Dumbledore schreef:
Oké, ik ben er achter gekomen dat ik vaker dingen als seks enzo wil dan mijn vriend. Ik snap hem goed hoor, want hij wil graag als we alleen zijn gewoon lekker op de bank zitten en een film kijken. Gisteren was het zo dat ik hem vooral veel aan het zoenen was enzo en ik wilde ook meer, maar hij wilde dat niet. Ik vind het niet zo heel erg dat hij dat niet altijd wil, want ik heb liever dat dan dat hij dat juist alleen maar wil. Maar hij was bang dat ik het alleen maar daarom deed, dat ik daarom naar hem toe kwam, maar dat zou ik echt nooit doen. Dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt.
Meh waarom ben ik dan weer zo snel geil? Als dat niet zo zou zijn geweest, was het heel wat makkelijker geweest.
Dat ken ik!
Je moet je er gewoon overzetten. Niks meer verwachten. En dan is het nog zo leuk als hij eens actie onderneemt !Tenzij hij natuurlijk echt bijna nooit wilt, dan praat je best eens met hem.
Maar zoals je zegt is het inderdaad wel fijn om te weten dat je vriend je echt wel graag ziet en niet enkel bij jou is voor de seks
![:) :)](/images/smilies/smile14.png)
(kwestie van de dingen positief te bekijken, I like
![:3 :3](/images/smilies/smile3.gif)
)
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy