• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    DarkSavior schreef:
    (...)


    Ik was het aan het lezen, ik ben slechtziend, dus het ging nogal moeilijk, zie ik als ik klaar ben eronder staan; klik voor een groter beeld xd

    Maar waarom heeft hij in godsnaam gezegt dat verkrachting gebeurd met een rede?

    Spotgaai schreef:
    Hij doet soms echt dingen waar ik met mijn verstand niet bij kan.


    Luminoase schreef:
    En daar gaan we weer..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is dat verboden
    Er zijn ook Tokio Hotel haters
    die zelfs fans in elkaar sloegen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Sempra schreef:
    (...)

    Ik was het aan het lezen, ik ben slechtziend, dus het ging nogal moeilijk, zie ik als ik klaar ben eronder staan; klik voor een groter beeld xd

    Maar waarom heeft hij in godsnaam gezegt dat verkrachting gebeurd met een rede?

    Geen idee waarom hij het gezegd heeft, maar dat vind ik al erg genoeg om een hekel aan hem te hebben :Y)

    Bieber wordt ook gevraagd naar zijn mening over abortus. "Daar geloof ik niet in. Het is een baby vermoorden", zegt hij. Gevraagd of abortus toelaatbaar is in het geval de vrouw werd verkracht, antwoordt hij: "Wel, dat is heel triest, maar alles gebeurt om een reden. Ik ben nooit in die situatie geweest, dus eigenlijk kan ik daar niet over oordelen".

    Source: demorgen.be (en dat is maar een van de vele vele sourcen hierover).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    "Wel, dat is heel triest, maar alles gebeurt om een reden. Ik ben nooit in die situatie geweest, dus eigenlijk kan ik daar niet over oordelen".

    Wow, wow, wów! Reverse!
    Ik kan verkracht worden om een reden? Kan iemand zijn hoofd in een wc-pot stoppen en doortrekken, misschien wordt dan direct dat gigantische ego van dat jochie meegespoelt.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Wow, wow, wów! Reverse!
    Ik kan verkracht worden om een reden? Kan iemand zijn hoofd in een wc-pot stoppen en doortrekken, misschien wordt dan direct dat gigantische ego van dat jochie meegespoelt.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 22:00 ]

    DarkSavior schreef:



    'Justin Bieber is the Anti-christ'
    Dat verdient wel een +1


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het ligt vooral aan zijn gedrag, dat alles om hem moet draaien en dat hij de belangrijkste persoon op de wereld zou zijn en hij heeft gewoon geen prettige stem. niet alleen bieber is irritant, maar ook zijn fans. Die zijn te overdreven. Er zijn letterlijk mensen die dood willen als Bieber ook dood is, dan spoor je niet. Het zijn bij mij vooral de overdreven fans waar ik me mateloos aan erger. Plus dat zijn beroep gewoon naar zijn kop is gestegen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het is niet dat ik een grote hekel aan hem heb. Het boeit me nooit zo wat celebs allemaal uitvoeren, maar als je bepaalde dingen hoort, schud je toch wel even verbaasd je hoofd :') En dan heb ik het voornamelijk over dat gedoe met Anne Frank en een paar fans die dachten dat ze kanker had. Like whut?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Je weet wel dat dat jochie dit niet leest om vervolgens naar je toe te komen om je te bedanken.

    Dat hele kind is gewoon verschrikkelijk, klaar.


    -

    Ancore schreef:
    Ik zal je even een lijstje geven (dit is op willekeurige volgorde):
    1. Zijn fans irriteren MIJ mateloos. Hij is een god voor hen, wordt op handen gedragen, kan nooit iets fout doen en elk woord dat uit zijn mond komt is een godsgeschenk. Dit is misschien voor de wat extreme fans, maar het probleem is dat ze bestaan en het er vrij veel zijn. Ik mag dan niet eens mijn mening geven, hoe lief ik daar dan ook in ben. Want, regel 1: Justin Bieber is onschendbaar.
    2. Mensen mogen hun mening geven. Sommigen doen dat in andere worden dan anderen. Het interesseert mij bijvoorbeeld geen hol wat die gozer doet, dus laat ik het allemaal langs me heen gaan of maak er een grapje van. Anderen interesseert het ook niet, maar zij verwoorden hun mening op een soms wat grovere manier dan anderen (denk aan scheldwoorden en doodsverwensingen). Uiteindelijk zijn we het er wel over eens dat we hem niet mogen. Dat kun je gewoon zo opvatten of je neemt alle woorden heel letterlijk als je het er niet mee eens bent, want deze reactie is dan ook vaak niet aan jou persoonlijk gericht. Doe dan niet alsof dat wel zo is.
    3. Ik vind hem geen interessante artiest. Live playbackt hij vaak, net als veel andere artiesten. De nummers zijn vaak niet originele, typische popnummers voor een tienerjochie. Dan vind ik het vooral heel jammer dat hij zo bekend is, terwijl er veel betere artiesten alleen al op YT te vinden zijn.
    4. Zijn gedrag vind ik verschrikkelijk. Hij heeft zo'n attitude en ik hoop echt dat iemand eens de moed verzamelt dat uit hem te slaan, anders doe ik het. Wat nou respect, die gozer laat er níks van zien.
    5. Als jullie als beliebers van hem mogen "houden", dan doen de mensen die het daar helemaal niet mee eens zijn het tegenovergestelde: hem "haten". Nee, ik ken hem niet persoonlijk, maar jullie ook niet, dus als wij het recht niet hebben om te zeggen dat we hem haten, wat geeft jullie dan het recht om te zeggen dat jullie van hem houden. Voor dat je vingers gaat wijzen, kijk eerst naar de groep waar jij bij zit; hebben jullie echt niks gedaan om zulk gedrag van anderen uit te lokken?
    En zo gaan we weer terug naar punt 1.

    Hierbij wil ik even onderstrepen dat ik hem niet haat, want dat vind ik een te groot woord. Ik ken hem niet, maar ik vind hem een verschrikkelijke artiest. Dat is wat anders dan hem persoonlijk haten.
    Zo, ik heb mij ei gelegd :')


    Duidelijke mening. Wel wil ik even iets zeggen over punt 1. Ik vind zeker dat Justin dingen verkeerd doet.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Waarom niet?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Duidelijke mening. Wel wil ik even iets zeggen over punt 1. Ik vind zeker dat Justin dingen verkeerd doet.

    Daarom heb ik er ook bij gezegd dat dit voor de extreme fans geldt, wat er uiteindelijk vrij veel zijn. Als jij ook zo'n extreme fan zou zijn had je nooit een topic geopend en gevraagd naar onze mening, wat ik best wel waardeer omdat je er ook naar lijkt te luisteren (:


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Daarom heb ik er ook bij gezegd dat dit voor de extreme fans geldt, wat er uiteindelijk vrij veel zijn. Als jij ook zo'n extreme fan zou zijn had je nooit een topic geopend en gevraagd naar onze mening, wat ik best wel waardeer omdat je er ook naar lijkt te luisteren (:
    En daar heb je gelijk in. :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ancore schreef:
    (...)
    Daarom heb ik er ook bij gezegd dat dit voor de extreme fans geldt, wat er uiteindelijk vrij veel zijn. Als jij ook zo'n extreme fan zou zijn had je nooit een topic geopend en gevraagd naar onze mening, wat ik best wel waardeer omdat je er ook naar lijkt te luisteren (:


    Oh ja, de hele extreme fans zijn wel een geval apart.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.