• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Deels ben ik het hiermee eens, zelf vind ik dat soort verhalen leuk maar negen van de tien keer is het hetzelfde idee en er bestaan ook andere beroemdheden waar je een verhaal over kan maken. Of een OP verhaal.


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    bombersweet schreef:
    (...)

    ...

    Barst los.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    VintageStyle schreef:
    volgens mij heeft dit topic wel gewerkt

    4 van de 7 stories in de top zijn OP verhalen

    Hmw, niet door dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Smsje schreef:
    the same problem !!!

    IS EEN HYPE, GAAT OOIT EEN KEER OVER (?)


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    Zelf vind ik 1D niet leuk. (Heb eigenlijk een moordhekel aan ze.) Maar natuurlijk mogen mensen gewoon dingen erover schrijven ofzo. Dat is helemaal aan hun. Maar een beetje ruimte is wel nodig. Ik stik bijna in de 1D hype.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2013 - 22:43 ]


    Whut

    Goed omdat ik hier geen topic voor wil openen even dit want volgens mij past dit hier wel:
    Dit is een historische dag waarom?
    Kijk maar in de top.
    VOOR HET EERST ZIJN ER DRIE NON 1D STORY'S IN DE TOP!(yeah)
    Dit is een kleine stap voor ons maar een grote voor Q!xD

    maar toen keek ik hier en zie ik dat dit al langer is... maar goed staat het er nog eens:D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 14:19 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er geen last van, maar dat komt misschien ook omdat ik wel fan ben. Maar je kan er ook niet zo veel aan doen dus leer er maar mee leven. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    dooddoenervo schreef:
    Goed omdat ik hier geen topic voor wil openen even dit want volgens mij past dit hier wel:
    Dit is een historische dag waarom?
    Kijk maar in de top.
    VOOR HET EERST ZIJN ER DRIE NON 1D STORY'S IN DE TOP!(yeah)
    Dit is een kleine stap voor ons maar een grote voor Q!xD

    maar toen keek ik hier en zie ik dat dit al langer is... maar goed staat het er nog eens:D

    Het is al vaker gebeurd de afgelopen week.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    dooddoenervo schreef:
    Goed omdat ik hier geen topic voor wil openen even dit want volgens mij past dit hier wel:
    Dit is een historische dag waarom?
    Kijk maar in de top.
    VOOR HET EERST ZIJN ER DRIE NON 1D STORY'S IN DE TOP!(yeah)
    Dit is een kleine stap voor ons maar een grote voor Q!xD

    maar toen keek ik hier en zie ik dat dit al langer is... maar goed staat het er nog eens:D


    Ik zie maar twee xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    tjaa als je een directioner bent dan ga je denk ik ook snel over hun schrijven. ik heb hetzelfde met mainstreet dus ik snap het wel


    Drea your life, live your dream <3

    ItsNiall schreef:
    Ik heb er geen last van, maar dat komt misschien ook omdat ik wel fan ben. Maar je kan er ook niet zo veel aan doen dus leer er maar mee leven. :Y)


    Leer er maar me leven vind ik best wel een beetje egoïstisch, de niet fans van 1D hebben ook een mening en willen misschien wel andere story lezen enzo, ik heb dit topic gemaakt om mijn mening te geven en om te zien hoe andere er over denken tuurlijk mag jij ook je mening geven maar om dat te zeggen leer er mee leven nee dat doe ik dus niet ik ben ook zeker niet uit op ruzie maar door dit soort dingen krijg ik wel haat aan 1D maar dat komt dus door de fans die zulke antwoorden geven, iedereen mag zijn eigen mening geven dat maakt ook niet uit maar ja.....


    We doen dit keer zonder terug tik.

    Ik ben het helemaal met je eens. Het is een hype, die zal ooit (HEEEL SNEL HOPELIJK) wel weer over gaan, want het word nu gewoon echt stront vervelend. En heus zullen er een aantal wel origineel zijn, maar voornamelijk is het grootste gedeelte totaal niet origineel.

    En ook ik geef gewoon mijn menig, just like everyone else here!!!!


    ~

    Ja ik ken je probleem, ik heb precies hetzelfde. Helaas is er niets aan te doen. We kunnen ze moeilijk verbieden er over te schrijven omdat een deel van Quizlet het vervelend vindt. Goed zoeken naar de originele verhalen en hopen dat de hype ooit ophoudt, dat is alles wat we kunnen doen.


    Life is hard and then we die

    Je heb helemaal gelijk


    I'm a girl in the world

    Het is een hype! Dat gaat vanzelf ook weer over? En ik snap dat het voor jullie misschien irritant is, maar het is NIET verboden op Quizlet!
    Dus wij gaan gewoon vrolijk verder met onze 1D !


    Cute as a button, every single one of you !