• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet erg, maar zolang het niet te lang duurt, want dan krijg ik een lamme kaak haha.


    Haha ik kreeg wel last van mijn nek, nu nog steeds maar goed. Hij vond het helemaal geweldig en dat vind ik dan weer zo leuk. Ik dacht alleen wel dat het echt vies zou zijn, maar dat is echt totaal niet. Ik ben aftrekken een beetje zat, dan krijg ik zo'n lamme hand haha. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gepijpt worden is echt heerlijk T_T Helaas heb ik al een tijdje niks meer gehad ;c

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 15:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Ik heb gisteren voor het eerst mijn vriend gepijpt en ik vind dat serieus leuk om te doen haha. Zijn er meer mensen die daar totaal geen problemen mee hebben?

    Uh in het begin niet meteen. Ik ging constant bijna over m'n nek haha :')
    Maar ik vind het nu heel erg leuk om te doen, vind mijn vriend ook niet erg mehe.


    -

    Cas schreef:
    (...)

    Ik vind het ook niet erg, maar zolang het niet te lang duurt, want dan krijg ik een lamme kaak haha.


    precies dit haha. Heb ik nou altijd last van haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dumbledore schreef:
    Ik heb gisteren voor het eerst mijn vriend gepijpt en ik vind dat serieus leuk om te doen haha. Zijn er meer mensen die daar totaal geen problemen mee hebben?

    Dat vind je vriendje vast wel leuk ;p.
    Ik hoor persoonlijk alleen maar jongens klagen dat hun vriendin niets wil doen.


    I am an idiot, I move.

    Genius schreef:
    (...)
    Uh in het begin niet meteen. Ik ging constant bijna over m'n nek haha :')
    Maar ik vind het nu heel erg leuk om te doen, vind mijn vriend ook niet erg mehe.


    Haha ik ging ook bijna over mijn nek toen ik het wat verder deed, want op het begin deed ik nog een beetje voorzichtig maar op een gegeven moment zat ik daar half over mijn nek te gaan. Beetje jammer. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Unvernunft schreef:
    (...)
    Dat vind je vriendje vast wel leuk ;p.
    Ik hoor persoonlijk alleen maar jongens klagen dat hun vriendin niets wil doen.


    Haha dat weet ik wel zeker dat hij dat leuk vind!
    Ja dat hoor ik inderdaad ook, arme jongens haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DarkSavior schreef:
    Gepijpt worden is echt heerlijk T_T Helaas heb ik al een tijdje niks meer gehad ;c


    Aawh oke. Je hebt iig al geluk dat Nikki het niet erg vind om te doen! :Y)
    Ik ken een meisje dat haar vriend nooit pijpt omdat ze dat vies vind.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Haha ik ging ook bijna over mijn nek toen ik het wat verder deed, want op het begin deed ik nog een beetje voorzichtig maar op een gegeven moment zat ik daar half over mijn nek te gaan. Beetje jammer. :3

    Is ook wel logisch toch? Je stopt wel een heel ding in je mond waarvan je niet weet hoe het smaakt ofzo :'D

    Nu moet ik ook wel zeggen dat ik een beetje 'gedwongen' werd om te gaan pijpen, en toen zijn we daarna onder de douche verder gegaan zodat ik tenminste het kon uitspugen als ik het vies vond :'D En de eerste keer dat ik ging aftrekken ging ik ook bijna over mijn nek. Omdat ik niet had verwacht dat het vel zo mee zou bewegen hahaha. Gelukkig ben ik er wel vanaf nu :')


    -

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Aawh oke. Je hebt iig al geluk dat Nikki het niet erg vind om te doen! :Y)
    Ik ken een meisje dat haar vriend nooit pijpt omdat ze dat vies vind.


    Ik doe het ook niet vaak hoor, vaak omdat ik gewoon een lamme kaak krijg of een beetje moet kokhalsen. Mijn vriend, als ie een vermoede heeft dat we wat gaan doen die avond maakt ie zijn penis nog eens een keer extra schoon (niet dattie vies is xD) daardoor is het niet zo vies


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Genius schreef:
    (...)
    Is ook wel logisch toch? Je stopt wel een heel ding in je mond waarvan je niet weet hoe het smaakt ofzo :'D

    Nu moet ik ook wel zeggen dat ik een beetje 'gedwongen' werd om te gaan pijpen, en toen zijn we daarna onder de douche verder gegaan zodat ik tenminste het kon uitspugen als ik het vies vond :'D En de eerste keer dat ik ging aftrekken ging ik ook bijna over mijn nek. Omdat ik niet had verwacht dat het vel zo mee zou bewegen hahaha. Gelukkig ben ik er wel vanaf nu :')


    Oh ik heb het wel helemaal uit mezelf gedaan. Ik was het aftrekken echt zat, ik wist steeds maar niet hoe ik moest gaan liggen en ik hield het maar heel kort vol. Ik heb alleen al wel gezegd dat hij absoluut niet in mijn mond mag klaar komen, dat moet ik echt niet hebben haha. Ik heb hem sowieso gisteren niet klaar laten komen, want dat lukte nog niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amell schreef:
    (...)

    Ik doe het ook niet vaak hoor, vaak omdat ik gewoon een lamme kaak krijg of een beetje moet kokhalsen. Mijn vriend, als ie een vermoede heeft dat we wat gaan doen die avond maakt ie zijn penis nog eens een keer extra schoon (niet dattie vies is xD) daardoor is het niet zo vies


    Haha dat is wel goeie. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb gisteren voor het eerst mijn vriend gepijpt en ik vind dat serieus leuk om te doen haha. Zijn er meer mensen die daar totaal geen problemen mee hebben?


    Ik vind het niet erg om te doen. Ik begin alleen meteen te kokhalzen en ik krijg meteen traanogen.

    Mijn vriend vindt dat echt geweldig en vraagt er ook regelmatig om. Ik weet nog de eerste keer, was onder de douche... Begon ie heel leuk direct mee te stoten omdat ie veel langer ervaring had dus dat blijkbaar gewend was... Maar ik ging natuurlijk telkens kokhalzen, ik schrok me een ongeluk. ><
    Daardoor kon ik het ook niet volhouden, heb 'm dat direct afgeleerd. De tweede keer ging dan ook veel beter en hij was letterlijk verbaasd dat ik alles gewoon in één keer doorslikte en niet in paniek raakte of over mn nek ging. Tja.

    Anywaaaay, m'n verhuizing is Donderdag, so we all know what that means.. ;D


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    DarkSavior schreef:
    Gepijpt worden is echt heerlijk T_T Helaas heb ik al een tijdje niks meer gehad ;c


    true, gepijpt worden is heerlijk :Y) maar iemand beffen is ook heerlijk om te doen (A)
    ik las ook over mee bewegen en kokhalzen.. soms beweeg ik wel eens maar dan wordt het wat anders :'). aan kokhalzen en alles doe ik niet.. vindt ik niet respectvol naar mijn vriendin.

    wat vinden jullie meiden ervan om gebeft te worden dan?