• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    De slaapkamers
    Het maakt niet uit hoeveel mensen er in een kamer zitten, ze hebben allemaal 5 bedden. Elke kamer is dus hetzelfde.

    Begin
    Het is zondag 12.00 iedereen komt aan op de school. Alle lady's slapen in kamer 1, Alle goddessses in kamer 2, Alle lords in kamer 3 en alle gods in kamer 4. De info heb je al via post ontvangen.

    Het is zondag 12.20

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 2:25 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    [hahah the twins ook he ^^ ik ben nog een uurtje wakker dus we kunnen nog wel even]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Avery Brooklyn Miller
    Ik wou net wat zeggen toen er iemand anders aan kwam. Ook een meisje. 'Hooi', zei ze. Zij en het andere meisje zeiden wat en ik liep langzaam naar ze toe. Ik moest ooit met mensen praten. 'Hey', zei ik schor. Mijn keel was droog. Hij was altijd droog. 'Ja ik ben nieuw', dat zei ik tegen het meisje die me net had aangesproken via telepathie had aangesproken. 'Ik ben trouwen Avery'.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 1:13 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Logan Morrison
    'Excuseer je gewoon voor het tegen me aan lopen', zei hij en zijn blik is ineens minder arrogant. Lucas kijkt me aan. Ik denk na, we moesten een jaar met deze jongen omgaan dus beter dat we elkaar niet haten, maar hij was wel heel arrogant. Ik zuchtte. Ik moest ook toegeven dat mijn reactie niet al te vriendelijk was aan het begin. Ik had gewoon heimwee en reageerde het op anderen af. 'Sorry', mompelde ik. 100% meende ik het niet, maar hier moest hij het maar mee doen.


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans.

    "Jullie twee, hebben geluk gehad," zeg ik en veeg mijn arrogantie weg. Het klonk niet honder procent, maar dat begreep ik wel. I had me gedragen als een volledige asshole. Ben ik uiteindelijk ook goed in. Maar ik moet een jaar met deze twee doen, minimum.Waarschijnlijk bleef ik hier ook dus zou het heel wat meer worden misschien ook.
    "Ik had bijna mijn charmspeak even op julli etwee uitgetest, maar omdat hij sorry heeft gezegd doe ik het toch maar niet. Het zou er best zielig uitgezien hebben, zo twee gasten op hun knieën voor me die smeken om genade en er daarna niks van herinneren. Maar ik ben William Evans trouwens. Ik bezit de machtige gave charmspeak en ik ben net iets sterker dan de doorsnee" stel ik mezelf voor.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Lucas Morrison
    'Jullie twee, hebben geluk gehad', zei hij. Ik trok mijn wenkbrauwen omhoog. De enige die hier geluk had gehad was hij. Sorry zeggen was niet iets wat we normaal deden. 'Ik had bijna mijn charmspeak even op julli etwee uitgetest, maar omdat hij sorry heeft gezegd doe ik het toch maar niet. Het zou er best zielig uitgezien hebben, zo twee gasten op hun knieën voor me die smeken om genade en er daarna niks van herinneren. Maar ik ben William Evans trouwens. Ik bezit de machtige gave charmspeak en ik ben net iets sterker dan de doorsnee', ging hij verder. O god hebben we weer iemand die zit op te scheppen over zijn gave. Ik moest me beheersen. Het was net weer goed tussen ons. 'Logan', gromde Logan die volgens mij precies hetzelfde dacht. 'Lucas', en ik bezit de gave een keiharde dreun te geven aan mensen die me niet aanstaan en jij behoord bij die groep mensen. dat laatste zei ik niet hardop. Niet omdat ik het niet meende of bang was, maar omdat ik hem een kans wou geven. 'En ik heb het niet zo op opscheppende arrogante misbaksels', zei ik. 'Verder zou ik mezelf prima kunnen beschermen, ook tegen jou gave'. Ik zou hem gewoon een dreun geven voor hij de kans had.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 1:57 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans

