• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 10:09 ]


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Oké, ik ben er achter gekomen dat ik vaker dingen als seks enzo wil dan mijn vriend. Ik snap hem goed hoor, want hij wil graag als we alleen zijn gewoon lekker op de bank zitten en een film kijken. Gisteren was het zo dat ik hem vooral veel aan het zoenen was enzo en ik wilde ook meer, maar hij wilde dat niet. Ik vind het niet zo heel erg dat hij dat niet altijd wil, want ik heb liever dat dan dat hij dat juist alleen maar wil. Maar hij was bang dat ik het alleen maar daarom deed, dat ik daarom naar hem toe kwam, maar dat zou ik echt nooit doen. Dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt.
    Meh waarom ben ik dan weer zo snel geil? Als dat niet zo zou zijn geweest, was het heel wat makkelijker geweest.

    Ik heb het juist andersom. Ik wil vaker en meer dan Nikki. Zou willen dat zij zo vaak zin had.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb het juist andersom. Ik wil vaker en meer dan Nikki. Zou willen dat zij zo vaak zin had.


    Bij mij is dat ook zo. Mijn vriend wil ook meer dingen proberen dan ik.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Bij mij is dat ook zo. Mijn vriend wil ook meer dingen proberen dan ik.

    Nou, ik hoef niet perse dingen te proberen. Ik wil het gewoon doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou, ik hoef niet perse dingen te proberen. Ik wil het gewoon doen :Y)


    Nee, maar op seksueel gebied wil hij meer dingen proberen dan ik. :'D


    26 - 02 - '16

    Dumbledore schreef:
    Oké, ik ben er achter gekomen dat ik vaker dingen als seks enzo wil dan mijn vriend. Ik snap hem goed hoor, want hij wil graag als we alleen zijn gewoon lekker op de bank zitten en een film kijken. Gisteren was het zo dat ik hem vooral veel aan het zoenen was enzo en ik wilde ook meer, maar hij wilde dat niet. Ik vind het niet zo heel erg dat hij dat niet altijd wil, want ik heb liever dat dan dat hij dat juist alleen maar wil. Maar hij was bang dat ik het alleen maar daarom deed, dat ik daarom naar hem toe kwam, maar dat zou ik echt nooit doen. Dat heb ik hem ook even duidelijk gemaakt.
    Meh waarom ben ik dan weer zo snel geil? Als dat niet zo zou zijn geweest, was het heel wat makkelijker geweest.


    Dat ken ik!
    Je moet je er gewoon overzetten. Niks meer verwachten. En dan is het nog zo leuk als hij eens actie onderneemt !Tenzij hij natuurlijk echt bijna nooit wilt, dan praat je best eens met hem.
    Maar zoals je zegt is het inderdaad wel fijn om te weten dat je vriend je echt wel graag ziet en niet enkel bij jou is voor de seks :) (kwestie van de dingen positief te bekijken, I like :3 )


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Ik wil ook vaker dan mijn vriend. Onwijs irritant is dat. :Y) Maar we hebben elkaar nu al 2 week niet gezien dus nu is het al helemaal erg bij mij :'D


    -

    Ik was ook altijd heel erg aanhalig bij mijn ex. :'D Ik moet eigenlijk iemand hebben die de hele nacht door kan, want ik ben een nachtmens. (cat)
    Misschien heb ik wel een aantal mannelijke genen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mijn vriend heeft dat juist meer dan ik xD. Dan heb ik net juist geen zin en das soms irri. Hij probeert t terug te doen als ik zin heb, houd hij alleen nooit vol xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bij mij en m'n vriend... loopt het redelijk gelijk denk ik? Geen van ons heeft eens geweigerd. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    delightful schreef:
    (...)

    Dat ken ik!
    Je moet je er gewoon overzetten. Niks meer verwachten. En dan is het nog zo leuk als hij eens actie onderneemt !Tenzij hij natuurlijk echt bijna nooit wilt, dan praat je best eens met hem.
    Maar zoals je zegt is het inderdaad wel fijn om te weten dat je vriend je echt wel graag ziet en niet enkel bij jou is voor de seks :) (kwestie van de dingen positief te bekijken, I like :3 )


    Jaa ik vind het ook super fijn om te weten dat hij gewoon bij me wil zijn en niet naar me toe komt voor seks, maar het was gister best wel ongemakkelijk haha. :3


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb de ideale oplossing! xD

    Mijn vriend en ik willen het allebei heel vaak!:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    ik heb de ideale oplossing! xD

    Mijn vriend en ik willen het allebei heel vaak!:Y)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    KittyChan schreef:
    ik heb de ideale oplossing! xD

    Mijn vriend en ik willen het allebei heel vaak!:Y)

    Dus nu stel je voor dat we naar jou en je vriend gaan als we zin hebben?


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Dus nu stel je voor dat we naar jou en je vriend gaan als we zin hebben?

    Welja, laten we er een Q orgie van maken. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Welja, laten we er een Q orgie van maken. :')


    Klinkt gezellig. ^^


    Bad decisions make good stories.