• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    (...)
    Ik heb er ook echt respect voor. Ik heb een tijdje iets met een Sloveense sportman gehad (damn, die had een lichaam..) maar dat werkte gewoon na een halfjaar niet meer omdat ik het niet volhield.. Ik heb er wel nog talloze romantische brieven aan overgehouden. (: Het was echt een romantische jongen, haha.


    Een Sloveense sportman? Wow, Claire hehe.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik heb echt veel respect voor jou en Nikki. Sowieso voor mensen met een langeafstandsrelatie. Hoever is het reizen totdat je bij haar kan zijn? (:
    Ik moet zo'n 5/10 minuten fietsen en ik vind het heel erg fijn, want ik kan in mijn tussenuren snel even langs als hij dan vrij is of gewoon even een half uurtje langs gaan.

    Ik had trouwens in de zomer een vakantie vriendje die ook redelijk ver weg woonde, ongeveer 1,5 uur rijden. We wilden het proberen, maar het werkte gewoon toen al niet. Dat lag ook wel aan ons allebei hoor, want als we er meer aangedaan hadden, was het misschien wel gelukt, maar ik vond het al meteen heel moeilijk.

    Dus heel veel respect voor alle mensen met een langeafstandsrelatie!

    Als je met de auto gaat kun je het doen in 2 - 2,5 uur. Maar ik reis met het OV dus ik doe er makkelijk 3 en een half uur over :'D En dat is alleen als alles goed gaat. Als er een trein uitvalt of vertraging heeft kan het enorm uitlopen.

    Maar inderdaad een lange afstand relatie is toch echt iets wat je beide moet kunnen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Inderdaad respect voor lange afstandsrelaties! Een klasgenote van me reist 6 uur naar Duitsland om haar vriend te zien. Of andersom. Ondanks dat ze elkaar niet vaak zien houden ze het echt goed uit. Vind het erg knap.
    Ik woon nu maar een halfuurtje met fiets / tien minuten met auto van m'n vriend vandaan. Als ik straks ga verhuizen word dat een uur reizen. :c Ik ga niet klagen, maar ik zal er wel aan moeten wennen.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind het sowieso knap dat mensen een lange afstandsrelatie kunnen hebben. Ik zou gek worden van jaloezie en angsten dat hij een ander meisje, dat wel bij hem in de buurt is, leuker vindt. Ik zou het echt niet uithouden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 20:25 ]


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Ik vind het sowieso knap dat mensen een lange afstandsrelatie kunnen hebben. Ik zou gek worden van jaloezie en angsten dat hij een ander meisje, dat wel bij hem in de buurt is, leuker vindt. Ik zou het echt niet uithouden.



    wij hebben soort van half tog? 38km ;x

    Impossibru schreef:
    (...)


    wij hebben soort van half tog? 38km ;x


    Nah, we zien elkaar vaak op school en we kunnen elkaar elk weekend zien.


    26 - 02 - '16

    Mitchell, jij hebt het geluk dat je Nikki nog -bijna- elk weekend ziet. Iemand die ik ken heeft nu al vier jaar -denk ik- een relatie met een uitwisselingsstudente die een jaar bij hem in de klas heeft gezeten. Het probleem is dat ze na dat jaar terug naar Amerika moest en ze nu dus elke vakantie op en neer reizen^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    Mitchell, jij hebt het geluk dat je Nikki nog -bijna- elk weekend ziet. Iemand die ik ken heeft nu al vier jaar -denk ik- een relatie met een uitwisselingsstudente die een jaar bij hem in de klas heeft gezeten. Het probleem is dat ze na dat jaar terug naar Amerika moest en ze nu dus elke vakantie op en neer reizen^^

    Dat zou ik dus echt niet kunnen. Ik word van 2 weken Nikki niet zien al helemaal gek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vind het ook erg knap dat mensen een lange afstandsrelatie kunnen volhouden. Mijn vriend en ik wonen op 7-8km van elkaar, halfuurtje fietsen, kwartiertje met de bus, en als we elkaar een week niet kunnen zien is dat al erg lang haha.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik heb eerst vier maanden een vriend gehad, ik zag hem elke dag, ook nog vaak in het weekend en het was een kwartiertje fietsen. Nu heb ik pas net weer een vriend, die zo'n 40 kilometer verderop woont en die zie ik dus véél minder, ook omdat ik het nu heel druk heb met school. En op dat soort momenten dan mis ik mijn ex wel, nou niet echt mijn ex zelf, maar het gevoel dat je elke dag bij iemand kan zijn enzo.

    Sheeran schreef:
    Ik vind het ook erg knap dat mensen een lange afstandsrelatie kunnen volhouden. Mijn vriend en ik wonen op 7-8km van elkaar, halfuurtje fietsen, kwartiertje met de bus, en als we elkaar een week niet kunnen zien is dat al erg lang haha.

    Dit + ik zit bij hem op school, dus ik zie hem elke dag in de pauzes minstens één keer, en ik heb nog natuurkunde met hem :'D
    Dus echt: respect!


    Deep inside, I've never felt alive

    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Chaos is a ladder.

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Ik zie het niet als iets heel speciaals, maar wel als iets dat ik niet aan zo maar iemand wil verliezen. Mijn ontmaagding moet wel gepaard gaan met liefde, vind ik. (:

    Mensen verklaren mijn vrien voor gek, omdat hij na 8 maanden zonder seks nog steeds bij me is. Ik heb veel respect voor hem, want er zijn veel jongens (nee, zeker niet allemaal) die dat niet vol kunnen houden en dan maar naar iemand anders toe gaan. I luf him. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.

    Ik heb altijd gedacht dat ik met een meisje zou krijgen die nog maagd is en waarbij ik dus echt de eerste zou zijn en zij ook die van mij. Daarmee heb ik een hele tijd gezeten en soms vind ik het nog steeds geen fijne gedachte dat er jongens voor mij waren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cullens schreef:
    Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel. :Y)

    Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?

    En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.


    Ik wilde wel dat het speciaal werd, maar dat zit gewoon in m'n aard, ik ben heel erg afstandelijk naar mensen, vooral naar jongens van mijn leeftijd en zou nooit iemand zomaar aan mij kunnen laten zitten. Ik denk dat het voor iedereen anders is en dus niet te bepalen valt of het speciaal moet zijn of niet. Voor sommige mensen werken one night stands beter, I don't know. Ik weet alleen dat mijn eerste keer perfect was en ik er geen spijt van kan krijgen. (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 21:51 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''