• Hey,

    ik wou gewoon eventjes iets kwijt en vandaar dit topic.
    Het irriteert me echt mateloos hoe er gehaat word op Justin Bieber. Hij is ook gewoon een mens. En ja, ik geef jullie gelijk, hij hoeft niet te laat te komen op concerten. En een al te goed voorbeeld is hij ook niet. Maar so what? Elke celeb doet wel eens iets fout. Maar toch haten heel veel mensen dan meteen op hem. Hij is ook gewoon een jongen van 19 jaar oud. Heel veel jongens van 19 steken wel eens een jointje op, dus waarom zou hij dat niet mogen doen? Velen vergeten te kijken naar de dingen die hij goed doet. Dat vind ik als belieber erg jammer.

    Maar eigenlijk is mijn vraag gewoon; Waarom haten/ sommige van jullie hem zo erg? Of waarom mogen jullie hem totaal niet? Als jullie hem toch zo erg haten, reageer er dan gewoon niet op. Ik bedoel, wat heeft het voor zin om te reageren op topics over iemand die je haat/toch niet mag.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Vinter schreef:
    Hij zou een stuk minder gehaat zijn als hij niet van die irritante fans had.


    Amen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    (...)

    Awh, dus als ik heel veel slechte, maar ook goede dingen doe is het weer allemaal goed? Mooi om te weten.


    Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen maar dat hij niet alles verkeerd doet, wat bij sommigen wel genomen wordt.

    Mijn excuses, ik zal niet meer reageren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Met dit topic weet je zeker dat je ruzie krijgt.

    Cas schreef:
    (...)

    Je bent dan geen goed mens. Open je ogen nou toch eens, maar volgens mij kunnen die fans dat niet. Het komt volgens mij ook nooit goed met zulke mensen.


    Als ik mijn ogen niet kon openen kon ik hier nu geen antwoord op geven.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Luister, de beliebers gaan indeed meteen freaken als iemand iets zegt over Bieber wat hen niet bevalt. Ze gaan meteen voor zijn kant staan en alles erom heen vertellen wat hij wel goed heeft gedaan. Maar luister nou eens, die beliebers hoeven zich niet bezig te houden met de haters. Het is toch niet hun probleem dat Bieber zoveel wordt gehaat? Bemoei je er gewoon niet mee.


    Some people are art and do art at the same time

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Als ik mijn ogen niet kon openen kon ik hier nu geen antwoord op geven.


    Zelfs de grootste mongolen kunnen antwoord geven.


    Your make-up is terrible

    Sempra schreef:
    Met dit topic weet je zeker dat je ruzie krijgt.


    Jaa, en dit keer ben ik niet eens de oorzaak. :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Het enige wat ik 'haat' zijn de Beliebers die elke keer in de verdediging schieten terwijl ze weten dat hij fout zit. Da's pas fucking irritant. Natuurlijk zijn de Beliebers niet de enigen die dat doen, maar wel het opvallendst. :Y) O, en daarna volgen de Directioners.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:15 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Licet schreef:
    Ik vind Bieber al totaal geen sympathiek persoon buiten het feit dat het een marketing popje. Maar het zijn vooral de reacties van zijn fans die me irriteren.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Proudfoot schreef:
    Luister, de beliebers gaan indeed meteen freaken als iemand iets zegt over Bieber wat hen niet bevalt. Ze gaan meteen voor zijn kant staan en alles erom heen vertellen wat hij wel goed heeft gedaan. Maar luister nou eens, die beliebers hoeven zich niet bezig te houden met de haters. Het is toch niet hun probleem dat Bieber zoveel wordt gehaat? Bemoei je er gewoon niet mee.


    Hoe kunnen wij ons er niet mee bemoeien, als jullie op elk topic wat wij openen over Justin Bieber, gaan haten.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Hoe kunnen wij ons er niet mee bemoeien, als jullie op elk topic wat wij openen over Justin Bieber, gaan haten.

    Wij geven alleen maar onze mening erover.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Als ik mijn ogen niet kon openen kon ik hier nu geen antwoord op geven.


    Goede comeback.

    Anyway; jij vraagt waarom we JB haten, we geven je antwoorden en je begint tegenargumenten te verzinnen..?

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, en dit keer ben ik niet eens de oorzaak. :P


    Always :)

    Omdat de meeste mensen hem gewoon een irritante arrogante joch vinden met hysterische fans.
    -kritiek geven is anders dan haten. Wat sommige fans door elkaar halen-. Eigenlijk vind ik het dubbelzinnig dat wij niet mogen klagen over hem. Maar jullie klagen dan wel weer over ons, omdat wij klagen (cat) .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    KusjeeMerel schreef:
    (...)

    Hoe kunnen wij ons er niet mee bemoeien, als jullie op elk topic wat wij openen over Justin Bieber, gaan haten.


    Volgens mij heet dat gewoon 'je mening geven'.


    Spotgaai was me voor :Y)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 19:18 ]