• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    VintageStyle schreef:
    [@SeaweedBrain Carmela wel (flower)]
    (Oki laat ze maar botsen of iets vragen ofzo )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Carmela Abby Scuito
    ik zie hoe een jongen de grote hal binnen komt.Omdat hij binnenkomt is hij waarschijnlijk ook nieuw. eigenlijk ik wil hem aanspreken, maar ik zie dat hij best dromering aan het lopen is. het lijkt wel of hij de hele wereld om zich heen vergeet. maar ik wil hem aanspreken want ik hou er niet echt van om zo lang stil te zijn. ik loop naar hem toe, maar omdat hij opeens afwenkt van zijn rechte route bots ik tegen hem aan. meteen begin ik te blozen. "sorry" veronderschuldig ik me meteen. "ben jij ook nieuw op deze school?"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    {Haha even duidelijk maken dat het Logan lerman is xd )
    Elliot Sword
    Mensen zijn allemaal apart. Je hebt lange mensen, Dikke mensen, mensen die eruitzien alsof ze net van de catwalk komen, mensen die vuur kunnen sturen als een of rare draak, -denk vooral niet aan mij- En de laatste catogrie, maar zeker niet minder belangrijk. Je hebt aparte mensen die niet uitkijken waar ze lopen.
    Ik voelde de klap echt totaal niet aankomen dat was dus ook de rede waardoor mijn sigaret uit mijn hand viel en ik er perongelijk op ging staan.
    Mijn. Sigaret. Viel. Op. De. Grond. En ik had nog maar 1 andere!
    “Euh sorry,ik keek niet uit'
    Furieus keek ik hem aan. 'Nu heb ik geen peuken meer!'


    On wednesdays we wear black

    (@Dashed niet echt I just like his face :Y))

    Jackson Simons

    Ik loop de zaal binnen en mijn geachtengang wordt onderbroken door een meisje dat tegen me aanbots als ik me draai.
    "Sorry," zegt ze, "ben jij ook nieuw op deze school?"
    Ik moest even lachen.
    "Haha, de excuses liggen aan mijn kant, sorry dat ik je omliep, ik was aan het dromen. En nee ik loop hier al een paar jaar deze school te verbeteren. Zeker omdat ze nieuwe tapijten moeten leggen, schande," grijns ik. "Maar euhm, Ik ben Jackson Simons, zoon van Poseidon, dat laatste is gelogen" knipoog ik. "Met wie heb ik de eer?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    {@SeaweedBrain, dat kan ik begrijpen ^.^}


    On wednesdays we wear black

    Dashed schreef:
    {@SeaweedBrain, dat kan ik begrijpen ^.^}
    [Me too
    that's why I made a fantopic
    ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dylan Ethan Mc.Down

    Met een woedende blik keek de jongen me aan. 'Nu heb ik geen peuken meer!' ,nu pas zag ik de sigaret op de grond liggen.
    "Euhm."mompel ik ,niet weten wat te zeggen. Nou ja ,die stinkstokken zijn toch niet goed voor je ,maar goed.
    "Hoe kon ik dat nou weten."mompelde ik. Ik keek hem even aan. Hij was groter dan mij en hij leek veel sterker en stoerder.
    Ik durvde zelfs niet te gokken wat zijn gave zou kunnen zijn.
    "Kun je geen nieuwe kopen ofzo."zei ik dan en ik had beter mijn mond gehouden,tuurlijk kun je geen sigaretten op school kopen. Ik voel mezelf nu echt dom.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Carmela Abby Scuito
    "nog een buiging erbij en je bent compleet als gentleman" lachend kijk ik om me heen, waar nog steeds niemand anders is. ookal vind ik het wel grappig met hem. "nee hoor grapje, ik ben Carmela Scuito, ik heb ook nog een tweede naam, voor als je het wilt weten, dat is Abby, dat met die tapijten ben ik met je eens, en ze mogen ook wel een plattegrond hier in het begin van het gebouw zetten, ik kan nu mijn kamer al niet vinden" hopelijk kon hij mij naar mijn kamer leiden dan kon ik mijn tas (oftewel drie tassen en een koffer) daar even dumpen.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:33 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Elliot Sword
    Helemaal geweldig nu heb ik voor vandaag al 1 nicotine stik minder, kill me now.
    'Euhm, hoe kon ik dat nou weer weten'
    Het was grappig dat hij nog niet stotterde volgens mij kwam ik nogal intimiderend over, niet dat ik daar mee zat eigenlijk was het wel grappig om te zien dat mensen best wel bang voor mij kunnen zijn.
    'Kun je geen nieuwe kopen ofzo.'
    Ik was verbaasd dat hij dat terug kon zeggen, en aan zijn eigen gezichtsuitdrukking te zien was hij dat zelf ook.
    'Nee dat kan dus niet!' Bijna huilend kijk ik naar beneden. naar de sigaret die daar nu helemaal verloren ligt.
    Achja, het is nu al gebeurt. Met tegenzin keek ik naar het hoofd van de sigaret vermoorderaar.
    'Wat is je naam uberhaupt? Dan kan ik een naam toevoegen aan diegene die mijn sigaret heeft vermoord'

