• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Euterpe schreef:
    Ik vind eigenlijk dat alle 1D fanfictions (en Twilight, JB en TH) op fanfic.nl moeten.
    Dan hebben andere stories ook weer een kans om in de top te komen (Y)

    En dat wil je hoe voor elkaar krijgen? We kunnen ze niet verplichten te gaan, dat hoort niet.
    Ik stoor me niet eens meer aan Hypes, als ik iets wil lezen weet ik toch wel wat ik zoek en dan kom ik niet bij 1D / Hype verhalen uit :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You must be new here. :Y)


    ars moriendi

    Er blijven áltijd hypes. Zo zit de wereld in elkaar.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het ligt niet aan jou, want zo'n beetje iedereen vindt dit.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 15:15 ]


    26 - 02 - '16

    Sorry, maar dan moet je kijken op het forum en in de spotlight. Er zijn genoeg verhalen die geen fanfiction zijn. En de democratie bepaald: lezen en schrijven over bepaalde dingen is je eigen keuze zolang het binnen de regels valt, en fanfictions zijn gewoon toegestaan. Jammer dan, open je topic om te zoeken of zet een actie op - zoals eerder gedaan - waarin de OP's in opstand komen. Mij boeit het niet zo veel, ik vind OP en Fanfiction leuk, vooral Fanfiction, maar al erger ik mij soms aan de hoeveelheid, ik vind dat het publiek beslist. Punt.

    Alecia schreef:
    Het ligt niet aan jou, want zo'n beetje iedereen vindt dit.


    Klopt, heel veel vinden het en ik als liefhebber soms ook, maar als je goed zoekt en in topics de juiste aanwijzingen geeft en goed kijkt tussen de promotie, moet het makkelijk te doen zijn. Daarbij moet je gewoon profielen afstruinen bij users en kijken of er aantrekkelijke story's zijn. Doe ik vaak genoeg.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 15:18 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik denk dat ik mijn onbekende personen actie weer op ga zetten. (A)


    26 - 02 - '16

    het ligt niet aan jou want bijna iedereen vind dit. Quizlet is toch niet alleen voor directioners!

    Ik vind dat mensen lekker moeten schrijven wat ze willen schrijven. Is dit over One Direction, dan is dit over One Direction; klaar. Er zijn heust nog wel OPs, of verhalen over andere beroemde mensjes. Het vergt soms gewoon wat zoeken. (:


    We need a bigger boat.

    Zie hier: The hype of unknown stories! De plek waar onbekende personen verhalen de kans krijgen bekend te worden C;


    26 - 02 - '16

    Oh heerlijk. Topic nummer 12325324.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Oh heerlijk. Topic nummer 12325324.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben het helemaal met je eens, maar er is nu eenmaal niets dat we eraan kunnen doen. Hopen dat de hype snel voorbij gaat (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ja het is zo dat je er niks aan kan doen en ik vind ook niet dat je kan zeggen nee je mag niet meer over 1D ofzo schrijven want iedereen moet schrijven over wat die wil en ik lees ook geen 1D verhalen, maar ik kom ze gewoon heel vaak te een, maar ja om ze naar een anders site te verplaatsen heeft ook geen zin, maar ja ik lees ook wel beetje over de hype heen en kijk ook niet echt naar die dingen maar er staan wel veel van die dingen, maar ja ik vind wel gewoon dat mensen mogen schrijven over wat ze willen want je kan niemand verbieden te schrijven over wat ze willen. Maar ja zo heeft iedereen wel een mening over een hype of zo iets. En dit was mijn mening over hoe ik dacht over alle 1D verhalen maar ja ik verbied niemand te schrijven over wat ze willen.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Taffie122 schreef:
    ja het is zo dat je er niks aan kan doen en ik vind ook niet dat je kan zeggen nee je mag niet meer over 1D ofzo schrijven want iedereen moet schrijven over wat die wil en ik lees ook geen 1D verhalen, maar ik kom ze gewoon heel vaak te een, maar ja om ze naar een anders site te verplaatsen heeft ook geen zin, maar ja ik lees ook wel beetje over de hype heen en kijk ook niet echt naar die dingen maar er staan wel veel van die dingen, maar ja ik vind wel gewoon dat mensen mogen schrijven over wat ze willen want je kan niemand verbieden te schrijven over wat ze willen. Maar ja zo heeft iedereen wel een mening over een hype of zo iets. En dit was mijn mening over hoe ik dacht over alle 1D verhalen maar ja ik verbied niemand te schrijven over wat ze willen.
    bekijk de top vandaag maar eens! revolutie!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ik denk dat we gewoon opkomen voor onze idolen. en als dat one direction is is dat one direction. ik bedoel. leer er mee leven.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 14:36 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened