• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Eh, ik had ze altijd overal en nergens, maar gebruik(te) ze nooit.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb altijd gedacht dat ik met een meisje zou krijgen die nog maagd is en waarbij ik dus echt de eerste zou zijn en zij ook die van mij. Daarmee heb ik een hele tijd gezeten en soms vind ik het nog steeds geen fijne gedachte dat er jongens voor mij waren.

    Echt waar ja? Want de jongen die mij ontmaagde had ook al andere meisjes gehad. Ik heb daar nooit een probleem in gezien. Waarom vind je dat soms zo lastig dan? Dat was toch in het verleden en ze is nu toch helemaal van jou alleen (:?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Echt waar ja? Want de jongen die mij ontmaagde had ook al andere meisjes gehad. Ik heb daar nooit een probleem in gezien. Waarom vind je dat soms zo lastig dan? Dat was toch in het verleden en ze is nu toch helemaal van jou alleen (:?


    En ik vind ook niet dat je die dingen moet verwachten als je 17 bent haha. Ik vind het sowieso een beetje onzin om er nog moeite mee te hebben, het is allemaal verleden tijd.


    Your make-up is terrible

    LunarFlower schreef:
    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    eeeehm ik gebruik geen condoom maar wat cyborg zei is wel handig


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LunarFlower schreef:
    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    Never used one.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ribery schreef:
    (...)
    Echt waar ja? Want de jongen die mij ontmaagde had ook al andere meisjes gehad. Ik heb daar nooit een probleem in gezien. Waarom vind je dat soms zo lastig dan? Dat was toch in het verleden en ze is nu toch helemaal van jou alleen (:?

    Ik vind het vies. Ik kan niet tegen de gedachte dat ik ergens in zit wat al door andere gebruikt is. Dat idee stoot me heel erg af. Ik weet dat het mijn probleem is en echt nergens op slaat, maar ondertussen zit ik er wel mee, ook al zet ik me er gewoon over heen.
    Het is iets wat zich heeft vast geboord in mijn hoofd. Daarom hoef ik bepaalde dingen van Nikki seksleven ook gewoon niet te weten.

    Cas schreef:
    (...)

    En ik vind ook niet dat je die dingen moet verwachten als je 17 bent haha. Ik vind het sowieso een beetje onzin om er nog moeite mee te hebben, het is allemaal verleden tijd.

    Nou sorry dat ik zo laat ben. En ik heb er wel problemen mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    LunarFlower schreef:
    Ik heb een vraagje.. Waar laten jullie het condoom vlak voordat je seks hebt?
    Je weet natuurlijk nooit van te voren dat het gaat gebeuren, maar stél dat het gebeurt en ik hem 'm nodig dan kan die maar beter ergens op een makkelijk bereikbare plek liggen :')


    Ehm, in mijn nachtkastje liggen ze geloof ik. Maar ik gebruik ze niet. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Cas schreef:
    (...)

    En ik vind ook niet dat je die dingen moet verwachten als je 17 bent haha. Ik vind het sowieso een beetje onzin om er nog moeite mee te hebben, het is allemaal verleden tijd.

    Ik snap eigenlijk wel dat je daar moeite mee hebt. Ik had daar ook moeite mee bij mijn ex-vriend. Ik heb dan het gevoel dat ze me vergelijken met anderen en dat idee stak me altijd heel hard tegen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou sorry dat ik zo laat ben. En ik heb er wel problemen mee.


    Ik snap je opzich wel hoor, ik heb ook soms gehad dat ik even dacht aan het feit dat wat hij met mij doet, ook met anderen heeft gedaan. Heel veel anderen en dan ga ik me juist een beetje afvragen van hoe anders het met mij is of juist niet, ik wilde juist weten en soms gaf 'ie er wel eens een opmerking over, dat het inderdaad anders was dan hij met anderen gewend was, er zijn bepaalde dingen die er bij hem gebeuren die eerst nooit voorkwamen en dat soort dingetjes vind ik wel leuk om te weten. c:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik snap je opzich wel hoor, ik heb ook soms gehad dat ik even dacht aan het feit dat wat hij met mij doet, ook met anderen heeft gedaan. Heel veel anderen en dan ga ik me juist een beetje afvragen van hoe anders het met mij is of juist niet, ik wilde juist weten en soms gaf 'ie er wel eens een opmerking over, dat het inderdaad anders was dan hij met anderen gewend was, er zijn bepaalde dingen
    die er bij hem gebeuren die eerst nooit voorkwamen en dat soort dingetjes vind ik wel leuk om te weten. c:

    Ik vind het ook leuk om te horen dat ik beter ben / dingen anders doe hoor. Het is nou niet zo dat ik Nikki zelf afstotend vind, alles behalve. Ik krijg alleen dat idee zo moeilijk uit mijn hoofd. Ik vind het zelf erg vervelend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, lastig zeg. Met mijn laatste vriend had ik het eigenlijk nooit over de seks die hij had met andere meisjes. Ik hoef dat allemaal niet te weten. Het is wel leuk om te horen dat hij me nog altijd het leukste meisje vind dat hij ooit gehad heeft, haha. We zijn nog steeds zo goed als beste vrienden, dus dat is gewoon fantastisch. De Jip & Janneke van onze opleiding zoals ze ons nu al bestempeld hebben, lol.


    ars moriendi

    Je vind het vies? Ga er dan gewoon niet in, probleem opgelost :'D

    Ach mijn vriend en ik hebben beide anderen gehad en ik vind het prima. Ik weet toch wel dat ik beter ben dan die anderen hehe


    -

    Ik heb er nooit over gepraat met mijn vriend. Het enige wat hij ooit zei is dat hij spijt had van zijn ex en met dat probleem zit ik dus ook :'D


    26 - 02 - '16

    Ik heb in totaal twee jongens ontmaagd (mijn eerste en mijn tweede, mijn tweede was overigens op dat moment ook 17 ;P) en mijn huidige 'vriend' heeft maar 3x seks gehad voor mij met 1 ander persoon. Ik heb er over het algemeen weinig moeite mee dat ze voor mij seks hebben gehad, ik zou het daarentegen wel erg vinden als ze het er continu over zouden hebben. Dan zou ik me inderdaad wel vies voelen. Maar nu, nee, eigenlijk niet. Ik heb het wel prima naar mijn zin zo eigenlijk :P


    Life is hard and then we die

    Mja, ik vond het niet echt een lekker idee, maar ik heb nooit seks gehad. De jongen die ik leuk vind, is gelukkig maagd. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"