• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    [mijn topics]

    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-


    Nee. :c


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-


    Helaas niet. Alleen maar saai achter mijn computer gezeten. Wel een leuke jongen leren kennen op internet ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-

    Haha, mijn ex kwam samen met mijn beste vriendin mee voetbal kijken dus ik heb hem een enorme knuffel gegeven toen mijn clubje de CL won. -3- Maar dat is dan ook het spannendste wat er op lichamelijk contact gebied gebeurd is. :')


    ars moriendi

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-

    Nope. Nikki wilde niet mee naar mijn vader, dus ja, dan kom je niet ver.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    gisteravond nog op het laatste moment naar mijn vriend ^^

    was wel blij dat ik tegen hem aan lag, had ik ontzettend nodig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Jammer. :Y) Het spannendste gedeelte bij mij was dat de M&O leraar een hand op mijn schouder legde. Leraren doen dat echt vaak bij mij. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-

    Nope


    26 - 02 - '16

    Nope, nog 17 dagen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-

    Als vrijdag meetelt met weekend, ja. ^^ Nu ga ik m'n rode weekje weer tegemoet, dus dat is minder. ><


    You are beautiful, you are love.

    Barnabas schreef:
    Iedereen een leuk weekend gehad? -ifyouknowwhatImean-


    Nope. :(


    Bad decisions make good stories.

    Oké, ik ben er achter gekomen dat ik vaker dingen als seks enzo wil dan mijn vriend. Ik snap hem goed hoor, want hij wil graag als we alleen zijn gewoon lekker op de bank zitten en een film kijken. Gisteren was het zo dat ik hem vooral veel aan het zoenen was enzo en ik wilde ook meer, maar hij wilde dat niet. Ik vind het niet zo heel erg dat hij dat niet altijd wil, want ik heb liever dat dan dat hij dat juist alleen maar wil. Maar hij was bang dat ik het alleen maar daarom deed, dat ik daarom naar hem toe kwam, maar dat zou ik echt nooit doen. Dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt.
    Meh waarom ben ik dan weer zo snel geil? Als dat niet zo zou zijn geweest, was het heel wat makkelijker geweest.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oké, ik ben er achter gekomen dat ik vaker dingen als seks enzo wil dan mijn vriend. Ik snap hem goed hoor, want hij wil graag als we alleen zijn gewoon lekker op de bank zitten en een film kijken. Gisteren was het zo dat ik hem vooral veel aan het zoenen was enzo en ik wilde ook meer, maar hij wilde dat niet. Ik vind het niet zo heel erg dat hij dat niet altijd wil, want ik heb liever dat dan dat hij dat juist alleen maar wil. Maar hij was bang dat ik het alleen maar daarom deed, dat ik daarom naar hem toe kwam, maar dat zou ik echt nooit doen. Dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt.
    Meh waarom ben ik dan weer zo snel geil? Als dat niet zo zou zijn geweest, was het heel wat makkelijker geweest.


    Hmm, ik zou denk ik gewoon eerst de film kijken en daarna beginnen met zoenen enzo. Ik heb dat ook wel eens dat ik heel knuffelig ben, maar m'n vriend niet en dan moet ik soms gewoon even geduld hebben. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Hmm, ik zou denk ik gewoon eerst de film kijken en daarna beginnen met zoenen enzo. Ik heb dat ook wel eens dat ik heel knuffelig ben, maar m'n vriend niet en dan moet ik soms gewoon even geduld hebben. (cat)


    Het is niet dat hij niet wil zoenen ofzo, maar niet meteen ook andere dingen doen. Ik laat hem nu gewoon die stap nemen steeds, dan kan ik tenminsten niet aandringen ofzo en dan zie ik vanzelf wanneer hij het wil. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking