• Dit is part 4 van manipuleert hij me? Of het gaat toch over dat onderwerp. Dus ik raad je aan eerst dat te lezen als je dit wilt volgen.
    Deel één: https://www.quizlet.nl/topic/184035-manipuleert-hij-me/
    Deel twee: https://www.quizlet.nl/topic/184042-manipuleert-hij-me-vervolg/
    Deel drie: https://www.quizlet.nl/topic/184127-manipuleert-hij-me-deel-drie/?page=last#6553598

    Als je de vorige delen niet gelezen hebt gaat dit echt Chinees voor je zijn, geloof mij.
    Maar ok, jullie mogen me één voor één een serieuze mep komen geven. Maar echt een bitch slap, want dat verdien ik helemaal...
    Jullie kunnen het al raden: ik heb terug contact met hem gezocht. En dat is niet eens het ergste. Na een serieus gesprek te hebben, babbelde we over koetjes en kalfjes. We vertelden aan elkaar hoe de afgelopen weken waren. Ik liet hem zien hoe ik eruit zag op mijn proclamatie, hij reageerde erop met de woorden: "Howla powla, 10/10 would bang ;)"
    In de plaats daar zeer droog of afstandelijk op te reageren, omdat we net elkaar terug spraken, ging ik er dieper op in. Ik genoot, schaamtekijk genoeg, van deze aandacht. En dus ging het gesprek de seksistische kant op.

    Ik had echt iets moeten hebben van: ho stop dit. Dit loopt weer gegarandeerd verkeerd af. In de plaats daarvan hebben we vandaag afgesproken. Hij had alleen maar paar uur tijd of zo, want hij moest zijn zus helpen met verhuizen. En ja, we hebben seks gehad. En bij gepraat, dus het was gelukkig niet enkel seks. Het voelde... goed met hem. Alsof het zo hoorde te zijn.

    Nadat ik uit zijn huis gegaan was, kreeg ik tien minuten later een sms met: Hey, hopelijk vond je het leuk? Sorry dat je zo snel weg moest. En dat hij zeker volgende week nog eens wilt afspreken, terwijl hij weet dat ik volgende week mijn regels zal krijgen.

    De enige vriendin waar ik dit aan vertelt heb, denkt dat hij zogezegd met me gaat afspreken maar het nog gaat afzeggen, omdat hij weet dat er geen seks gaat zijn. En wat hoop ik enorm dat ze ongelijk heeft. Wat hoop ik dat hij toch wat goeds in zich heeft, en hij het uiteindelijk goed met me voorheeft. Want ik wéét anders dat ik enorm hard ga vallen en heel veel pijn ga hebben.

    Misschien is dit allemaal ongelooflijk dom van mij. Of wie weet hoort het wel zo te gaan? Ik weet het niet. Wat ik wél weet is dat het echt goed voelde met hem. Is dat naïef van mij? Oh god, er gaat nu zoveel door me heen!

    Persoonlijk vind ik dit niet de meest slimme zet, aangezien je enkele topics geleden geen idee had wat je met hem aanmoest en tot de conclusie kwam dat het beter was als je alles verbrak. Verder is het geheel jouw keuze en hoop ik dat je - je geluk vindt, op welke manier dan ook. Succes in ieder geval (:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2017 - 21:33 ]


    26 - 02 - '16

    Eens met de persoon hierboven.. Geen slimme zet.. Desondanks blijft het jouw keuze, maar naar wat ik op de vorige topics heb gelezen zit je aan het haakje.. Ik denk niet dat het een gemis is van hem maar eerder van het idee van hem en de aandacht. Maar zoals ik al zei, het blijft jouw keuze en als jij je er goed bij voelt dan moet je het zo houden ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Morii schreef:
    Persoonlijk vind ik dit niet de meest slimme zet, aangezien je enkele topics geleden geen idee had wat je met hem aanmoest en tot de conclusie kwam dat het beter was als je alles verbrak. Verder is het geheel jouw keuze en hoop ik dat je - je geluk vindt, op welke manier dan ook. Succes in ieder geval (:


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Het is niet de slimste zet, maar zoals de mensen hierboven zeggen is het geheel jouw keuze. Ik hoop dat je relatie goed met hem gaat en dat er niets misgaat

    Eens met iedereen hierboven.
    Het is jouw keuze en sorry dat ik er geen goed gevoel bij heb, want ik weet heel zeker dat deze relatie gedoemd is tot mislukken.

    Ik raad je aan dit probleem niet alleen op dit forum te bespreken, maar ook met jouw ouders of met een therapeut.
    Dit heeft naar mijn mening niks meer met echte liefde te maken, maar puur met een gevoel van een algemeen gemis en niet alleen willen zijn.
    Dat is niet altijd het zelfde als houden van.

