• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    nee het is geen hype niet meer, maar een trend en trends leven wel wat langer dan hypes... dus zul je zelf een beetje moeten kijken en zoeken wat je leuk vind en wat niet.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dat is het leven hier op Quizlet.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Another topic, woohoo!

    Sorry, niets aan te doen. Wachten tot de Hype over gaat. Eens even kijken of ik nog een goede reactie kan quoten...
    Ja, hier is hij:

    Krull schreef:
    Er is altijd wel een hype op Quizlet, eerst was het Tokio Hotel, toen Twilight, daarna Justin Bieber en nu 1D, en over die hypes ervoor wordt ook nog wel redelijk veel geschreven, en de creaties van de huidige hype worden waarschijnlijk het vaakt met een kudo bekroond. Maar, er zijn altijd mensen die geen fan zijn en schrijven over iets wat zij leuk vinden en een deel daarvan vind jij vast ook wel leuk. Als jij iets zoekt over HP dan vind je dat heus wel. Wil je een onbekende personen verhaal; die zijn er ook genoeg.

    Dus ja, er is veel 1D op dit moment, maar na een beetje zoeken vind je vast wel een verhaal dat jou aanspreekt


    Tijd voor koffie.

    Appa schreef:
    Ik denk niet echt dat het zo'n hype is die snel overgaat om als je kijkt hoe beroemder ze steeds worden, gaat het nog láááng niet over.


    Tsja but lets be honest, de hp hype is nog langer geweest al vond ik die wel wat leuker.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    Eerst was er Tokio Hotel daarna Twilight en nu 1D. Ik vind persoonlijk 1D wel leuk maar er kom vanzelf een hype die jezelf ook leuk vindt.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Seungho schreef:
    Dat is het leven hier op Quizlet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het kan aan mij liggen, maar is het niet een beetje zinloos dat mensen steeds topics maken over dit onderwerp?
    ik bedoel, het enige wat je ermee kunt bereiken, is je gelijk en dat wil ik je bij deze best geven, maar wat denk je dat daarna gebeurd? Dat al die identiteitsloze fans denken van: Zo die hebben gelijk, laten we maar stoppen met deze onzin en iets gaan doen dat ons leven echt zin geeft. Nee, dat gaat wss niet gebeuren. Die fans blijven fans en de hype moet hopelijk ooit een keer overgaan.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Het kan aan mij liggen, maar is het niet een beetje zinloos dat mensen steeds topics maken over dit onderwerp?
    ik bedoel, het enige wat je ermee kunt bereiken, is je gelijk en dat wil ik je bij deze best geven, maar wat denk je dat daarna gebeurd? Dat al die identiteitsloze fans denken van: Zo die hebben gelijk, laten we maar stoppen met deze onzin en iets gaan doen dat ons leven echt zin geeft. Nee, dat gaat wss niet gebeuren. Die fans blijven fans en de hype moet hopelijk ooit een keer overgaan.


    Het is misschien inderdaad zinloos, maar ik wilde alleen weten hoe andere mensen hier over dachten en ik heb niet zo iets van dat ik mijn gelijk wil krijgen dat helemaal niet ik was alleen benieuwd naar de reacties die ik kon krijgen, ik geef alleen mijn mening en iedereen mag doen wat die wil en ja het is een hype of trend of hoe mensen het ook willen noemen, maar ja iedereen is vrij om te schrijven dat die wil. Ik heb nu wel genoeg dingen gelezen van mensen en er zaten zeker dingen tussen waar ik iets aan had.... Ik wil hier bij dan ook zeggen dat ik het zo wel goed vind met dit topic en ik blij ben met sommige reacties die ik er op heb gehad.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Taffie122 schreef:
    (...)

    Het is misschien inderdaad zinloos, maar ik wilde alleen weten hoe andere mensen hier over dachten en ik heb niet zo iets van dat ik mijn gelijk wil krijgen dat helemaal niet ik was alleen benieuwd naar de reacties die ik kon krijgen, ik geef alleen mijn mening en iedereen mag doen wat die wil en ja het is een hype of trend of hoe mensen het ook willen noemen, maar ja iedereen is vrij om te schrijven dat die wil. Ik heb nu wel genoeg dingen gelezen van mensen en er zaten zeker dingen tussen waar ik iets aan had.... Ik wil hier bij dan ook zeggen dat ik het zo wel goed vind met dit topic en ik blij ben met sommige reacties die ik er op heb gehad.


    Nou, in dat geval ben ik blij dat je hebt gevonden wat je zocht.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Justin Bieber, Jonas Brothers, Tokio Hotel... Ze delen allemaal dezelfde categorie. 't Is niet anders. Je kunt meevaren of toekijken, maar dan moet je wel op de kade staan. OP's zijn denk ik niet zo gewillig omdat je bij fanfictions meestal al een beeld hebt van wat je schrijft en wie daarin meespelen. Daarom noem ik ze liever fanfictionschrijvers.


    Searching heavens for another earth

    Ik vrees dat Q nooit meer het zelfde gaat zijn. :W Deze 'hype' gaat wel wat langer duren, denk ik. En ja, shit. Want ik haat ze wel. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind eigenlijk dat alle 1D fanfictions (en Twilight, JB en TH) op fanfic.nl moeten.
    Dan hebben andere stories ook weer een kans om in de top te komen (Y)


    Nypmh > Yaspis

    ja inderdaad, daar ben ik het zeker mee eens maar ja, je doet er niks aan, alleen maar wachten tot het over waait en verhalen van TH kom je bijna niet meer tegen


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Valentino schreef:
    Aaaand, here we go again.
    Welkom op Q, waar hypes altijd de rest zullen overheersen. Deal with it.


    We need a bigger boat.

    Krull schreef:
    Er is altijd wel een hype op Quizlet, eerst was het Tokio Hotel, toen Twilight, daarna Justin Bieber en nu 1D, en over die hypes ervoor wordt ook nog wel redelijk veel geschreven, en de creaties van de huidige hype worden waarschijnlijk het vaakt met een kudo bekroond. Maar, er zijn altijd mensen die geen fan zijn en schrijven over iets wat zij leuk vinden en een deel daarvan vind jij vast ook wel leuk. Als jij iets zoekt over HP dan vind je dat heus wel. Wil je een onbekende personen verhaal; die zijn er ook genoeg.

    Dus ja, er is veel 1D op dit moment, maar na een beetje zoeken vind je vast wel een verhaal dat jou aanspreekt ;)


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.