    "Wel, wel, ik zie je denken lucas. En ik wilde niet opscheppen dat maak jij ervan niet ik. Het is gewoon zo. Ik heb charmspeak en ik ben extra sterk. Maar ik durf erom wedden dat jij dat ook bent?" zeg ik half twijfelend. Hij bedreigt me dus waarschijnlijk wel. Ik kon van zijn gezicht aflezen dat hij kwaad was. De woorden raakten me voor geen meter. Ik kende hem amper.
    "En ik zou me ook best kunnen beschermen, als mogen we die gaves niet op elkaar gebruiken, hield me tegen daarstraks. En je zou het niet eens doorhebben moest ik het proberen. Anyway ik ben minder arrogant dan ik er uit zie, als je me de kans geeft om het te bewijsen toch," zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Logan Morrison
    'Wel, wel, ik zie je denken Lucas. En ik wilde niet opscheppen dat maak jij ervan niet ik. Het is gewoon zo. Ik heb charmspeak en ik ben extra sterk. Maar ik durf erom wedden dat jij dat ook bent?', zei hij half twijfelend. Zo komt hij er ook achter, dacht ik sarcastisch. Het is alleen maar alsof hij tegen een reusachtige bonk spieren staat. Niet dat ik geen sterke jongen was. Ik was sterker dan gemiddeld, van het stoeien met Lucas, maar toch was ik lang niet zo sterk als hem. 'En ik zou me ook best kunnen beschermen, als mogen we die gaves niet op elkaar gebruiken, hield me tegen daarstraks. En je zou het niet eens doorhebben moest ik het proberen. Anyway ik ben minder arrogant dan ik er uit zie, als je me de kans geeft om het te bewijzen toch', zei William. Ik zag dat Luc op ontploffen stond. 'Ze zou zich schamen', zei ik. Hij wist dat ik Pluis bedoelde. Pluis was tegen geweld en stond er op dat we zo aardig als mogelijk tegen iedereen zouden zijn op deze school. Hopelijk werd hij rustiger als hij aan Pluis dacht. 'En of het nou zo is of niet, het is en blijft opscheppen. Mensen vertellen hoe goed je ergens in bent is opscheppen', zei ik dit keer tegen William. 'Maargoed ik moet jaar met je leven dus laten we gewoon overnieuw beginnen'


    The big big bang The reason I'm alive

    William Evans

    Ik trok opnieuw mijn wenkbrauw op had ik gezegd dat ik er goed in was dan? nou ja ...
    "Goed plan, wat dachten jullie tweeën van eten. Ik heb mijn rooster bekeken en het zei zeer duidelijk om half een eten. Dus goed plan?" zeg ik met een flauwe glimlach, want eigenlijk sterf ik al even van de honger en deze twee hebben me anders de weg naat de eetzaal ook niet doen vinden.
    "Oh en liefst door de deur en niet door de muur deze keer. Ik vind dat echt vreselijk eng," zeg ik en huiver. Stel je voor dat je dan blijft steken...

    [en nu ga ik slapen want anders ben ik morgen dood een zombie dus]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [slaap lekker ik ben nu toch te druk om een stuk te schrijven haha]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    Avery Brooklyn Miller
    Ik wou net wat zeggen toen er iemand anders aan kwam. Ook een meisje. 'Hooi', zei ze. Zij en het andere meisje zeiden wat en ik liep langzaam naar ze toe. Ik moest ooit met mensen praten. 'Hey', zei ik schor. Mijn keel was droog. Hij was altijd droog. 'Ja ik ben nieuw', dat zei ik tegen het meisje die me net had aangesproken via telepathie had aangesproken. 'Ik ben trouwen Avery'.


    Carmela Abby Scuito
    "ik ben trouwens Avery" zei een meisje dat bij mij en en het andere meisje, dat ouder dan mij en Avery was. "hoi, ik ben Carmela maar dat had je waarschijnlijk al gehoord, ik kan teleporteren en emoties aanpassen, wat voor gaves heb jij?" vroeg ik maar meteen om met de deur in huis te vallen. "en jij bent nieuw net als mij, leuk" ik vond het echt leuk dat ik eindelijk iemand tegenkwam van hetzelfde leerjaar. "je bent de eerste die ik tegenkom die even oud als mij is"


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    SeaweedBrain schreef:
    (...)

