieuwsgierig ben ,wat voor mensen hier zitten.
    Ik maak mijn vlecht los ,omdat ik er niet van kan blijven en schud mijn haar dan los ,zodat mijn lokken weer over mijn schouders vallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hour schreef:
    [En is er ook iemand voor Ciela? :3]
    [aangezien wolfheart nog niet gereageerd dus heb ik Jackson nog, is ze lady of godess (geen zin om in het rollentopic te kijken :Y))]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    William Evans

    Ik zuchtte toen de jongens niet terug kwamen. Ik besloot dus maar terug naar de kamer te gaan, en zoals ze er net uitzagen, liggen ze bij mij. Ik grijns. Ik mag eigenlijk mijn krachten niet gebruiken, maar kom wie kan er nu achter komen dat ik mijn charmspeak gebruik? Ik bedoel maar... Ik bekijk nog steeds alles aandachtig. Natuurlijk ziet alles er fragiel uit. Ik haalde met gemak een rubyspeler neer... Dat betekent dat ik naar mijn zin veel te sterk ben, maar hey soms komt het ook van pas! Ik loop zelfvoldaan de kamer binnen nog steeds een arrogante grijns op mijn gezicht.
    "Dus, de broertjes hebben hun kamer gevonden?" vraag ik onschuldig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)[aangezien wolfheart nog niet gereageerd dus heb ik Jackson nog, is ze lady of godess (geen zin om in het rollentopic te kijken :Y))]


    [Lady van 15, en ze is een avontuurlijk type. ;)]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:41 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hour schreef:
    (...)

    [Lady van 15, en ze is een avontuurlijk type. ;)]
    [Haha nog eentje om te begeleiden :Y) stuur ze maar op Jackson af die is nog lang niet uitgepraat ^^ oh en wat zijn haar krachten?]

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:49 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)[Haha nog eentje om te begeleiden :Y) stuur ze maar op Jackson af die is nog lang niet uitgepraat ^^ oh en wat zijn haar krachten?]

    [Lol. Misschien heeft ze meer ervaring dan de gemiddelde 15jarige lol. Maar zal ik doen. En Shapeshifting en Plantensturing. Shapeshifting bijna volledig ontwikkeld, en plantensturing is armzalig. ;p]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.