• Hallo,

    Ik zie de laatste tijd bijna alleen maar verhalen en quizzen die over 1D gaan,?
    Zo is het toch niet leuk? Of ligt dat aan mij? Want ik neem aan dat niet iedereen fan is van 1D, toch? Ik ben niet z'n grote fan van hun, ik luister soms een liedje van hun maar daar blijft het ook bij.
    En ik heb het idee dat als je tegenwoordig niet over 1D ofzo iets schrijft je verhalen gewoon minder snel worden gelezen maar dat is mijn mening dat kan natuurlijk ook aan mij liggen want ik weet natuurlijk niet hoe dat bij andere verhalen is die niet van mij zijn en niet over 1D gaan.


    We doen dit keer zonder terug tik.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Je bedoelt die proxy? Ik dacht dat dat al niet meer kon?


    Dat kan wel. In principe kan je zo'n beetje alles hacken.


    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb het echt over de 1D stories in de top. Lees jij die?
    Nee, dat wel niet maar ik ben wel vaak benieuwd naar de schrijfstijl bij sommige. En mijn nichtje leest ze wel.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    Je bedoelt die proxy? Ik dacht dat dat al niet meer kon?

    Het is altijd op andere manieren mogelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb het echt over de 1D stories in de top. Lees jij die?


    Oh, en trouwens; ik lees die stories uit de top niet. Die vind ik zelf ook bagger. Ik zoek mijn verhalen.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ach, balen. Het boeide jullie toch niet, de top? Dus dan vinden jullie het vast geen probleem.

    Nou, mij wel. En jij vroeg wat er zo oneerlijk aan was, dus ik geef antwoord.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Oh, en trouwens; ik lees die stories uit de top niet. Die vind ik zelf ook bagger. Ik zoek mijn verhalen.

    Jij zoekt 1D fanfics ook, isn't? Dan vind je de 1D hype niet zo irritant. Ik heb zelfs een topic van je gezien waar je alleen One Direction fanfics zocht. En als je er geen last van hebt, snap je ons niet. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Alecia schreef:
    (...)

    Dat is gewoon chantage indeed.


    Dat noem je niet chantage, maar de kudoknop gebruiken! En niet álle abo's nemen de moeite om de kudo knop in te drukken. Jij vind het toch ook fijn om kudo's voor je story te krijgen? Zij herinnerd haar abo's er alleen maar aan dat er ook een kudo knop bestaat. En de 1D stories staan in de top, omdat ze gewoon leuk en goed geschreven zijn. Want wees eens eerlijk. Klik de eerste 1D story aan in de top die je ziet. Deze story is orgineel en de schrijfster heeft een goede schrijfstijl. De stories komen niet alleen in de top omdat het Directioners zijn die voor de lol op de kudo knop klikken! En klik nu eens op 'Top Stories Vandaag.' Nummer 6 & 10 zij OP stories. Dus zeg nu niet dat er geen OP stories in de top staan ;)


    Cute as a button, every single one of you !

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Dat noem je niet chantage, maar de kudoknop gebruiken! En niet álle abo's nemen de moeite om de kudo knop in te drukken. Jij vind het toch ook fijn om kudo's voor je story te krijgen? Zij herinnerd haar abo's er alleen maar aan dat er ook een kudo knop bestaat. En de 1D stories staan in de top, omdat ze gewoon leuk en goed geschreven zijn. Want wees eens eerlijk. Klik de eerste 1D story aan in de top die je ziet. Deze story is orgineel en de schrijfster heeft een goede schrijfstijl. De stories komen niet alleen in de top omdat het Directioners zijn die voor de lol op de kudo knop klikken! En klik nu eens op 'Top Stories Vandaag.' Nummer 6 & 10 zij OP stories. Dus zeg nu niet dat er geen OP stories in de top staan ;)


    Lol. Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien? :')


    26 - 02 - '16

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Dat noem je niet chantage, maar de kudoknop gebruiken! En niet álle abo's nemen de moeite om de kudo knop in te drukken. Jij vind het toch ook fijn om kudo's voor je story te krijgen? Zij herinnerd haar abo's er alleen maar aan dat er ook een kudo knop bestaat. En de 1D stories staan in de top, omdat ze gewoon leuk en goed geschreven zijn. Want wees eens eerlijk. Klik de eerste 1D story aan in de top die je ziet. Deze story is orgineel en de schrijfster heeft een goede schrijfstijl. De stories komen niet alleen in de top omdat het Directioners zijn die voor de lol op de kudo knop klikken! En klik nu eens op 'Top Stories Vandaag.' Nummer 6 & 10 zij OP stories. Dus zeg nu niet dat er geen OP stories in de top staan ;)

    70 kudo's en dan pas een nieuw hoofdstukje is degelijk wel chantage.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    OhMyNarry schreef:
    (...)

    Dat noem je niet chantage, maar de kudoknop gebruiken! En niet álle abo's nemen de moeite om de kudo knop in te drukken. Jij vind het toch ook fijn om kudo's voor je story te krijgen? Zij herinnerd haar abo's er alleen maar aan dat er ook een kudo knop bestaat. En de 1D stories staan in de top, omdat ze gewoon leuk en goed geschreven zijn. Want wees eens eerlijk. Klik de eerste 1D story aan in de top die je ziet. Deze story is orgineel en de schrijfster heeft een goede schrijfstijl. De stories komen niet alleen in de top omdat het Directioners zijn die voor de lol op de kudo knop klikken! En klik nu eens op 'Top Stories Vandaag.' Nummer 6 & 10 zij OP stories. Dus zeg nu niet dat er geen OP stories in de top staan ;)

    Oh jo. You must be new here. Vroeger waren er geen OP stories in de top, omdat 'Hype of the unknown stories' er nog niet was. Dankzij dat staat er op nummer 6 & 10 OP-stories. --'


    Some people are art and do art at the same time

    Macabre schreef:
    (...)
    70 kudo's en dan pas een nieuw hoofdstukje is degelijk wel chantage.


    Kijk jij snapt het.


    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    (...)
    Jij zoekt 1D fanfics ook, isn't? Dan vind je de 1D hype niet zo irritant. Ik heb zelfs een topic van je gezien waar je alleen One Direction fanfics zocht. En als je er geen last van hebt, snap je ons niet. :')


    Ja, maar als je goed keek dan zocht ik niet de normale One Direction fanfics, maar degene met een bromance erin.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Ja, maar als je goed keek dan zocht ik niet de normale One Direction fanfics, maar degene met een bromance erin.

    Ja, en dat is wat de meeste mensen zoeken. Bromances zijn vaak 16+ en dat is de hype in Q.


    Some people are art and do art at the same time

    Alecia schreef:
    (...)

    Lol. Ga jij je er nu ook nog mee bemoeien? :')


    Eigenlijk bemoeide ze zich er al mee, een paar bladzijdes terug.


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)

    Eigenlijk bemoeide ze zich er al mee, een paar bladzijdes terug.


    I know. Maar toen zei ze bye bye en dat beschouw ik als zich er niet meer mee willen bemoeien.


    26 - 02 - '16