Cullens schreef:
Mag ik even snel in en uit dit topic wandelen? Ja toch? Mag vast wel.
Ik vroeg me alleen even af, hoe jullie op het volgende kijken: Zien jullie maagdelijkheid als iets speciaals? Of is het echt iets wat echt veel te veel wordt opgehemeld en zou bijvoorbeeld een ontmaagding ook als one night stand kunnen of zo?
En nee, ik zit zelf niet in zo'n situatie o.i.d. Maar ben toch benieuwd naar wat jullie daar van vinden. Aangezien ik merk dat mensen om mij heen altijd ontmaagding heel erg ophemelen als in dat het iets heel speciaals is en dat je het alleen moet laten toestaan als je van die persoon houdt, et cetera... I just don't know, maar dit onderwerp hoor ik altijd wel aanbod komen en mensen praten er echt vol 'lof' over, over dat het echt extreem speciaal moet zijn.
Ik zie het niet als iets heel speciaals, maar wel als iets dat ik niet aan zo maar iemand wil verliezen. Mijn ontmaagding moet wel gepaard gaan met liefde, vind ik. (:
Mensen verklaren mijn vrien voor gek, omdat hij na 8 maanden zonder seks nog steeds bij me is. Ik heb veel respect voor hem, want er zijn veel jongens (nee, zeker niet allemaal) die dat niet vol kunnen houden en dan maar naar iemand anders toe gaan. I luf him.
Big girls cry when their hearts are breaking