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:46 ]


    On wednesdays we wear black

    Avery Brooklyn Miller
    Met mijn koffer achter me aan liep ik de school binnen. Ik had thuis afscheid moeten nemen van mijn tante, maar ook van mijn nichtjes. Vooral met Faith was het lastig. Zo lang zonder haar, ik vroeg me af hoe ik dat zou overleven. Ik deed mijn vrije hand wat verder in mijn jaszakken. Het was koud, ten minste volgens mij. Volgens Faith had ik het gewoon altijd koud omdat ik zo slecht voor mezelf zorgde. Ik zorgde prima voor mezelf, alleen was ik dik. Het vet wou maar niet weg. Ook al at ik minder, het leek alsof ik toch bleef aankomen. Ik hoopte dat er niet te veel op het eten werd gelet hier, stel je voor dat ik veel moest eten! Dat zou me nooit lukken. Ik stopte even en haalde de brief uit mijn zak. Daar stond ergens in welke kamer ik moest zijn. Kamer 1. Ik keek om me heen en zag dat ik er zo een beetje was. Het was een grote kamer, wat betekende dat ik hem moest delen. Leuk, maar niet heus. Ik besloot om het onderste bed van het stapelbed te nemen en zette mijn spullen ernaast op de grond waarna ik op de rand van het bed ging zitten. En nu?

    [iemand voor Avery?]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:47 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Jackson Simons

    "Wel milady, natuurlijk weet ik dat ik loop hier niet voor niets te zeggen dat ik weet wat er inder is en wat niet," zeg ik en maak een klein buiging. "Ladies first, je hebt geluk, ik ben niet van plan om je te bespringen langs achteren zoals een luipaard. Dus ga maar," zeg ik lachend. Al heb ik wel zin om een grapje uit te halen. Maar niet met dit meisje, het is er genoeg om nieuw te zijn hier. De regels zijn streng, je moet vroeg opstaan, niet alle lessen zijn even gemakkelijk... Het valt te zeggen, maar als je rivalen hebt heb je vaak ook een probleem en met mijn persoonlijkheid...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:52 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    (@cheeseburger william heeft nog niemand)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dylan Ethan Mc.Down

    'Nee dat kan dus niet!' riep hij ,waardoor ik hem licht geschrokken aankijk. Het lijkt net alsof hij zat te huilen ?
    'Wat is je naam uberhaupt? Dan kan ik een naam toevoegen aan diegene die mijn sigaret heeft vermoord' vroeg hij me.
    "Ik ben Dylan ,blijkbaar bekend als sigaret moordenaar."mompel ik. Ah zo erg kon 1 sigaret minder toch niet zijn.
    "En wat is jou naam."vroeg ik hem dan terug. Zo erg was hij toch niet,gelukkig vatte hij het grappig op.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [neh william gebruik ik wel voor me tweeling, is makkelijker omdat ze ook indezelfde kamer zitten
    btw waar is william? dan stuur ik ze op hem af]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    [neh william gebruik ik wel voor me tweeling, is makkelijker omdat ze ook indezelfde kamer zitten
    btw waar is william? dan stuur ik ze op hem af]
    [op dit moment? nog nergens dus als je wilt mag jij beginnen]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque