• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb altijd gedacht dat ik met een meisje zou krijgen die nog maagd is en waarbij ik dus echt de eerste zou zijn en zij ook die van mij. Daarmee heb ik een hele tijd gezeten en soms vind ik het nog steeds geen fijne gedachte dat er jongens voor mij waren.


    Same here, er waren ook meisjes voor mij.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Ik vind dat maagdelijkheid iets is wat mannen bedacht hebben om macht te krijgen over vrouwen. Hierdoor vind ik het ook niet echt zo heel speciaal.
    De eerste keer is ook nooit leuk, met wie dan ook. Het is altijd gespannen, nerveus en voor meisjes door het meestal nog pijn ook, nog niet te spreken over de flop die het word.


    Your make-up is terrible

    Nouja ik zie het niet als iets speciaals maar heb wel ermee gewacht tot ik met een jongen was waar ik me helemaal goed bij voelde. Heb er ook geen spijt van ^^ Maar goed, je moet je ontmaagding niet echt als iets speciaals zien want de 1e keer is echt waardeloos.:Y)


    -

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Nee, het ontmaagden op zich niet. Maar ik heb wel gewoon gewacht tot ik de juiste jongen onmoette, vond ik toen dan, maar nu kijk ik er weer heel anders tegenaan omdat mijn recente vriend vééél leuker is dan de jongen die ik toen had.


    26 - 02 - '16

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Goh, ik denk dat het inderdaad wel wat opgehemeld wordt. leuk is het helemaal niet :s
    Niet dat je het zomaar met gelijk welke jongen moet doen, want het blijft toch iets dat je je altijd wel zal herinneren.
    Maar als je iemand kent waar je je goed bij voelt denk ik dat dat al veel is. Je moet daarom niet stapel zijn op hem.
    Maarja, mijn eerste keer was met mijn huidige vriend dus ik zou niet weten hoe het is om ontmaagd te worden door iemand die je niet graag ziet. Of nog erger, iemand waar je stapel op bent, en die je dan even erna dumpt ofzo (dat lijkt me heeeeel erg vreselijk..)

    En ik vond dat eigenlijk helemaal niet zo erg dat mijn vriend al verschillende meisjes gehad had. Hij wist goed wat hij deed, dus het was helemaal niet ongemakkelijk of stuntelig ofzo :)

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 10:55 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Cyborg schreef:
    (...)

    Nee, het ontmaagden op zich niet. Maar ik heb wel gewoon gewacht tot ik de juiste jongen onmoette, vond ik toen dan, maar nu kijk ik er weer heel anders tegenaan omdat mijn recente vriend vééél leuker is dan de jongen die ik toen had.


    haha, mijn ontmaagding heb ik achteraf spijt van maar mijn huidige vriendin, cyborg is veeeeeel beter dan mijn pschyco bitch ex.

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.
    T


    Tuurlijk mag dat :) mijn ontmaagding was soort van een one night stand. of ik er spijt van had alleeen van de persoon met wie ik het bed indook zeg maar maar van het gebeuren niet. Helaas voelde ik er totaal niks van en bij mij vriend wel een beetje( de pijn he xD). Persoonlijk vind ik dat het niet veel bijzonders voorstelt maar doe het met iemand waarvan je geen spijt van krijgt. Het hoeft niet perse met je vriend te zijn maar ben wel zeker van je zaak. Doe niks tegen je zin, je heb jezelf er alleen maar mee.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik zou ontmaagding niet hélemaal ophemelen, maar ik ben zelf wel van mening dat je je maagdelijkheid moet bewaren voor de ware.
    Niet om de ontmaagding, maar omdat het iets intiems is dat je met een ander doet.

    @Cas, ik vond de eerste keer anders helemaal niet zo gespannen of pijnlijk.. Ik vond het juist wel speciaal, maar niet zó speciaal als mensen het soms maken. Maar ik zou dus niet zeggen dat ontmaagding nóóit leuk is.


    You are beautiful, you are love.

    Ik bedoelde het niet zo benadrukt alsof het nooit zo kan zijn, maar het is meestal niet echt de meest prettige ervaring, ik weet zelf dat de tweede keer voor mensen vaak veel fijner en specialer is dan de eerste.
    Het was trouwens ook niet waar ik met mijn reactie op doelde, maar als jij net dat stukje eruit wil pikken, ga je gang.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 18:19 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik bedoelde het niet zo benadrukt alsof het nooit zo kan zijn, maar het is meestal niet echt de meest prettige ervaring, ik weet zelf dat de tweede keer voor mensen vaak veel fijner en specialer is dan de eerste.


    Ik bevestig dit. De eerste keer, met een ex, ging heel geforceerd. Het was alles behalve fijn. De tweede keer, met mijn huidige vriend, was vele malen fijner.


    26 - 02 - '16

    Cas schreef:
    Ik bedoelde het niet zo benadrukt alsof het nooit zo kan zijn, maar het is meestal niet echt de meest prettige ervaring, ik weet zelf dat de tweede keer voor mensen vaak veel fijner en specialer is dan de eerste.
    Het was trouwens ook niet waar ik met mijn reactie op doelde, maar als jij net dat stukje eruit wil pikken, ga je gang.


    Ik wilde je niet persoonlijk aanvallen ofzo. Toen ik het las, wou ik gewoon even reageren dat het niet nóoit leuk kan zijn. Maar als je dat niet zo benadrukkelijk bedoelde, weet ik dat nu. :Y)
    En de keren na de eerste keer zijn inderdaad veel fijner.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 18:42 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    LunarFlower schreef:
    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    Naakt door je huis rennen en denken 'shit, waar heb ik die dingen ook alweer gelaten?'

    LunarFlower schreef:
    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    Onder een kussen is een hele slimme. Ook al gebruik ik nooit condooms :'D


    26 - 02 - '16

    Sofinite schreef:
    (...)

    Naakt door je huis rennen en denken 'shit, waar heb ik die dingen ook alweer gelaten?'

    Eeh.. nee liever niet.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.