• Heee, ik ben al een tijdje bezig met Trailers maken. En ik zou het ook een uitdaging vinden om voor andere een Trailer te maken.

    Hier heb je een paar van mijn Trailers. : Trailer 1 Her Death
    Trailer 2 Jill & Jake En de volgende heb ik gemaakt voor een vriendin : Linna & Booboo

    Wat ik moet weten is,

    Waar gaat je verhaal over,
    Welke muziek
    Welke personen?(Liefst bekende mensen)
    Moet er een dans bij?


    Wachtrij





    Af

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:10 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ik zou er wel een willen :)
    Waar gaat je verhaal over: Nicole is goed bevriend met Daniel. Daniel is in stilte verliefd op Nicole. Als Nicole vooor 2 weken op vakantie gaat krijgt ze een vriendje (Timo). Daniel is jaloers maar laat dat niet merken. Na de vakantie maakt het vriendje van Nicole het uit en Daniel is er voor haar. Hij zoent haar plots en dan krijgen ze ruzie. na lange ruzie geeft Nicole daniel nog een kans en uiteindelijk eindigen ze als een verliefd stelletje.
    Welke muziek: 3 doors down -here without you
    Welke personen?(Liefst bekende mensen): Timo is Jack Harries, Nicole is Eleanor Calder (mag ook iemand anders maar ze moet bruin haar hebben) en Daniel is een jongen met een beetje warrig bruin haar.
    Moet er een dans bij? nee


    He like girls how eat carrots!

    Ik zal beginnen met die van jou als ik me wat beter voel! En huh dan moet je drie á vier dagen er bij tellen


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    LegolasBitch schreef:
    Ik zal beginnen met die van jou als ik me wat beter voel! En huh dan moet je drie á vier dagen er bij tellen


    Is goed, het heeft geen haast.
    Succes xxx


    He like girls how eat carrots!

    Waar gaat je verhaal over,Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te strijden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.

    Welke muziek:


    Welke personen?(Liefst bekende mensen): Simon baker als Ludvik en gewoon een bruinharig meisje die in de natuur te vinden is. Graag ook dat er veel natuur in de treiler voor komt.
    Moet er een dans bij? hoeft niet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    oke ik heb een probleem mijn movie maker doet het niet meer!


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Waar gaat je verhaal over: Een meisje, Christina Lynn Jacobs, dat toen ze ongeveer 13/14 jaar was verkering had met Harry Styles, Ze had hem aangemoedigd om mee te doen aan The x-factor, en nu later als hij beroemd is wil Harry niks meer van haar weten. En Liam speelt ook nog een belangrijke rol in het verhaal...
    Welke muziek: River flows in you
    Welke personen?(Liefst bekende mensen) :
    Christina Lynn Jacobs (Hoofdpersoon, Onbekend)
    Liam James Payne (One Direction, bekend)
    Harry Edward Styles (One Direction, bekend)
    Nicole Julie Turner (BFF Christina,Onbekend)
    Andrew Ryan Davis (Stalker Christina, Onbekend)
    Nathan Stefan Matthews (Vriendje Nicole, Onbekend)
    Sarah Ann Jacobs (Moeder Christina, Onbekend)
    Peter Tom Jacobs (Vader Christina, Onbekend)
    Zayn Javadd Malik (One Direction, Bekend)
    Louis William Tomlinson (One Direction, bekend)
    Niall James Horan (One Direction, bekend)
    Moet er een dans bij?
    Nee, dat hoeft niet.

    PS: Je hoeft niet alle personen in de trailer op te noemen!
    PPS: De trailer het liefst in het Engels!