• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Bvlgari schreef:
    Trouwens, even heel wat anders, je bent kissesmerel @ Instagram, toch?


    Hahahaha nee Meertju


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Klopt. Maar goed, dan maar geen belieber, wat zij wil. HAHA.


    HAHAHHA dan ben ik dus ook geen belieber xd


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lunar schreef:


    Beetje laat. Alle actie is al voorbij.
    Try again next time.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lunar schreef:


    Late to the party, sis.


    ars moriendi

    Ja inderdaad, dat vraag ik me ook af

    [ bericht aangepast op 29 mei 2013 - 22:01 ]


    I'm a girl in the world

    Bubblefun schreef:
    Ja inderdaad, dat vraag ik me ook af

    Lees het topic en dan weet je het.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom wordt dit continu gebumpt T_T


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    Waarom wordt dit continu gebumpt T_T

    Precies, kan der geen slotje op komen of zo? :'].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cyborg schreef:
    Waarom wordt dit continu gebumpt T_T

    Zover ik weet is het niet oud genoeg om te sluiten. 7 dagen ertussen mag zover ik weet en het is niet degene die het topic geopend heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Van mij mag het best gesloten worden hoor.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Topic gesloten op aanvraag.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.