• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    (...)
    Dus nu stel je voor dat we naar jou en je vriend gaan als we zin hebben?


    * ligt op de grond* xD

    dat was ook weer niet de bedoeling xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    * ligt op de grond* xD

    dat was ook weer niet de bedoeling xD

    Zo liet je het wel over komen :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Zo liet je het wel over komen :'D



    Nouja zeg....

    Zo oversekst met woorden ben ik echt niet...

    :Y):Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)


    Nouja zeg....

    Zo oversekst met woorden ben ik echt niet...

    :Y):Y)

    Nee daar gaat het ook niet om :') Je snapt het gewoon niet denk ik.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Nee daar gaat het ook niet om :') Je snapt het gewoon niet denk ik.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Whoo, mijn Endyear Assessment gehaald.. met mijn vrienden van school gechillt en genoten van de eerste zomerdag.. en seks gehad met mijn ex. It was quite the day.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Whoo, mijn Endyear Assessment gehaald.. met mijn vrienden van school gechillt en genoten van de eerste zomerdag.. en seks gehad met mijn ex. It was quite the day.


    Zo, die laatste heb je er mooi tussen gemoffeld haha.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Zo, die laatste heb je er mooi tussen gemoffeld haha.

    Haha echt he. :') Maakt het niet minder heftig. Whoa. D:


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Haha echt he. :') Maakt het niet minder heftig. Whoa. D:

    Ja, ik was het rustig aan het lezen en aan het einde dacht ineens: WACHT, WAT?


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)
    Ja, ik was het rustig aan het lezen en aan het einde dacht ineens: WACHT, WAT?
    Dat zijn de leukste zinnen :)


    Life is hard and then we die

    Ik dacht dat jullie dat soorten dingen niet wilden doen? Vooral omdat het zulke irritante problemen met zich mee kan brengen. Nou ja, zolang het maar leuks was hé? En ik gok dat dat het was (wbw)

    Ik heb zin in aankomend weekend. Eindelijk weer bij Nikki. Ik mis haar kusjes en knuffels zo erg. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cas schreef:
    (...)
    Ja, ik was het rustig aan het lezen en aan het einde dacht ineens: WACHT, WAT?

    Hahaha, dat was precies wat ik dacht toen hij de deur weer uit was. :'D
    DarkSavior schreef:
    Ik dacht dat jullie dat soorten dingen niet wilden doen? Vooral omdat het zulke irritante problemen met zich mee kan brengen. Nou ja, zolang het maar leuks was hé? En ik gok dat dat het was (wbw)

    Ik heb zin in aankomend weekend. Eindelijk weer bij Nikki. Ik mis haar kusjes en knuffels zo erg. T_T

    Tsja, I know. Maar het is toch gebeurt en het voelt eigenlijk helemaal niet erg. Hij is nog altijd een van mijn allerbeste vrienden en we hebben afgesproken dat we gewoon vrijheid willen. Dusja, ik zoek er maar niet teveel achter. It felt good indeed. :Y)


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Tsja, I know. Maar het is toch gebeurt en het voelt eigenlijk helemaal niet erg. Hij is nog altijd een van mijn allerbeste vrienden en we hebben afgesproken dat we gewoon vrijheid willen. Dusja, ik zoek er maar niet teveel achter. It felt good indeed. :Y)

    Nou zolang dat zo is, zie ik het probleem er niet van in :Y) Geniet ervan zolang je kunt ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik dacht dat jullie dat soorten dingen niet wilden doen? Vooral omdat het zulke irritante problemen met zich mee kan brengen. Nou ja, zolang het maar leuks was hé? En ik gok dat dat het was (wbw)

    Ik heb zin in aankomend weekend. Eindelijk weer bij Nikki. Ik mis haar kusjes en knuffels zo erg. T_T


    Ik leef met je mee om je vriendin zo lang te missen...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Cyborg schreef:
    (...)

    Bij mij is dat ook zo. Mijn vriend wil ook meer dingen proberen dan ik.


    sorry (flower)

    ik heb vaak inderdaad vaker zin. maar ik denk dat per persoon heel erg veel verschil uitmaakt. en ik heb ook zon vriendin als cyborg die het soms ook een beetje uitlokt dat ik vaak zin heb (cat)