CURLYMONSTER schreef:
(...)
Nou, eigenlijk vind ik dit nergens op slaan. Omdat wij One Direction schrijven, betekend het niet dat wij geen Harry Potter en/of Onbekende Personen lezen. Ik lees in ieder geval wel meer dan One Direction.
Dit was alleen even als voorbeeld. Er lopen namelijk wel Directioners rond die alleen maar 1D lezen en er een groot probleem van zouden maken als er geen 1D meer in de top zou komen en in plaats daarvan er een andere hype is.
OhMyNarry schreef:
(...)
Hmm, nee niet echt! Want wij nemen de moeite om in het zoekbalkje; One Direction in te typen. En dan krijg je génoeg resultaten.
Wij zeuren nu toch ook niet dat er op dit moment geen één 1D quiz in de top staat?! Ik snap dat jullie het irritant vinden dat jullie om de minuut 1D stories om te oren vliegen, maar om er zó een probleem van te maken... Neem gewoon de moeite, en kijk tussen de lijst met stories. Dan vind je genoeg OP stories !
Er zijn dus echt wel Directioners die daar wel een probleem van zullen gaan maken, vooral als het om stories gaat. Misschien jij niet, maar anderen wel. TBH, I don't give a shit dat de top vol zit met 1D. Ik zeg alleen maar dat als de rollen omgedraaid zouden zijn, dat er wel Directioners zullen zijn die op dezelfde manier zullen reageren als sommige mensen nu doen.
From these ashes, I will rise