    Misschien moet je erbij stilstaan of je niet hem, maar de aandacht die hij je geeft, mist. Ik denk dat je iemand wil die je aandacht geeft en het gevoel geeft dat ie je graag ziet. Dus niet per sé hem. Dat verklaart het feit dat je snel weer op Tinder ging na de breuk.

    Ik raad je aan het contact toch weer af te bouwen of te verbreken. Als je volgende week hem toch weer ziet, vermijd seks. Er zijn jongens die het niet erg vinden tijdens de regels seks te hebben, hoor. Of wie weet is dit gewoon een idee van hem je vertrouwen terug te winnen?

    Spendeer meer tijd met je vriendinnen of familie, mensen die je wel alleen goed doen voelen. Of wat dacht je van nieuwe mensen leren kennen hier op Quizlet? Er zijn er genoeg die hier voor open staan. ^^ (Mij mag je gerust aanspreken als je zin hebt in een gesprek!) Het is belangrijk dat je nu even afleiding zoekt in andere dingen die je gelukkig maken.

    En ook al zal Tim zich nu gedragen, het blijft toch pijnlijk te weten dat hij je voordien gebruikte? En ik denk niet dat je met 100% vertrouwen verder kan gaan met hem. Door wat hij je aandeed, zal je blijven twijfelen. Ik zeg niet dat het niet goed kan komen na een grote ruzie/breuk. Er zijn koppels die toch weer samen zijn na een grote ruzie, maar de redenen van die ruzies zijn wat anders. Meestal gaat het daar om het feit dat ze te weinig tijd met elkaar doorbrachten, de ene te jaloers was,... Maar zij zagen elkaar toen nog wel altijd oprecht graag. En ik denk dat Tim je nooit echt graag heeft gezien zoals jij hem graag ziet. Ik denk dat het na een tijdje weer hetzelfde gaat zijn als daarvoor.

    Maak alsjeblieft de juiste keuze voor jezelf. Ik denk dat verder gaan met hem niet de juiste keuze is.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 11:47 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Misschien moet je erbij stilstaan of je niet hem, maar de aandacht die hij je geeft, mist. Ik denk dat je iemand wil die je aandacht geeft en het gevoel geeft dat ie je graag ziet. Dus niet per sé hem. Dat verklaart het feit dat je snel weer op Tinder ging na de breuk.

    Ik raad je aan het contact toch weer af te bouwen of te verbreken. Als je volgende week hem toch weer ziet, vermijd seks. Er zijn jongens die het niet erg vinden tijdens de regels seks te hebben, hoor. Of wie weet is dit gewoon een idee van hem je vertrouwen terug te winnen?

    Spendeer meer tijd met je vriendinnen of familie, mensen die je wel alleen goed doen voelen. Of wat dacht je van nieuwe mensen leren kennen hier op Quizlet? Er zijn er genoeg die hier voor open staan. ^^ (Mij mag je gerust aanspreken als je zin hebt in een gesprek!) Het is belangrijk dat je nu even afleiding zoekt in andere dingen die je gelukkig maken.

    En ook al zal Tim zich nu gedragen, het blijft toch pijnlijk te weten dat hij je voordien gebruikte? En ik denk niet dat je met 100% vertrouwen verder kan gaan met hem. Door wat hij je aandeed, zal je blijven twijfelen. Ik zeg niet dat het niet goed kan komen na een grote ruzie/breuk. Er zijn koppels die toch weer samen zijn na een grote ruzie, maar de redenen van die ruzies zijn wat anders. Meestal gaat het daar om het feit dat ze te weinig tijd met elkaar doorbrachten, de ene te jaloers was,... Maar zij zagen elkaar toen nog wel altijd oprecht graag. En ik denk dat Tim je nooit echt graag heeft gezien zoals jij hem graag ziet. Ik denk dat het na een tijdje weer hetzelfde gaat zijn als daarvoor.

    Maak alsjeblieft de juiste keuze voor jezelf. Ik denk dat verder gaan met hem niet de juiste keuze is.


    Het kan heel goed waar zijn wat je daar zegt... Ik denk dat je voor de helft gelijk hebt. Want ik zie hem graag, hoewel ik hem liever zou haten. Maar ik beslis niet op wie ik voor het eerst stapelverliefd word. Nee, het afspreken gaat niet door zoals je kan lezen in deel vijf: https://www.quizlet.nl/topic/184330-manipuleert-hij-me-deel-vijf-ik-wil-van-hem-af/

    En dat is hoogstwaarschijnlijk omdat ik mijn regels heb. Zou je me ook raad kunnen geven bij deel vijf? Ik heb namelijk al best veel aan deze comment van je. Bedankt dat ik bij je terecht kan en misschien stuur ik je inderdaad nog een bericht! ^^