• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    bombersweet schreef:
    ik denk dat we gewoon opkomen voor onze idolen. en als dat one direction is is dat one direction. ik bedoel. leer er mee leven.
    Weet je eigenlijk hoe lang dit al gaande is?:')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)Weet je eigenlijk hoe lang dit al gaande is?:')


    um ja? ik schreef hier vorig jaar ook maar ik had geen tijd meer. die jongens zijn ook mijn leven. ik snap de 'hype' wel.


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Jullie komen inderdaad op voor jullie idolen, maar zorgen daarmee er ook wel voor dat de andere mensen geen kans meer hebben.
    Leer er mee leven vind ik dus wel wat egoïstisch klinken.
    Maar ondertussen ben ik wel heel tevreden van de Hype of the unknown stories! Ik vind dat we al een mooi verschil gemaakt hebben en dat dat zeker zo mag blijven (dance)
    Zoals silverton al zei: Revolutie!


    And the funny thing is, she doesn't have a cat

    bombersweet schreef:
    (...)

    um ja? ik schreef hier vorig jaar ook maar ik had geen tijd meer. die jongens zijn ook mijn leven. ik snap de 'hype' wel.
    hmm ja er mag fanfiction zijn dat zeg ik niet, maar het is soms zo erg dat anderen gewoon geen kans meer krijgen OP's worden teruggedrongen, blijven onbekend, dat is wat mij vooral stoort want ik ben ook fan geweest van hen, maar na een tijd ben je het gewoon zo beu


    @assassino haha


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Silverton schreef:
    (...)hmm ja er mag fanfiction zijn dat zeg ik niet, maar het is soms zo erg dat anderen gewoon geen kans meer krijgen OP's worden teruggedrongen, blijven onbekend, dat is wat mij vooral stoort want ik ben ook fan geweest van hen, maar na een tijd ben je het gewoon zo beu


    @assassino haha


    dat snap ik. ik hou ook van OP. meestal zijn dat ook nog eens de beste verhalen


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    bombersweet schreef:
    (...)

    dat snap ik. ik hou ook van OP. meestal zijn dat ook nog eens de beste verhalen
    Wat we nu aan het doen zijn is een unieke kans om eindelijk eens wat balans te scheppen snap je? Op dit moment is iedereen blij jullie omdat er 1D in staat, wij omdat het ons gelukt is 4 OP's in de top te krijgen en te houden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Woodstockie schreef:
    the same problem !!!

    IS EEN HYPE, GAAT OOIT EEN KEER OVER (?)

    Ik wacht hier al maanden op, zal het ooit gebeuren? ;3


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Silverton schreef:
    (...)Wat we nu aan het doen zijn is een unieke kans om eindelijk eens wat balans te scheppen snap je? Op dit moment is iedereen blij jullie omdat er 1D in staat, wij omdat het ons gelukt is 4 OP's in de top te krijgen en te houden


    snap ik


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    HAHAHA. Hoe kunnen mensen die je niet kent je leven zijn? Just sayin'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    HAHAHA. Hoe kunnen mensen die je niet kent je leven zijn? Just sayin'.


    ...


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Macabre schreef:
    HAHAHA. Hoe kunnen mensen die je niet kent je leven zijn? Just sayin'.


    Ja dat vraag ik me ook heel vaak af maar ja...


    We doen dit keer zonder terug tik.

    volgens mij heeft dit topic wel gewerkt

    4 van de 7 stories in de top zijn OP verhalen


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    ja dat zag ik ja :D daar ben ik echt blij mee :D


    We doen dit keer zonder terug tik.

    ik heb dit ook wel eens geprobeerd alleen met een poll
    dat is achteraf nogal stom van mij want ik had kunnen weten
    dat dat niet zou werken :$


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    VintageStyle schreef:
    volgens mij heeft dit topic wel gewerkt

    4 van de 7 stories in de top zijn OP verhalen
    dit topic heeft inderdaad de aanleiding gegeven


    Sidera nostra contrahent solem lunamque