• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou zolang dat zo is, zie ik het probleem er niet van in :Y) Geniet ervan zolang je kunt ^^

    Hihi, I will! (;


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    Ik dacht dat jullie dat soorten dingen niet wilden doen? Vooral omdat het zulke irritante problemen met zich mee kan brengen. Nou ja, zolang het maar leuks was hé? En ik gok dat dat het was (wbw)

    Ik heb zin in aankomend weekend. Eindelijk weer bij Nikki. Ik mis haar kusjes en knuffels zo erg. T_T


    Hoe houden jullie dat vol, zo'n lange afstand ._. Het is zo moeilijk ;___;

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoe houden jullie dat vol, zo'n lange afstand ._. Het is zo moeilijk ;___;

    In het begin was het ook echt heel erg moeilijk. Haar weg zien gaan / ik die weg ga. Ik dan altijd meteen niet meer vrolijk. Nu heb ik dat af en toe nog, omdat het toch niet fijn is om zover uit elkaar te zijn.

    Ik zou willen dat we samenwoonden, zodat ik gewoon altijd bij haar kan zijn. Zou veel problemen oplossen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 17:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoe houden jullie dat vol, zo'n lange afstand ._. Het is zo moeilijk ;___;


    Ik en mijn vriend wonen niet ver van elkaar en toch zien we elkaar alleen in het weekend/vakantie hoor :o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Ik en mijn vriend wonen niet ver van elkaar en toch zien we elkaar alleen in het weekend/vakantie hoor :o

    Daar kies je dan voor lijkt me. Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch wel vaker dan elk weekend bij haar zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zag mijn vriend ook alleen maar in het weekend, wij wonen ook niet echt vlakbij elkaar. Maar sinds ik op kamers ben gaan wonen is hij ook vaker doordeweeks bij mij :9~


    -

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Daar kies je dan voor lijkt me. Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch wel vaker dan elk weekend bij haar zijn.


    Niet meteen conclusies trekken Mitchell.Zie hem liever ook elke dag Ik kies daar niet voor. Ik heb hele dagen school warmee ik al om 7 uur de trein heb en tegen 6 uur pas thuis ben. En Jetze heeft vaak avond/nacht diensten met zijn werk. Dus we hebben niet echt een keus.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 18:00 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    Niet meteen conclusies trekken Mitchell. Ik kies daar niet voor. Ik heb hele dagen school warmee ik al om 7 uur de trein heb en tegen 6 uur pas thuis ben. En Jetze heeft vaak avond/nacht diensten met zijn werk. Dus we hebben niet echt een keus.

    Good point. En ja, dan lukt het inderdaad niet echt. Jammer ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Good point. En ja, dan lukt het inderdaad niet echt. Jammer ;c


    idd jammer :( maar des te leuker is het als we elkaar zien. Of langer bij elkaat kunnen ziijn


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    idd jammer :( maar des te leuker is het als we elkaar zien. Of langer bij elkaat kunnen ziijn

    Lang bij elkaar zijn is altijd leuk *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    In het begin was het ook echt heel erg moeilijk. Haar weg zien gaan / ik die weg ga. Ik dan altijd meteen niet meer vrolijk. Nu heb ik dat af en toe nog, omdat het toch niet fijn is om zover uit elkaar te zijn.

    Ik zou willen dat we samenwoonden, zodat ik gewoon altijd bij haar kan zijn. Zou veel problemen oplossen.


    Ik weet weet hoe het is, met m'n bijna 6 maanden aan afstand en nog 15 dagen te gaan. Telkens als we naar elkaar konden afreizen en de helft van de tijd telden we nog de hoeveelheid uren dat we er nog waren, tijd was onze ergste vijand, heb ook vaak moeten huilen als ik de trein in moest, vooral de laatste keer toen het ook een crisis periode was voor ons, in December.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoe houden jullie dat vol, zo'n lange afstand ._. Het is zo moeilijk ;___;

    Ik heb er ook echt respect voor. Ik heb een tijdje iets met een Sloveense sportman gehad (damn, die had een lichaam..) maar dat werkte gewoon na een halfjaar niet meer omdat ik het niet volhield.. Ik heb er wel nog talloze romantische brieven aan overgehouden. (: Het was echt een romantische jongen, haha.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lang bij elkaar zijn is altijd leuk *O*


    Ik heb echt veel respect voor jou en Nikki. Sowieso voor mensen met een langeafstandsrelatie. Hoever is het reizen totdat je bij haar kan zijn? (:
    Ik moet zo'n 5/10 minuten fietsen en ik vind het heel erg fijn, want ik kan in mijn tussenuren snel even langs als hij dan vrij is of gewoon even een half uurtje langs gaan.

    Ik had trouwens in de zomer een vakantie vriendje die ook redelijk ver weg woonde, ongeveer 1,5 uur rijden. We wilden het proberen, maar het werkte gewoon toen al niet. Dat lag ook wel aan ons allebei hoor, want als we er meer aangedaan hadden, was het misschien wel gelukt, maar ik vond het al meteen heel moeilijk.

    Dus heel veel respect voor alle mensen met een langeafstandsrelatie!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sofinite schreef:
    (...)

    Hoe houden jullie dat vol, zo'n lange afstand ._. Het is zo moeilijk ;___;


    Ik haat afstand. Mijn geliefde vriend en ik wonen zo'n drie uur van elkaar vandaan. Zucht. Maar we zien elkaar wel geregeld. (:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 0:54 ]


    Bad decisions make good stories.

    Ik word nu al gek als ik mijn crush niet kan zien. :'D Terwijl hij op vijf minuten van mij afwoont. *zwijmelt weer weg*
    God, wat is verliefd zijn irritant als niets zeker is. :[


    "Well, well. Look who we've got here!"