• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Smsje schreef:
    the same problem !!!

    IS EEN HYPE, GAAT OOIT EEN KEER OVER (?)

    Ja dat is dus nu maar de vraag...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Om ze aan te sporen om op de kudo knop te drukken. Ze drukken dan omdat ze meer willen lezen, dus dat is een goed iets.

    Jij zei dat ze er niks aan kunnen doen. Wel dus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alecia schreef:
    (...)

    :')



    Oh, good one x). Maar ik bedoel in het verhaal zelf erom vragen. Niet mensen aansporen die het verhaal niet eens lezen om een kudo te geven in dat topic.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh ja, net of de mensen in de top er wat aan kunnen doen dat hun story een succes is geworden. Zij komen er tenminste eerlijk in.

    'Ik heb al bijna nog een hoofdstukje af, dus ehm... 30 kudo's morgenochtend'.
    'Zullen we haar de top in kudoën voor het goede stukje?'
    'ik zeg: KUDO KUDO KUDOOOO ^^ laten we de top in gaan! Muahahha'
    'Gaan we mij eens in de top krijgen voor de 1000 woorden?'
    Ja, want dit noem je eerlijk. --'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:21 ]


    Some people are art and do art at the same time

    uhm mensen deze topic was niet bedoelt om ruzie te maken over verhalen, leuk dat je 1D leuk vind maar sommige vinden 1D niet leuk, leuk als geen verhalen er over schrijft maar ik had met dit topic niet het idee van mensen ga maar lekker ruzie maken. iedereen schrijft over wat die wil oke daar kan je niks aan doen dus ga elkaars verhalen ook niet afkraken. klaar oke?


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Macabre schreef:
    (...)
    Jij zei dat ze er niks aan kunnen doen. Wel dus.


    Maar dan is het nog wel eerlijk. Ze drukken op die kudo knop, voor dat verhaal zelf en omdat die die leuk vinden om te lezen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Oh, good one x). Maar ik bedoel in het verhaal zelf erom vragen. Niet mensen aansporen die het verhaal niet eens lezen om een kudo te geven in dat topic.


    Mensen lezen de verhalen heus wel. Er zijn bytheway ook zat mensen die in de top staan door nep accounts die het verhaal zelf ook niet eens lezen. :')


    26 - 02 - '16

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    En wat heeft dit er mee te maken? Don't get it.




    En wat is er zo erg aan om kudo's te vragen, zodat meer mensen het gaan lezen?
    Alles is daar erg aan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Maar dan is het nog wel eerlijk. Ze drukken op die kudo knop, voor dat verhaal zelf en omdat die die leuk vinden om te lezen.

    Niet als je zegt dat je ALLEEN DAN een nieuw hoofdstukje activeert.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Scorpia schreef:
    (...)
    'Ik heb al bijna nog een hoofdstukje af, dus ehm... 30 kudo's morgenochtend'.
    'Zullen we haar de top in kudoën voor het goede stukje?'
    'ik zeg: KUDO KUDO KUDOOOO ^^ laten we de top in gaan! Muahahha'
    'Gaan we mij eens in de top krijgen voor de 1000 woorden?'
    Ja, want dit noem je eerlijk. --'


    Ja, als dat om je eigen verhaal gaat is dat eerlijk. Zoals ik net al zei; mensen kudoën dat, zodat ze meer kunnen lezen van dat verhaal. Ze willen het graag. Logisch dat je dan een kudo geeft.


    Pretty is just a pretty word.

    Macabre schreef:
    (...)
    Niet als je zegt dat je ALLEEN DAN een nieuw hoofdstukje activeert.


    Dat is gewoon chantage indeed.


    26 - 02 - '16

    Macabre schreef:
    (...)
    Niet als je zegt dat je ALLEEN DAN een nieuw hoofdstukje activeert.


    Als ze al een keer geactiveerd heeft die dag, vind ik dat niet raar.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 12:23 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Oh mijn god. T_T Dit is frustrerend.

    Chantage is oneerlijk.
    Dat is een feit, geen mening.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Alecia schreef:
    (...)

    Mensen lezen de verhalen heus wel. Er zijn bytheway ook zat mensen die in de top staan door nep accounts die het verhaal zelf ook niet eens lezen. :')


    Hoezo door nep account? Je kunt maar 1 kudo geven per IP-adres.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Als ze al een keer geactiveerd heeft die dag, vind ik dat niet raar.
    Jij doet het zeker vandaar dat je het zo beschermd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,