• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    OhMyNarry schreef:
    Het is een hype! Dat gaat vanzelf ook weer over? En ik snap dat het voor jullie misschien irritant is, maar het is NIET verboden op Quizlet!
    Dus wij gaan gewoon vrolijk verder met onze 1D !

    -.-


    Some people are art and do art at the same time

    En wat maakt het nu uit of een OP story of quiz in de top staat of niet? Lezen en maken doe je 'm toch wel, ongeacht of ie in de top staat!


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    Het is een hype! Dat gaat vanzelf ook weer over? En ik snap dat het voor jullie misschien irritant is, maar het is NIET verboden op Quizlet!
    Dus wij gaan gewoon vrolijk verder met onze 1D !


    Haha, inderdaad. :')

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 11:41 ]


    Pretty is just a pretty word.

    OhMyNarry schreef:
    En wat maakt het nu uit of een OP story of quiz in de top staat of niet? Lezen en maken doe je 'm toch wel, ongeacht of ie in de top staat!

    En als de top nou overspoeld wordt door OP stories of Harry Potter stories? Dan komen jullie als Directioners toch ook om te zeuren dat er zoveel OP stories en Harry Potter stories in de top staan en zijn jullie van mening dat er meer 1D stories in de top zouden moeten komen, hoewel jullie ze toch lezen, of ze nou in de top staan of niet.


    From these ashes, I will rise

    Threnody schreef:
    (...)
    En als de top nou overspoeld wordt door OP stories of Harry Potter stories? Dan komen jullie als Directioners toch ook om te zeuren dat er zoveel OP stories en Harry Potter stories in de top staan en zijn jullie van mening dat er meer 1D stories in de top zouden moeten komen, hoewel jullie ze toch lezen, of ze nou in de top staan of niet.


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Threnody schreef:
    (...)
    En als de top nou overspoeld wordt door OP stories of Harry Potter stories? Dan komen jullie als Directioners toch ook om te zeuren dat er zoveel OP stories en Harry Potter stories in de top staan en zijn jullie van mening dat er meer 1D stories in de top zouden moeten komen, hoewel jullie ze toch lezen, of ze nou in de top staan of niet.


    Nou, eigenlijk vind ik dit nergens op slaan. Omdat wij One Direction schrijven, betekend het niet dat wij geen Harry Potter en/of Onbekende Personen lezen. Ik lees in ieder geval wel meer dan One Direction.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 11:46 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Threnody schreef:
    (...)
    En als de top nou overspoeld wordt door OP stories of Harry Potter stories? Dan komen jullie als Directioners toch ook om te zeuren dat er zoveel OP stories en Harry Potter stories in de top staan en zijn jullie van mening dat er meer 1D stories in de top zouden moeten komen, hoewel jullie ze toch lezen, of ze nou in de top staan of niet.


    Hmm, nee niet echt! Want wij nemen de moeite om in het zoekbalkje; One Direction in te typen. En dan krijg je génoeg resultaten.
    Wij zeuren nu toch ook niet dat er op dit moment geen één 1D quiz in de top staat?! Ik snap dat jullie het irritant vinden dat jullie om de minuut 1D stories om te oren vliegen, maar om er zó een probleem van te maken... Neem gewoon de moeite, en kijk tussen de lijst met stories. Dan vind je genoeg OP stories !


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    Het is een hype! Dat gaat vanzelf ook weer over? En ik snap dat het voor jullie misschien irritant is, maar het is NIET verboden op Quizlet!
    Dus wij gaan gewoon vrolijk verder met onze 1D !


    Hier moest ik stiekem wel om lachen, maar ze heeft wel een punt. We zullen moeten wachten op de dag dat we worden verlost van die 1D-gekte. En tot die tijd hoeven we niet eens in de top te kijken om een fatsoenlijke OP-story te vinden - daar is zelfs een topic vol van (als je op de hoogte bent en niet onder een steen leeft) + er bestaat een zoekmachine.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2013 - 11:49 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Abstract schreef:
    (...)

    Hier moest ik stiekem wel om lachen, maar ze heeft wel een punt. We zullen moeten wachten op de dag dat we worden verlost van die 1D-gekte. En tot die tijd hoeven we niet eens in de top te kijken om een fatsoenlijke OP-story te vinden - daar is zelfs een topic vol van (als je op de hoogte bent en niet onder een steen leeft).


    Jij snapt het!


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hmm, nee niet echt! Want wij nemen de moeite om in het zoekbalkje; One Direction in te typen. En dan krijg je génoeg resultaten.
    Wij zeuren nu toch ook niet dat er op dit moment geen één 1D quiz in de top staat?! Ik snap dat jullie het irritant vinden dat jullie om de minuut 1D stories om te oren vliegen, maar om er zó een probleem van te maken... Neem gewoon de moeite, en kijk tussen de lijst met stories. Dan vind je genoeg OP stories !

    Als jij vind dat we er een probleem van maken, moet je er niet op reageren. Zo wordt dat 'probleem' alleen maar erger, niet? Want nu maak jíj er ook een probleem van.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Als jij vind dat we er een probleem van maken, moet je er niet op reageren. Zo wordt dat 'probleem' alleen maar erger, niet? Want nu maak jíj er ook een probleem van.


    Ik maak er geen probleem van, ik reageer op dit topic, en dat is niet verboden, toch?


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ik maak er geen probleem van, ik reageer op dit topic, en dat is niet verboden, toch?

    Dat zeg ik ook niet, maar als je er zo op door gaat maak je er juist wél een probleem van. :W En een topic maken hierover is ook niet verboden, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Ik maak er geen probleem van, ik reageer op dit topic, en dat is niet verboden, toch?
    Nee, voor jou is niks verboden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Nou, eigenlijk vind ik dit nergens op slaan. Omdat wij One Direction schrijven, betekend het niet dat wij geen Harry Potter en/of Onbekende Personen lezen. Ik lees in ieder geval wel meer dan One Direction.

    Dit was alleen even als voorbeeld. Er lopen namelijk wel Directioners rond die alleen maar 1D lezen en er een groot probleem van zouden maken als er geen 1D meer in de top zou komen en in plaats daarvan er een andere hype is.
    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Hmm, nee niet echt! Want wij nemen de moeite om in het zoekbalkje; One Direction in te typen. En dan krijg je génoeg resultaten.
    Wij zeuren nu toch ook niet dat er op dit moment geen één 1D quiz in de top staat?! Ik snap dat jullie het irritant vinden dat jullie om de minuut 1D stories om te oren vliegen, maar om er zó een probleem van te maken... Neem gewoon de moeite, en kijk tussen de lijst met stories. Dan vind je genoeg OP stories !

    Er zijn dus echt wel Directioners die daar wel een probleem van zullen gaan maken, vooral als het om stories gaat. Misschien jij niet, maar anderen wel. TBH, I don't give a shit dat de top vol zit met 1D. Ik zeg alleen maar dat als de rollen omgedraaid zouden zijn, dat er wel Directioners zullen zijn die op dezelfde manier zullen reageren als sommige mensen nu doen.


    From these ashes, I will rise

    Ik vind het wel heel apart dat er tegenwoordig eerst een top-plaats of een x aantal abo's nodig zijn om het schrijven waard te maken.


    Alleen maar tranen van geluk