• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Rowling schreef:
    Ik vind het wel heel apart dat er tegenwoordig eerst een top-plaats of een x aantal abo's nodig zijn om het schrijven waard te maken.



    Dat vind ik ook al raar. Ik vind dat mensen voor zichzelf zouden moeten schrijven, niet voor de abo's of een plekje in de top.


    26 - 02 - '16

    Threnody schreef:
    (...)
    Er zijn dus echt wel Directioners die daar wel een probleem van zullen gaan maken, vooral als het om stories gaat. Misschien jij niet, maar anderen wel. TBH, I don't give a shit dat de top vol zit met 1D. Ik zeg alleen maar dat als de rollen omgedraaid zouden zijn, dat er wel Directioners zullen zijn die op dezelfde manier zullen reageren als sommige mensen nu doen.


    Zullen we er nu gewoon over ophouden?! Jullie moeten gewoon accepteren dat er nu een hype is genaamd One Direction.
    Dat zullen wij ook doen als er OP stories in de top komen.
    Byebye.


    Cute as a button, every single one of you !

    Zullen we er gewoon maar helemaal geen probleem van maken en accepteren dat 1D nu overheerst en onze honger naar andere stories gestild kan worden door er gewoon naar te zoeken?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Zullen we er nu gewoon over ophouden?! Jullie moeten gewoon accepteren dat er nu een hype is genaamd One Direction.
    Dat zullen wij ook doen als er OP stories in de top komen.
    Byebye.

    Lol byebye.
    Jij bent begonnen door er steeds tegenin te gaan, just sayin'. Is niet verboden, nee, maar wij geven alleen maar onze mening, net als jij doet. Dat betekent dus niet dat we er over ophouden, aangezien dit altijd een punt zal zijn waar de users in twee groepen zijn verdeeld.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mee eens. Vroeger was dit zo met Tokio Hotel, nu is het One Direction. We kunnen dit toch niet tegenhouden. Laten we het dus maar gewoon accepteren.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Zullen we er nu gewoon over ophouden?! Jullie moeten gewoon accepteren dat er nu een hype is genaamd One Direction.
    Dat zullen wij ook doen als er OP stories in de top komen.
    Byebye.

    Wat begrijp je niet aan: TBH, I don't give a shit dat de top vol zit met 1D. :')


    From these ashes, I will rise

    Alecia schreef:
    (...)


    Dat vind ik ook al raar. Ik vind dat mensen voor zichzelf zouden moeten schrijven, niet voor de abo's of een plekje in de top.


    Zegt het meisje die de 'hype of the unknown stories' aan heeft gewakkerd.


    Pretty is just a pretty word.

    Threnody schreef:
    (...)
    Wat begrijp je niet aan: TBH, I don't give a shit dat de top vol zit met 1D. :')


    Niet dat ik me hier mee ga bemoeien, maar wat betekend tbh. Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Zegt het meisje die de 'hype of the unknown stories' aan heeft gewakkerd.


    Dat is om de stories aandacht te geven, omdat ze die anders nauwelijks krijgen vanwege de stomme hype hier die door vele mensen aanbeden wordt.


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Zegt het meisje die de 'hype of the unknown stories' aan heeft gewakkerd.

    Dat gaat niet per se om de abo's, maar zodat de OP stories ook eens gezien worden. (cat)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alecia schreef:
    (...)

    Niet dat ik me hier mee ga bemoeien, maar wat betekend tbh. Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk.

    To be honest. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alecia schreef:
    (...)

    Niet dat ik me hier mee ga bemoeien, maar wat betekend tbh. Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk.

    "To be honest", dus "om eerlijk te zijn".


    From these ashes, I will rise

    Alecia schreef:
    (...)

    Niet dat ik me hier mee ga bemoeien, maar wat betekend tbh. Dat vraag ik me al een tijdje af namelijk.


    To be honest.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    To be honest.


    Oke ^^


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Zegt het meisje die de 'hype of the unknown stories' aan heeft gewakkerd.
    Er was al veel eerder zoiets.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,