• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Mijn vriend en ik waren allebei nog maagd maar ik weet zeker dat hij - net zoals ik - het geen fijn idee zouden hebben gevonden als er al iemand anders was geweest. Daarbij zou ik het niet erg vinden, maar ik zou er niet aan willen denken.


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Bolin schreef:
    Mijn vriend en ik waren allebei nog maagd maar ik weet zeker dat hij - net zoals ik - het geen fijn idee zouden hebben gevonden als er al iemand anders was geweest. Daarbij zou ik het niet erg vinden, maar ik zou er niet aan willen denken.


    Ik heb dan wel niet een vriend (gehad), maar het lijkt mij ook wel erg fijn om samen dit te ontdekken. Immers, als hij of ik al eerder seks heeft gehad, zou ík mij in ieder geval heel awkward voelen; alsof ik het fout zou kunnen doen omdat hij al weet ,,hoe'' het moet en wat hij ,,fijn'' vindt. Ik zou er geen problemen mee hebben, daar niet van, want een goede vriend zou respecteren - en ik ook hem - dat de ander geen ervaring heeft. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind het groot en deels onzin, ook al is er al iemand geweest, met een ander is het toch niet hetzelfde en valt er heel veel opnieuw te ontdekken of op een andere manier. Het is niet zo dat hiermee alles al geweest is en dat jij maar gewoon de volgende heeft bij wie alles precies hetzelfde gaat. Elk persoon is anders, elkaars lichaam verkennen is altijd iets nieuws, zelfs geld voor wat je fijn vind met dat persoon.


    Your make-up is terrible

    Ik vind dat een beetje raar. Zolang hij geen seks heeft met een ander TIJDENS jullie relatie is er toch geen probleem?
    Je kan toch niet verwachten dat iedereen bij zijn eerste partner blijft?
    Ik vond het zelfs een geruststellende gedachte dat het niet zijn eerste keer was, dat hij wist wat hij deed. Daardoor was ik zelf veel meer op men gemak en was er helemaal niks awkward aan :)
    En zoals Cas zegt: iedereen is toch anders, dus je leert steeds weer nieuwe dingen. En iedereen vindt andere dingen fijn of niet fijn.

    Ik zou er wel problemen mee hebben moest hij gedetailleerd over zijn exen beginnen... Of mij vergelijken, want dat is inderdaad wel een punt waar je je wat onzeker kan door voelen.
    Maar zolang dat niet gebeurt, is er voor mij geen probleem...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    een vraagje aan alle meiden:

    Ik ben na mijn stopweek weer begonnen met de pil maar ik ben nu al 3 dagen aan het slikken maar ben nog steeds ongesteld...
    ik weet niet goed wat ik hiermee moet...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    een vraagje aan alle meiden:

    Ik ben na mijn stopweek weer begonnen met de pil maar ik ben nu al 3 dagen aan het slikken maar ben nog steeds ongesteld...
    ik weet niet goed wat ik hiermee moet...


    Dat is altijd zo hoor. Als je weer begint met de pil raak je er niet magische wijze on-ongesteld van. Je moet toch wel rekenen op de 3-7 dagen ongesteld zijn elke keer.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Dat is altijd zo hoor. Als je weer begint met de pil raak je er niet magische wijze on-ongesteld van. Je moet toch wel rekenen op de 3-7 dagen ongesteld zijn elke keer.


    Dat weet ik maar normaal is het zo als ik weer met de pil begin, is het max drie dagen en dan is het weg


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Dat weet ik maar normaal is het zo als ik weer met de pil begin, is het max drie dagen en dan is het weg


    Het gaat vanzelf wel weg denk ik. Ik heb altijd een hele korte tijd dat ik ongesteld ben, van dinsdagochtend tot en met vrijdagochtend en vrijdagavond begin ik altijd pas weer met de pil.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Het gaat vanzelf wel weg denk ik. Ik heb altijd een hele korte tijd dat ik ongesteld ben, van dinsdagochtend tot en met vrijdagochtend en vrijdagavond begin ik altijd pas weer met de pil.


    oke thanks, maar ik moest het heel even zeker weten want na 5 jaar de pil slikken zonder problemen is dit wel even raar:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Kenshin --> Aerion
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dit:

    Cas schreef:
    Ik vind het groot en deels onzin, ook al is er al iemand geweest, met een ander is het toch niet hetzelfde en valt er heel veel opnieuw te ontdekken of op een andere manier. Het is niet zo dat hiermee alles al geweest is en dat jij maar gewoon de volgende heeft bij wie alles precies hetzelfde gaat. Elk persoon is anders, elkaars lichaam verkennen is altijd iets nieuws, zelfs geld voor wat je fijn vind met dat persoon.


    En dit:
    delightful schreef:
    Ik vind dat een beetje raar. Zolang hij geen seks heeft met een ander TIJDENS jullie relatie is er toch geen probleem?
    Je kan toch niet verwachten dat iedereen bij zijn eerste partner blijft?
    Ik vond het zelfs een geruststellende gedachte dat het niet zijn eerste keer was, dat hij wist wat hij deed. Daardoor was ik zelf veel meer op men gemak en was er helemaal niks awkward aan :)
    En zoals Cas zegt: iedereen is toch anders, dus je leert steeds weer nieuwe dingen. En iedereen vindt andere dingen fijn of niet fijn.

    Ik zou er wel problemen mee hebben moest hij gedetailleerd over zijn exen beginnen... Of mij vergelijken, want dat is inderdaad wel een punt waar je je wat onzeker kan door voelen.
    Maar zolang dat niet gebeurt, is er voor mij geen probleem...


    Is ook mijn mening hierover ^^


    Life is hard and then we die

    Voor mij geldt: Als ik hem maar gewoon voor honderd procent vertrouw en écht van hem houd. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bolin schreef:
    Mijn vriend en ik waren allebei nog maagd maar ik weet zeker dat hij - net zoals ik - het geen fijn idee zouden hebben gevonden als er al iemand anders was geweest. Daarbij zou ik het niet erg vinden, maar ik zou er niet aan willen denken.


    ik zou blij zijn als hij of zij al ervaring heeft. scheelt een hoop gedoe in de eerste keer die je dan zou hebben.

    ik had zelf al iets ervaring toen ik het voor het eerst met mijn huidige vriendin deed. maakte me het wel makelijker.

    Ik heb gisteren voor het eerst mijn vriend gepijpt en ik vind dat serieus leuk om te doen haha. Zijn er meer mensen die daar totaal geen problemen mee hebben?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb gisteren voor het eerst mijn vriend gepijpt en ik vind dat serieus leuk om te doen haha. Zijn er meer mensen die daar totaal geen problemen mee hebben?


    Ik vind het ook niet erg, maar zolang het niet te lang duurt, want dan krijg ik een lamme kaak haha.


    Your make-up is terrible