    Jackson Simons

    Ik knik als ze haar plan uitlegd.
    "Laat maar," zegt ze uiteindelijk. Ik zie hoe ze haar eten opschept en fruitsap neemt. Ik dacht na over wat ze net gezegd had.
    "Wat dacht je van... ik zoek iemand uit die niet tegen grapjes kan, vervolgens gebruik ik mijn kracht op hem, hij wordt kwaad gebruikt zijn kracht op mij en voila! " zeg ik dan. Ik weet ni of dat goed zou lukken, maar ik heb al eerder straf gehad...


    Ciela Hamock.
    "Wat dacht je van... ik zoek iemand uit die niet tegen grapjes kan, vervolgens gebruik ik mijn kracht op hem, hij wordt kwaad gebruikt zijn kracht op mij en voila!" zegt hij. "Hmm, dat is een idee." Antwoord ik. "In elk geval beter dan de mijne.' Ik moet even hoesten, en ga dan met Jackson aan een tafeltje zitten. Meteen val ik aan op mijn eten. Nadat ik een paar happen heb opgekauwd en doorgeslikt, kijk ik hem weer aan. "Nog advies voor een Lady?" vraag ik pesterig. Ik likte over mijn lippen en nam een slok drinken. Ik boorde mijn ogen in die van Jackson, en keek niet weg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    jackson simons

    "Nog een advies voor een lady?" vraagt ze.
    "Kom oorlogsplannen bij mij bespreken, je raakt toch binnen? " zeg ik met een knipoog als ze toch aan shapeshifting kon doen. "En vertrouw niemand als het jou niet aanstaat. En zeker geen nerds, god grootste klikspanen ever. Ik heb al een paar keer bijna zo'n gasten doen verdrinken. Vreselijk als je plannen verlinkt worden." zeg ik grimmig. "Dus probeer het nooit uit," zeg ik daarna waarschuwend want van zo een soort werd ik kwaad en geloof me mij wil je niet kwaad zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ciela Hamock.
    "Kom oorlogsplannen bij mij bespreken, je raakt toch binnen?" Hij knipoogt. "En vertrouw niemand als het jou niet aanstaat. En zeker geen nerds, god grootste klikspanen ever. Ik heb al een paar keer bijna zo'n gasten doen verdrinken. Vreselijk als je plannen verlinkt worden. Dus probeer het nooit uit." Zegt hij. Er zit een waarschuwende ondertoon in zijn woorden, en ik slik mijn laatste jus d'orange door. "Ik kan ook meteen meegaan?" zeg ik uitdagend, en ik bijt even op mijn lip. "Wie van deze mensen zit bij jou op de kamer? Ik kan alleen vormen aannemen van mensen die ik heb gezien. En maximaal een half uur. Maar dat moet genoeg zijn om binnen te komen, toch?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Valentine Rose Firenzé
    "ja klopt"antwoorde het ander meisje.Ik glimlachte even. Ik hield ervan als ik gelijk had."ik ben Carmela, hoe heet jij?" vroeg ze me dan."Ik ben Valentine,maar ik heb liever dat je me Val noemt."zeg ik tegen Carmelia. "oh, en wat voor gaves heb je, ik kan teleporteren en emoties aanpassen' zei ze dan. "Ik kan water sturen en telepatie ."beantwoorde ik haar vraag en hoor dan voetstappen in deze richting komen.
    'Ja ik ben nieuw' beantwoorde Avery ,redelijk laat mijn vraag. Avery en Carmelia stelden elkaar voor ,maar ik besteed er geen aandacht naar en kijk even vluchtig om me hen ,in de hoop dat ik iemand van mijn vrienden zou tegen komen ,maar helaas.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jackson Simons

    . "Ik kan ook meteen meegaan?" zeg ik uitdagend, en ik bijt even op mijn lip. "Wie van deze mensen zit bij jou op de kamer? Ik kan alleen vormen aannemen van mensen die ik heb gezien. En maximaal een half uur. Maar dat moet genoeg zijn om binnen te komen, toch?" zegt ze.
    "Ja, ik ga even checken wie er op de kamer zit en wie niet, maar waarschijnlijk is iedereen nog hier, kom je?" wenk ik en sta op. "Normaal zullen ze nu wel op weg zijn naar hier of al hier zijn, je hebt genoeg aan foto's hoop ik?" vroeg ik. "En de ze zullen het niet erg vinden als je een van hen speelt, het is gewoon een kwestie van in en uit geraken..."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque