Cullens schreef:
Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel.
Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?
En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.
Goh, ik denk dat het inderdaad wel wat opgehemeld wordt. leuk is het helemaal niet
Niet dat je het zomaar met gelijk welke jongen moet doen, want het blijft toch iets dat je je altijd wel zal herinneren.
Maar als je iemand kent waar je je goed bij voelt denk ik dat dat al veel is. Je moet daarom niet stapel zijn op hem.
Maarja, mijn eerste keer was met mijn huidige vriend dus ik zou niet weten hoe het is om ontmaagd te worden door iemand die je niet graag ziet. Of nog erger, iemand waar je stapel op bent, en die je dan even erna dumpt ofzo (dat lijkt me heeeeel erg vreselijk..)
En ik vond dat eigenlijk helemaal niet zo erg dat mijn vriend al verschillende meisjes gehad had. Hij wist goed wat hij deed, dus het was helemaal niet ongemakkelijk of stuntelig ofzo
[ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 10:55 ]
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy